RuckaBlaow Fam Pres. - The Gentlemen's Club Mixtape!
Nu är äntligen The Gentlemen's Club Mixtapet upptryckt och färdigt för försäljning! Skivan består av 22 spår och klockar in på nästan exakt 80min . Hela kalaset kostar 50 spänn och vill ni ha fullständig info om skivbeställning via post så skickar ni ett mail till [email protected] innehållande texten "The Gentlemen's Club Mixtape" *Du som bor i STHLMs-området kan nu också plocka upp skivan på Skank. Alternativa köpsätt är på gång i form av butiker i Norrköping, Göteborg, Norrköping & Borås samt betal-mp3. Tracklist: 1. The Music (w/ Underground Civilians, Xeilon & Alphadeph) 2. You and I (w/ Niprone) 3. Runnin' (w/ Alphadeph) 4. The Underground (w/ Underground Civilians, Cool-Gate, Xeilon & Niprone) 5. Rehab (w/ Alphadeph & Xeilon) 6. Go (w/ Ri-Fa) 7. So What (w/ Alphadeph & Xeilon) 8. Blow Out (w/ LTD, Alphadeph & Xeilon) 9. Favourite Emcees (w/ Xeilon, Alphadeph, Niprone & Ty-Chee) 10. The Ticket (w/ Choys) 11. How It Goes (w/ Xeilon, Alphadeph & Joey Six 12. Min Lekamen (w/ Niprone, Xeilon & Mickelito) 13. Stomp That Hoe (w/ Up-South) 14. Gentlemen's Club (w/ Xeilon, Alphadeph & LTD) 15. Nydes Afkølet (w/ Alphadeph & Xeilon) 16. Ghosts (w/ Xeilon & Kaz) 17. All I Want (w/ Vargaz, Alphadeph & Xeilon) 18. Feel The Vibe (w/ Trainspotters) 19. Sunshine (w/ Joey Six & Xeilon) 20. Freak Circus (w/ Alphadeph) 21. Ruckablaow Anthem (w/ Niprone & Xeilon) 22. Show's Over (w/ Alphadeph, Vargaz & Xeilon) Snippets och mer info hittas på min hemsida . Supporta svensk hiphop!
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
Inte för att kompispropsa allt för mycket, men alltså X . Holla @ ya boij, kom ner och sup med din vän och lämna av några exemplar till mig och mina boys. /Rucka-B-Fam
låter intressant.. ska se om jag har en 50lapp över ;)
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
Ser riktigt nice ut! Ska bli kul att lyssna. Big ups och lycka till med försäljningen!
Gentlemanna klubben.. best believe, hookar ett ex när du kommer till stan
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Säg gärna till om ni hittar nått sätt att sälja skivan i GBG!
Vikktorius: Pratade med blenda i förbifarten sist jag var i götet och den kommer antagligen gå att köpa där inom några veckor! mfs: No diggedy! Tack folks!
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
Ooh, denna ska beställas! Hur låpng leveranstid via brev?
Jag är jointen
Ser skitfett ut! Synd bara att man inte får höra nått från nadamas, GP och afasi. Blir köp
www.erikbergstrom.se
oo, nice proddade beats Xeilon .
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
Skitnice grabbar, diggas som fan!
Det bästa med ungdomarnas fria sexuallitet är att dom går och lägger sig tidigt på kvällarna.
phat shit bitches! Ps. Jerre hälsar att han ska döda Joey Six... Ds.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Beställer man via brev så får man skivan senast 48 timmar efter jag har pengarna. Om inte posten fuckar med det vill säga. Pratglad: Jag håller med men det blev inte så pga tidsbrist och låtöverskott. Men tro mig när jag säger att det kommer mera! vico: hahaha! så så.... Tack till alla som kommenterar, propsar och köper!
klart som fan jag ska k;pa mig en!
Vicolino: Han kan ju alltid försöka hehe...
it´s a winner !!
WWW.ISMEN.NU
Är det alla artister som var med i ruckblaow i whoa crewbattle?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
väl proddade beats, men har bara hört en riktigt bra snubbe på mixtape-snippen, "even thou im fresh im never gonna drop the classic" , vet inte vem det var, men den låten verkar sjukt fet!
