Nille - Ni Vet Vem [gratis album]
Nu är den klar! Ladda hem, skicka runt, gör vad ni känner för. WWW.NIVETVEM.SE Skivan producerad av: Logophobia, Headline, Flipside Productions, Eric Write m.fl Peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fett av dig Nille! Riktigt bra! Visste inte ens vilka beats du skulle kicka på! haha.. nu vet ja! Jag vet vem.. haha PEYZ
FLIPSIDE PRODUCTIONS // BEAT EM UP
Some dope shit! KMR
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Riktigt positivt överraskad! tight shit nille! :D sala määääääääään!
www.byzheadline.se
överaskad ( positivt)
haha lät lite som byzans inlägg
lätt fett mannen!
And im like woho!
Tjockt :D
http://myspace.com/etownbeats
tack som fan alla som har kollat på mitt shit skitkul att ni diggar fortsätt sprid skiten! //kärlek
oj =S det trodde jag inte, har iochförsig bara hört ett par låtar, men bra bra hittills. kommer tillbaka när jag lyssnat färdigt efter jobbet.
http://www.myspace.com/localexpressions
upp!
det finns en chat! missa inte den...
Riktigt nice! Jag skiter i vilket! feeet.
Nummer sex, Nummer sex, Elfsborgs nummer sex!!............
Riktigt tight! Varför har man inte hört något av dig innan... Tight mannen! Riktigt possitivt överraskad, inte ofta man hör sånt här gratis ! Göteborg klappar
422 Pz
Show-n-T P20 tack män fett att du diggar den! Klein P22 jag vet inte varför man iunte hört av mej har inte släppt nåt innan bara en demo typ me en polare tack som fan att du gillar de du hörde sprid ordet
ös på och ladda plattan nu gott folk!
Nice platta. Håller skön jämn klass. Diggas Digguz!
- I'm from the place where hardcore is beautiful (G-Boro)
tack JK fett kul att höra!
Det här va tungt fan! alldrig hört dig för ! tummen upp!
låter fan bra dethär. possitivt överraskad jag med.
www.myspace.com/kdlwilen
haha vart kom du ifrån? :P men visst den är helt okej ju!
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
kommer ifrån sala
hehe jaha,, men iofs lite mer allmänt.. aldrig hört dig förut ;)
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
Vilsna själar, var sjukt bra! Duktigt gjort, fina beats på skivan också.
För att det är ute med forumsignaturer.
skön platta som fan. just m prove va tight också
Tokish P18 aiit jag förstår hehe TobyRizla tack som fan män..skönt drag i helgen hehe Ditwo P16 tack som fan. aa de äör nåra sjukt bra producenter på skivan TeeKaaY P21 aaiit tack män kul att du diggar den Just M Prove är tight no doubt stort tack till alla er som tanker och diggar
Symphony P60 tack määän kul och höra.. fortsätt sprid
fet skit mannen, syns nästa sommar från sala till luleyo!
Detta är nått för alla monsterdiggare. Ligg inte och sussa! Ja, milstolpar är nog fetast.
- I'm from the place where hardcore is beautiful (G-Boro)
BjörnSkifs P20 tack som fan... ja de är klart vi gör de sala main enda till luleyo JK P21 hehe tack en en gång fett av dej kolla in de här nu allihopa fridens
jag vet heller inte vem.
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
whipper P19 okej hehe inte alltid lätt och veta men lyssna på skivan så kanske du vet sen fridens
Säger som nån däruppe, varför har jag inte hört nåt förrut!? Har gått några varv nu. Tungt som fan, tight, grymma beats! Lätt in på ipoden! Milstolpar, satans bra=)
Förresten, på "3 olika öden" är där nåt synt-trumljud som låter nästan som msnmeddelande-signalen. Är det meningen?
Alex2001 P23 angående varför du inte hört mej förut så får jag väl svara att detta är mitt första solosläpp har ej släppt nåt förut. riktigt kul att du gillar skivan förstår inte riktigt va du menar me 3 olika öden låten men ska kolla de fortsätt tanka nu och sprid ordet http://www.nivetvem.se //nille
upp då
fett av dig määän keep it up
Riktigt fett:D:D Diggar det här mannen BIG UP
"det kunde varit du" är bäst bara så ni vet...
hejja
Stavfel P15 tack som fan mannen kul att du gillar de du hör Shante P19 thanx määän hehe kul att du diggar just den låten hehe.. blubb F17 tack och bock.. de är mer på väg har nåra nya låtar som släpps snart så håll utkik tack till alla som tankar och sprider kärlek fortsätt sprid ordet
Shoo Nille fett bra skiva kärlek!! Såg att chia va med på massa låtar hehe det är bra polare till mig, kul o höra fan!!! fett bra grejer bror! är du från västerås eller?? keep up the good work! peace
lak shuuuuuuuuuuus
hagge339 P20 tjena main...tack som fan kul att du gillar den asså riktigt kul..japp chia är me på den de är roligt som fan han är även en riktigt bra vän till mej jag är från sala! thanx en en gång main håll utkik på min sida de kommer droppas mer där inom kort pz
Riktigt skön och nice hiphop från vårt avlånga land sverige! o riktigt nice kille oxå....vi som får skivan skickade till oss respekterar verkligen det! peace out // Crunk a.ka. Danne
Crunk P23 tack mannen riktigt kul och höra... håll utkik på sidan så kommer de kommer lite låtar framöver! även ett stort tack till alla er andra som tankar ner skivan fortsätt sprid den fridens//nille
känns av nån anledning som att detta är värt.. Jag tankar nu.. kommenterar senare ;P
Låter rätt gött faktiskt, många bra beats måste jag säga.. Det enda negativa såhär snabbt om hela netplayen är att du kanske låter lite ansträngd på rösten ibland och du håller nästan samma tonläge i alla låtar på flowet och rösten. MEN... Rent generellt är detta bra. "Minnen sätter djupa spår" är helt konstigt mixad men men... Skön stil på dej fan... eh, jag har inget mer vettigt att säga (för ovanlighets skull) men go platta
endel sköna produktioner och gästinhopp. gillar inte rapparen särskilt. kan inte riktigt förklara varför. för stelt o tråkigt flow typ. men det är ok såklart. Men inget man höjer på ögonbrynen för.
Quicksilvah P24 tack för att du kollade in plattan i alla fall kul att folk ger lite kritik de uppskattas som fan! kommer nya grejer inom kort
Nice att folk lyssnar! Fett av dig Nille!
FRÄSIGT!
Skulle inte stjäla pengar från folk om jag så fick en miljon och fri lejd utifrån snutstation!