Fronda - Nät-EP
Fronda har nu droppat en EP på sin hemsida! 8 aldrig tidigare släppta låtar! Enjoy! www.fronda.se
Jockish @ B-vik
+ Adalgisa och Mister Brilliant
Jockish @ B-vik
Redaktionschef
2006-08-21 19:20
Bättre än dom andra strölåtarna som släppts som fria mp3s senaste halvåret med Fronda, men visst hörs det varför dom inte fick plats på senaste plattan. Lär uppskattas hos många Fronda/Kamphundar fans dock.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Oracle , sant sant, Men shit va grym mannen är, denna roliga sjuka Fronda har jag saknat..
Jockish @ B-vik
underbart fet :)
Planet 80!
hittar dom inte?
http://www.myspace.com/localexpressions
alldeles underbaaart!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag vägrar lyssna genom dom pga av att den där ob1 är med som inte kan svenska. Han är så keff så det inte är sant. Fattar inte att fronda väljer att göra låtar med fanskapet.
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
Redaktionschef
2006-08-21 21:57
jag tycker ob1 har sina stunder... hans röst är originell och ibland får han till ett coolt flyt.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
d här va fan sämst.. han blir bara sämre o sämre:(
"du är satsen som din morsa skulle fått i ansiktet" /Leffe
Oracle P23 bra flyt eller inte, extrem brytning med talfel är inget som man vill sitta och höra på. :P
whipper P19 jag tyckte som du.. men på dessa låtar är Ob-1 grym som f*n! riktigt positivt överraskad! han har grymma texter!
Jockish @ B-vik
Synd att beatsen är så elektroniska och refrängerna så dryga. Mer soft förr! Men helt aighta låtar
Gröna å vita hjärtan som glöder
Och Ja, Ob-1 är sämst ! Och Käp!
hållkäften var den enda jag lyssnade på mer än 2 gånger..
gryyyymt
www.magnusrytterstam.se
ja det va ju inte det sämsta jag hört men långt i från det bästa
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Grymt, Ja han ligger inte på lat sidan i alla fall, måste vara den artist i sverige som arbetar hårdast... Kul att han la upp adalgisa oxå, grym låt
var e hans hårda låtar då e han i istt rätta element
en gnutta imponerad.. annars ganska anti fronda..
www.justdet.se - svensk hiphop
Fronda är tung som vanligt Ob1 är okey, men Käp är kass... först org 12 dissen som lät newbie som fan, sen gjorde han låt med whoas mest patetiske person "dabbe"
orkade fan inte ens lyssna klart på andra låten! så bra va han!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
johnny_diamond du är mer patetisk än dabbe imo. ot: grymt som fan av fronda!
yes ahaya
Fronda är grym, helt klart. Han har talang och är helt klart en grym artist. Men lite minus respekt då han "dissar" Mange Schmidt och Basshunter av samma anledning som de flesta av hans egna hatare hatar honom själv för. Just att han har "poppat" till sig och tänker mer på att göra musik som folk vill höra. Håller ni inte med?
Stick len.
Håller med dig till 100 %! Tänkte också på exakt samma.
johnny_diamond "men Käp är kass... först org 12 dissen som lät newbie som fan, sen gjorde han låt med whoas mest patetiske person "dabbe"" Apropå vad?
Han lyckas alltid med sina skumme texter.. Fast lite har han tappat..
Graffare
2006-08-22 19:44
Usch för OB1, vad är det här, hörde man frondas riktiga röst där? Jag brukar inte ogilla fronda, men det här vettefan.
det här var inte så bra, trodde det skulle va bättre blev lite besviken:S
Vad faan skrev jag nu?!
haha asså fan va kul text ibland asså.. tackar fronda!
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
Allt efter 'fortfarande underjord' har låtit alldeles för mycket cirkus och flum för min smak.
facebook.com/idiomatisk - fan page
Usch nej, både förra albumet + denna var för poppigt.. Håller mig till dom gamla albumen.
Sant. Från D6AA till fortfarande underjord går att lyssna på. Det har blivit sämre tyvärr, sen dess. MEN ibland, kan han vara riktig kul och härlig att lyssna på. Så det är värt att lyssna igenom, kul att han bjuder på nått. Yah!
soundcloud.com/G-O-R-D-A
Det lät ganska bra.. :)
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
Som nån sa allt efter fortfarande underjord och några av spåren på armé på två ben är för mycket cirkus, ska dock lyssna och öra igenom.. ill be back whit the critics!
soundcloud.com/brormusk/sets
jag tror ni har fastnat kvar i den tiden..
yes ahaya
Fronda = Tummen upp som alltid OB = Tummen ner som alltid
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
tycker det dög.. introt va tungt, flumt som fan alltså..
hehe körvspa
inte alls tokig
" I don´t whrite nothing down so i will keep it short and sweet. You are wek, you are out of control and you become a imprisonment for your self and very body else" - Paulie Walnuts om chris drogproblem
Kasst.....
Detta va fett, dock så måste man spola över OB, gillar inte han alls...eller i alla fall för det mesta... EP'm hade vare bättre om Käp hade haft OB's plats, synd att han inte kickar med Fronda längre..
"Hype this" http://www.Apostrof.nu http://www.Apostrof.nu