RuckaBlaow Fam Pres. - The Gentlemen's Club Mixtape!
Nu är äntligen The Gentlemen's Club Mixtapet upptryckt och färdigt för försäljning! Skivan består av 22 spår och klockar in på nästan exakt 80min . Hela kalaset kostar 50 spänn och vill ni ha fullständig info om skivbeställning via post så skickar ni ett mail till [email protected] innehållande texten "The Gentlemen's Club Mixtape" *Du som bor i STHLMs-området kan nu också plocka upp skivan på Skank. Alternativa köpsätt är på gång i form av butiker i Norrköping, Göteborg, Norrköping & Borås samt betal-mp3. Tracklist: 1. The Music (w/ Underground Civilians, Xeilon & Alphadeph) 2. You and I (w/ Niprone) 3. Runnin' (w/ Alphadeph) 4. The Underground (w/ Underground Civilians, Cool-Gate, Xeilon & Niprone) 5. Rehab (w/ Alphadeph & Xeilon) 6. Go (w/ Ri-Fa) 7. So What (w/ Alphadeph & Xeilon) 8. Blow Out (w/ LTD, Alphadeph & Xeilon) 9. Favourite Emcees (w/ Xeilon, Alphadeph, Niprone & Ty-Chee) 10. The Ticket (w/ Choys) 11. How It Goes (w/ Xeilon, Alphadeph & Joey Six 12. Min Lekamen (w/ Niprone, Xeilon & Mickelito) 13. Stomp That Hoe (w/ Up-South) 14. Gentlemen's Club (w/ Xeilon, Alphadeph & LTD) 15. Nydes Afkølet (w/ Alphadeph & Xeilon) 16. Ghosts (w/ Xeilon & Kaz) 17. All I Want (w/ Vargaz, Alphadeph & Xeilon) 18. Feel The Vibe (w/ Trainspotters) 19. Sunshine (w/ Joey Six & Xeilon) 20. Freak Circus (w/ Alphadeph) 21. Ruckablaow Anthem (w/ Niprone & Xeilon) 22. Show's Over (w/ Alphadeph, Vargaz & Xeilon) Snippets och mer info hittas på min hemsida. Supporta svensk hiphop!
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
|