Redaktionschef
2006-07-27 07:17
Aktuell MP3: Kaydee - The Name
Ny hiphop upplagd på startsidan för gratis nerladdning. Enjoy! ___________________________________ Kaydee - The Name Kaydee aka K-Skills , är en rappare från Maryland (en förort till Washington D.C.) som tidigare turnerat runt om i Europa med artister som J-Live , 7L and Esoteric och Apathy . Nu är debutalbumet "Rawcore" snart redo att släppas, och vad passar då inte bättre än ett exklusivt spår från den som aktuell mp3. Låten är producerad av Link och Ear , från Sverige. För mer info se www.myspace.com/kaydeessite eller www.kaydeesite.com .
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Feeeeeet låt, inge snack.
rapperted.se
kay didnt fall off, he fell back.
www.discotheque.se
stelt sound, opersonligt utan känsla, inget hunger och ngt man glömmer 10 sce efter att låten slutat en i mängden utan egen stil tycker jag
shin who?
tung...!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kaydee har skillz så det räcker och blir över..big up!
NOTHIN BUT SKILLZ
vadå är det släppt på KayDee Records?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
asså beatet va ju typ det tråkigaste på länge. hur kan någon mixa så här tråkigt?
måste hålla med exorsixten
beatet var väl aight. samma tyckte jag om rappen, som Shin sa, inget minnesvärt alls.
Jo ja tackar jag, den funkar.
Helt ok låt. Dock är K-skills gamla grejjer han gjorde med Celph sjukt mycket tyngre.
http://soundcloud.com/relicbeats
Näe, gillar inte alls rappen. Beatet var okej. Än sådär låt, inget mer.
Gröna å vita hjärtan som glöder
njaaa.
http://www.myspace.com/localexpressions
Tycker det är tråkigt att ni har med amerikanska rappare. det är svenskar vi behöver ha fokus på :) låten var sådär. helt ok
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Lite stelt ja, och i min mening lite för "mörk" ljudbild också. Scratchcutten á refräng var rätt ok men inte särskilt nyskapande, rappen lät som mkt man hört förr i det stora hela. Nu tog den slut (i skrivande stund ja), så särskilt lång kan den heller inte ha varit. Var väl en medelmåttig låt, snäppet under even. Tråkigt att amerikanska rappare kommer med? Mjaeo, men å andra sidan ska vi väl vara glada att whoa blivit såpass att man lyckas styra exklusiva releaser här från andra sidan kontinenten? ^^
Producent
2006-07-27 20:06
grymma grejjer.. svänger helt klart..
/ JOHNIK / Producent och Beatskapare / Göteborg /<br> http://www.johnik.com
Konsertbesökare
2006-07-27 23:03
Fattar nada att folk inte gillar, Men men. Tycker beatet och rappet passar bra ihop och är bra.
http://enemtee.tumblr.com - Musik och kultur går hand i hand.
verkligen hata eller älska.... men det är ju tungt! jävligt tungt beat, tung röst och flyt gillar scratch i mellanspel överhuvudtaget,
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.
Det var helt okey.. Som någon sa ovan så är det väll inget man kommer komma ihåg direkt.. Han har ju tallang helt klart asså. Ja gillar, men älskar inte. That's just my opinion ;D
Tänkte bli gangster..
K är ingen färsking för dom som verkar tro det. Hans gamla låt med Celph Titled är ju en klassiker, "who's fucking around", checka den, lätt värt. Och sen har Kaydee bott i sverige ett tag och rör sig fram o tillbaka lite då o då i europa.
Vafan lyssar folk pa egetligen? De va ju tight! Later typ som Premo goes Justus League.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
fasansfullt
YES YES kaylocomotion! haha! style is in the air! O ni som hatar "i put my dick in yo mouth and fuck what you said"
Låter som en svart Celph Titled fast sämre. Helt okay.
Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.
inte dålig inte bra!
T.R.A
Helt ok.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Redaktionschef
2006-08-01 00:43
Killen bor i Sverige, hänger med svenska rappare och är producerad av svenskar (Ear = Tinitus för den som inte vet)... men ja, det kommer en jävligt cool svensk låt, på svenska, på torsdag.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Kaydee är skiten!!
www.myspace.com/andruecavaco
Redaktionschef
2006-08-03 03:33
1260 downloads!