Petter + Govenor Andy - Storstadsidyll (live tv4)
www.tv4.se Trodde inte låten gick o göra bättre? ;p
tack för länken.. de va fett
Det va bättre förr, svenskunderjord!
HAn e för tung andy :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Govenören kan sin sak, men trots det är hans nya album inte speciellt. Anders Kappelin kunde producera, det kan ingen ta ifrån han.
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
Vafan, måste man fixa några inställningar innan det går att kolla eller? Funkar inte för mig...
"Jag tror att människors andliga matsmältning är så fruktansvärt fördärvad genom vad dom sätter i sig idag genom massmedia." - Ingmar Bergman
Prille P16 om du använder firefox kan det vara därför. det funkade inte i firefox för mig iallafall, men i explorer gick det bra.
guvenööören lägger det grymt som vanligt...
http://www.myspace.com/noodlestyle
Den här var ju bättre än orginal versionen av remixen (hoppas det går att förstå vad jag menar), hoppas den släpps på något sätt (helst som en 7" såklart) One Det är KYAAL som producerat remixen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Petter knäcker alltid live
Orginalet av låten sög, kyaal remixen var grym, detta var ännu grymmare..tung..
One precis han har whao (som just Kyaal). han har gjort lite mer remixar, fråga honnom om dem/sök i reggae-forumet efter dem
Lalene P22, Tack, du hade fullkomligt rätt Sjukt fett förövrigt, blir inte mycket bättre än såhär
"Jag tror att människors andliga matsmältning är så fruktansvärt fördärvad genom vad dom sätter i sig idag genom massmedia." - Ingmar Bergman
Guvenören lyfter hela låten när han kommer in och lägger refrengen! Denna låt är lätt petters bästa under detta år.
Lyricist
2006-07-24 19:43
jag såg petter live i fredags^^ eller var det på lördag. Hmm:\
Är det bara jag som inte kan spola förbi travet etc?
Förstår verkligen inte storheten med den där låten... Lyssnar hellre på bara Governor Andy.. eller varför inte Ei Saa Peittää, eller Kingston Airforce...
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
När jag klickar på länken så får jag hela avsnittet som är typ 1timme lång, samma när jag klickar på "prata med petter om att vara pappa"
Now that is some real sweet shit! Dom är tunga, no doubt.
borde va den som spelas på p3.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Redaktionschef
2006-07-25 18:55
Tungt! Governor Andy passar bra där.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
alltså de funkar inte för mig :( står bara klar, sen äre bara svart :(
Jag bara skämtade.<br><br>
Konsertbesökare
2006-07-26 01:35
Asgrymt. Behöver inte säga mer.
http://enemtee.tumblr.com - Musik och kultur går hand i hand.
Skivsamlare
2006-07-26 09:07
Andy är kung!
Yes! In Concert — For the love of music
Härlig refräng av Andy! Hoppas han använder den i en helt egen låt också...
Hälsningar från Finland: www.johankvarnstrom.com
andy lyfte låten cook mkt
http://www.myspace.com/cliq75 "LVT baby baby!"
supha sweeet
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
riktigt bra
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
govenor andy gjorde ju nästan så att låten bra. han är grym faan guvenören
...
Skandal att skippa Hellström
Bättre hook på den här ..stort kyaal! Föressten fan va roligt det är med sleepy på adlibsen när han säger : "bo på varrrrrrrraaaannnn-öh"
"Knock off the hippie shit, strap on a helmet, and start shooting. This is Malibu, Emily, I want you to storm that beach like it's fuckin' Normandie!" - Ari Gold
andy e najs
"Vi bjuder nu på en gratis mp3. Storstadsidyll Kyaal remix feat: Govonor Andy. Vi gjorde den live i TV4 Nyhets morgon, men efter stort tryck och många förfrågningar om just den versionen gick vi in i studion och spelade in den då många vill ha den. Därför bjuder vi på den nu." Hämtat från www.PETTER.nu Nu till min fråga, någon som har låten på mp3 eller länk till den?
Miss av mig...kom aldrig fram till hans första sida. Den finns där, hittade nu.
Skön, men vart finns den låten med thåström eller vem de nu var som sjunger refrängen? :P vet inte om ja har rätt eller är helt fel ute :S "Det är så vackert där.. Storstadsidyll, storstadsidyll " Vore grymt & hitta den mp3:an .. peace out
Då var man signad då :D "Da sounds of the streets" - 3års kontrakt
governor andy är feeeet !
jag hörde andy på en festival, där sjöng han den låten, finns säkert på hans nya skiva.