Vissa spår gillade jag riktigt mycket!
vill haaaa!!! låter riktigt bra, jag ska beställa och hoppas många andra gör detsamma
"måste jag"
Rolle: Choys är det du tänker på och han är utan tvekan en av Sveriges bästa emcees på engelska! Vänta er mycket mer sammarbeten mellan oss i framtiden! Chiverr: Riktigt alla är inte med på mixtapet men det är istället en del gäster på mixtapet som inte var med crewbattlen!
jag vill också köpa.
rolle P19 thanks man! fett att du diggade snippet hooka mixtapet, feta grejer här no doubt. Definitivt värt pengarna. massa love
http://www.myspace.com/choysmusic
oooooh! det här låter fett!
"aah, han kanske säljer sin bräda, men då får du räkna med o ge nåra tusen"
Ska bli kul att höra hela skivan. Hur stor upplaga är det?
Hörstedt: Upplagan kommer vara on demand, men jag har en rätt bra hög exemplar att börja med i alla fall! Bara att beställa folks!
Varför har man så många gäster på skivor idag? Blir ju rena rama samingskivorna då fan. Hade vart mycket fetare om fokuseringen legat ENBART på Xeilon, men det hindrar mej nog inte från att beställa iallafall. Vi får se...
Fokuseringen ligger väl på att han proddat alla spår...
ska laddas hem!
Och ett mixtape... Ett mixtape som är byggt som en samlingsplatta med fokusering på att Xeilon har proddat allt skulle inte vara ett mixtape som är byggt som en samlingsplatta med fokusering på att Xeilon har proddat allt utan gäster...
Hörstedt P20 Men vem ens orkar tänka på vem som gjort beatsen när det är rapparna i fråga som är det man vill lyssna på (iallafall så jag tänker). niprone Jasså? ...hade ändå vart softare om fokuseringen enbart legat på Xeilon.
du är en bestämd man lill rick :)
"aah, han kanske säljer sin bräda, men då får du räkna med o ge nåra tusen"
ni kommer att utveckla soaresis av att lyssna på den här plattan
jävla skönt snippet iallafall, får se om man kan skramla ihop 50 spänn innan löning =D
http://www.myspace.com/localexpressions
riggedy-lill jiggedy-rick vet vad han vill! Och sen är detta ett mixtape/samlingsplatta med fokusen på (nästan) hela Ruckblaow Fams emcee collective samt mina beats. Motivering till varför det blev så kan väl vara att jag inte gjort en sololåt sen jag släppte netplayen pga att jag har för mycket vänner som utnyttjar mig för min studio och därav alltid är runt när jag ska göra musik... ;) Vidare kommer det nog inte bli så mycket solomaterial från mig framöver heller. Inte i skivväg i alla fall.. Dock kommer det bli en väldigt massa beats åt folk och en del sidoprojekt (bl.a. ett electroprojekt och lite rapgästningar utanför vårt lands gränser) vilka jag ser fram emot som fan! I vilket fall så är det just nu mixtapet som är det heta och därför tycker jag ni samtliga ska ta och beställa den!
Niprone WOW! Tack för länken! Örongodis! Xeilon Ok, antar att jag får tacka och ta emot på det som bjuds då, hehe :) (ordering the platta nu)
Redaktionschef
2006-08-21 14:06
Snippetsen låter lovande! Väntar med spänning på att få höra hela skivan.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
jag hookar ett ex på torsdag...
Nån koll på om/när den kommer till Blenda?
Vikktorius: Den ska till blenda men kommer nog inte komma dit på ett par/tre veckor tyvärr.
Jag säger som MFS, kom ner till gbg och kröka och sälj mig ett mixtape på plats.
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
Slowmo: Såklart jag gör! gbg är alltid i kalendern!
riktigt fet, lätt att jag ska köpa ;)
Fuck whoa!
inte dåligt..
www.soundcloud.com/arionmusic
Köp den!
lät nice... ;)
xxx
Nu finns skivan även på Skank i Stockholm och fler butiksalternativ är på gång!
ahh nice nice, :)
http://www.myspace.com/choysmusic
Don't snooze! Väntar på CDn i posten, ska bli kul att höra...