I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Mofeta & Jerre - Ny musikvideo!

Svensk Hiphop - Audio & Video

2006-08-14 11:31

Mofeta & Jerre - Ny musikvideo!

Mofeta & Jerre är på gång med nya grymma låtar. En EP är på väg. Nu har vi precis uppdaterat vår hemsida med en ny musikvideo till låten "Tic Tac", från tidigt i våras. Gå gärna in och ladda ner på www.mofetajerre.se.

Missa inte heller jamet i Täby den 18:e, då bland andra vi, Ismen och Ri-Fa kör! Gratis! Mer info här: www.sommartaby.se.

Dessutom finns nu också våra tidigare videos samlade på www.youtube.com, för de som vill kolla direkt.

Mycket nöje!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-08-14 11:46
cool!
"aah, han kanske säljer sin bräda, men då får du räkna med o ge nåra tusen"
Admin

2006-08-14 12:00
Helt okey låt, men du har ju mycket bättre låtar på gång av det jag hört. Snyggt grej med fingrarna på korvkioskdisken. Hur har ni gjort det där med tåget på slutet egentligen?

Fet text!

Redaktionschef

2006-08-14 12:57
Av nån anledning gillar jag inte videon, tycker nästan låten blev sämre med den. Men låten är helt okej, egentligen, känns dock lite enformig rent överlag.

Bäst var dom trummande fingrarna och "Babsans Grill"... hehe men jag fattade inte riktigt grejen med korven.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Manager

2006-08-14 12:59
Tikkan Tikkan måste komma nånstans ;)
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu.
http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw

2006-08-14 16:30
hehe den va cool :) jävligt najs me tåget på slutet :D helt inzane.. hur gjorde ni det? :)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-08-14 17:05
softos video, många coooola grejer
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre

2006-08-14 17:13
Nice work! skön låt ..
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen

2006-08-14 17:50
jag vettefan hur han har gjort det där med tåget faktiskt :). Det är en jävligt skön filmkille som pluggar med Jerre som gjort videon. tack för det!

2006-08-14 17:51
d va najs video häftiga effekter... vem ere som filmar o redigerar? om man får fråga..

låten i sig digga jag inte alls tyvärr.. du har gjort bättre shit... men keep em comin... ses i täby.. päjs

2006-08-14 17:52
Helt ärligt, klipp er o skaffa ett jobb

2006-08-14 18:49
Cool video, du har skön närvaro i allt du gör. Men här är låten väldigt...tråkig och intetsägande. Vet att du kan dock ;)

2006-08-14 18:55
riiispekt!!
WWW.ISMEN.NU

2006-08-14 19:33
den var soooooft
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls

2006-08-14 20:22
Tack! Jag gillar låten och texten, men kan också konstatera att vi har jävligt mycket hetare nya grejer på gång. Videon är redan gjord däremot, och det finns säkert lite folk där ute som diggar!

Hiccory: kom tillbaka när du lärt dig rappa i takt.

2006-08-14 20:24
tack noice, uppskattas.

2006-08-14 22:05
När jag är den rappare jag vill vara fullt ut äre verkligen inte whoa jag vill komma tillbaka till jag vill komma härifrån...

jag vill bara krydda din tråd med min åsikt så det inte bara e samma gammla props från samma personer som alltid annars, tycker inte du utvecklats ett uns sen jag hörde första gången helt enkelt...

Allt eju en smaksak, har inget emot er som personer...

2006-08-14 23:25
När du är den rappare du vill vara fullt ut kommer fortfarande ingen vilja lyssna. Vi hörs.
Rappare

2006-08-15 00:03
Vore riktigt soft med mer sånt här. Låten är riktigt fräsh, och videon får den bara att kännas ännu bättre på något sätt!
Tummen upp!

2006-08-15 01:34
Tack alla som droppar sin åsikt!

Både låten och videon är gammal skåpmat, men det är ju lika bra få ut skiten nån gång.. Kul att folk diggar "Babsan-scenen". Korven har ingen större mening utan är en svag anknytning till temat på låten. Den sista scenen är ett dramaturgisk/digitalt underverk av min polare Erik - props!!

som sagt; snart kommer en ny EP med Mofeta & Jerre
"Can you get Fonky?"<br> www.mofetajerre.se

2006-08-15 05:47
Nice! Kul att ni slänger upp mer grejer och ni gör helt rätt i att tömma skåpet med tanke på storverken som ska/kommer uträttas framöver!

Detta är dock sämsta låten ni två gjort ihop och vissa delar av videon var faktiskt jävligt dåliga.. Victor ser ut som ett lik i vissa scener och det var ju inte direkt nåt vidare bildspråk i övrigt. Man får nog jobba lite mer på det om man ska spela in på kalla parkeringsplatser i klen vårsol. Dock var klocksekvensen, vissa delar på tågrälsen som t.ex. slutscenen, fingertrummandet och en del andra mer uppstyrda scener riktigt bra!

Men gamla halvdanna låtar ska ha gamla halvdanna videos.. Och vice versa räknar jag kallt med från er sida!
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn
| www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se

2006-08-15 12:54
vicolino P20

Eftersom folk redan vill det så tvivlar jag hehe

2006-08-16 04:26
videon var kul, lite tråkigt ljud och bakgrund dära i höst/vår dagen...annars fresh som fiskpinnar eller nått, muffmuff!
soundcloud.com/brormusk/sets