Redaktionschef
2006-08-24 03:06
Aktuell MP3: Intense - Voices In My Head
Natten till torsdag, och ny svensk hiphop på startsidan. Enjoy! ________________________________________ Intense - Voices In My Head Veckans exklusiva mp3 kommer från rapparen Intense , boende i Stockholm. Låten heter "Voices In My Head" och är producerad av Flip Side Productions . För mer info surfa in på www.intensehiphop.com eller myspace.com/intenserugged .
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Tung!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Detta gillas, tyckte låten var riktigt skön! Tycker att Intense utvecklats rejält!
lite väl dåligt uttal kanske men rappa kan han ju.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rätt tung och sorglig, men föll inte riktigt för den. "They Say" är enl. mig betydligt fetare:)
RAP: Väldigt dåligt utal, dåliga/tråkiga verser och helt otroligt usel refräng. BEAT: Tråkigt, dålig mix. Summa av kademumma = Dålig låt, väldigt dålig.
fuck hur vill ni att man ska utala??? d e hans utal han får fram sina ord bättre än många om inte alla jävla rövar
Halv-catchy o rätt kraftigt. Men kände det inte riktigt..
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
feeetlåååt,feetmusik allting lägger du fett !:D piiizeee
Njae, inte så bra..
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
Beatet var så långt ifrån min smak man kan komma tror jag. Men rappen var ganska nice! Peace
Exorsixten P60 väldigt dåliga beats.. nästan som man kan tro att du gjort dom på " sammla fem kornflakes flikar o vi skickar en e-Jay i sammarbete med kalle anka" Slut Summa = mickeymouse adventure i kombinerat med piff o puff ! INTENSE du äger mannen fortsätt... du måste låta lyssnarna höra ditt nya shit ;)
de låter nice mayn! keep doin ya thang!
Intense my man wtf! haha såå tung as usual. nu taggar vi till US o pepprar ner dom med musik Peace!!!
Dude tell me something....
så jävla fet!
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen
Upp ^^
Dude tell me something....
yeah.. intense ma määän! Fett! Peyz
FLIPSIDE PRODUCTIONS // BEAT EM UP
thumbs up !
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed i wanna live but its hard 2 breathe
Inte för att jag gillar personen... men låten var nice. Problemet med Intense är att han jobbar med fel personer. Han behöver betydligt bätre produktioner/producenter/mix/mastring för att skapa in hit som håller. Textmässigt håller han, story och attityd finns, Uttal är det inget fel på alls. Pretty dawm good. One / Parham Zadeh
Lyricist
2006-08-24 22:52
det var nice jobbat dawg, dock gillar jag inte beaten överdrivet mycket. peace !
"Better to write for yourself and have no public, than to write for the public and have no self"
Tung låt men värdelös refräng.
www.infernoproductions.se
Jobbig röst! gillar inte så mycket, flowet va nice iaf... keep do ya thing!
Crime Pays, ask the Rothschilds!
hörde ett snipp på den här låten på hans hemsida förut och efter att ha hört hela låten så tycker jag att de låter schysst beatet är skönt och utalet är nice me de! me andra ord en skön låt keep it commin peyz
-Traffic- P23 Exorsixten P60 väldigt dåliga beats.. nästan som man kan tro att du gjort dom på " sammla fem kornflakes flikar o vi skickar en e-Jay i sammarbete med kalle anka" Slut Summa = mickeymouse adventure i kombinerat med piff o puff ! haha ditt beat eller? det var riktigt kefft, sen om du tycker mina grejer låter E-Jay så borde du spola öronen, men du får tycka det om du vill. Ps Slut Summa är ett ord, särskrivningar är inte så hett, särskilt inte om du vill spela Allan. Ds
du har verkligen musiken i själen Intense ! BRA JOBBAT! tråkigt att farsan va så. min e också hård. jobbigt...
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
Graffare
2006-08-25 17:23
fyfaaaaaan vad tungt hesham! bigups shieet., one
http://metafourhiphop.com/
min diggedyjiggedy homey gör mig aldrig besviken när han spottar över beaten. peaaaceeeee
Grymt bra (Y)
I Don't know Or do I?
tungt mannen. Redo för världen nu eller ..
" Snorungar "
Riktigt bra jävla bra! Nu vill man bara höra skivan ännu mer! CRAZY,
Nummer sex, Nummer sex, Elfsborgs nummer sex!!............
Gillade beaten sådär, rappen var bitvis riktigt skön, bitvis fruktansvärt Bara att öva mer :)
Etzmaot Le Yehodim http://kattenmjauv.blogspot.com/
maaa maayn!! grymt gjort.. allt lika tungt =DD keep it up dawg! :D
Tycker att det var helt okay. I början kändes det som att beatet var lite väl annorlunda, men sedan när man kommit in i låten hängde man på rätt bra ändå. Tyvärr måste jag också påpeka om uttalet, men inte att det var dåligt men ibland blev det svårt att uppfatta lyriken ordentligt. Refrängen måste jag också kritisera lite, inte för att den var dålig, men den var inte överdrivet bra heller. Men låten går att smälta, work it!
Yeah, you know..
Redaktionschef
2006-08-31 03:35
1270 downloads!
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!