Redaktionschef
2006-07-20 06:07
Aktuell MP3: AG feat. Ri-Fa
Ny svensk hiphop upplagd på startsidan för gratis nerladdning! ____________________________________ AG feat. Ri-Fa - Stockholmsnatt Sveriges huvudstad står i fokus på denna låt, tagen från Storhets och Dubblaa s kommande demo. Medverkande på låten är Storhets, Dubblaa och Minorah från gruppen AG , samt Shazaam , Tay Tay , Check-Raise och FreezyLocc från Ri-Fa . Produktionen står Hustl för.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Grymt laidback, nåra halvdana verser, men en hel del tunga prylar. Grymt beat.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det äer bra, Dom kickar ju på ett freebeat? Har det själv på datan^^ Bra kickat av alla! Big up!
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Är det bara jag som tycker det här var riktigt dåligt? Det hörs att verserna är inspelade på olika ställen och det lät inte som tight mixning på det. Riktigt dålig ljudkvalle tycker jag. Första snubben som läger versen gjorde det tight, dem andra vette fan... Vill inte hata, men detta var inte kvalite.
Den är helt okej låten. Kanske var lite hård nyss, tycker bara acapellorna lät dåligt mixade. Låten funkar helt klart. Den va chill..
varför är inte nicko med? annars kul som fan! det går bra nu kepsjävel, det går bra nu! ri-fa levererar som alltid.. holla
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
den här låten e cok synd..
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed i wanna live but its hard 2 breathe
o det ska stå FreezyLocc som e mitt alias när jag kickar med Ri-Fa ...
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed i wanna live but its hard 2 breathe
hehe, det va ju de freebeatet som jag skickade.ball! :P
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
varför kicka på ett freebeat?..haha soft låt...fast mitt ljudkort har fått flipp så de pitchar ner allt så de låter typ screwed på ala låtar..hehe men de är bra ändå..Päjjs
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
yeah diggar jag med.. tycker alla lägger det soft o tjejen i reffen har mkt bra röst. o my man hustl ;D beatet nice.. hört det tidigare dock men diggar det.. Tycker det låter nice. Pejs
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
soft, men jag gillar inte reffrengen :)
work some magic
Redaktionschef
2006-07-20 13:14
Heavy Indo > har fixat till det nu.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Lyricist
2006-07-20 13:18
Tycker Veckans mp3 har en riktigt låg nivå ibland kan de dock skrälla men inte denna gång.
There shouldent be no war between humanity. Världen är som en bur av natur.Djävulen och ljuset är raka motsatsen mot svart på vitt det är min bibel -Amen
Skön låt, bra laidback men allt var inte bra.
Redaktionschef
2006-07-20 13:32
Zadik > vad jämför du med egentligen?
Låter riktigt najs.
"Jävla köhitler!!"
Tay-tay's rapstil är så laidback.. rösten o allt.. passar perfekt. Dom andra lare skittajt oxå :)
den är helt fet, Dubblaa lägger fetast enligt mig, tätt följt utav Storhets och Check-Raise. de övrigt lägger soft också, skönt att Tay's gamla skippades, det nya är bättre. Minorah gör ett kickass jobb på reffen. även om det inte är en "tagga till" låt så diggar jag.
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Underbart, mer av rifa! gogo:)
Jag är jointen
PrinsMio Verserna är inte inspelade på olika ställen, vi spelade in allt tillsammans, tay´s vers som ligger på nu har han spelat in efteråt pågrund utav att han inte blev nöjd med den första som han spelade in med oss övriga. Angående beatet så låg det först uppe som ett freebeat men togs sen bort efter att vi hade spelat in på det, vet inte om någon annan hunnit spela in på det under tiden det låg som freebeat. Kul att folket verkar digga iaf :)
tyckte de va riktigt FETT
RAGOSONE
varför.. är den.. så kefft.. mixad? Allt förutom Tays vers är inspelat på samma ställe, så vad PrinsMio sysslar med har jag ingen aning om..
smo
AG från DITC?
Redaktionschef
2006-07-20 15:27
floppen > Om det står gruppen AG i texten och dom rappar på svenska (och uttalar AG som det låter på svenska) i låten så är det väl föga troligt? hehe.
Grymt shit grabbar.. trodde att de ni gör bara va bra när ni gjorde det med skryt stilen på tjockt grymma beats.. men nej fan detta var ju bra det också:D
www.myspace.com/allvarligttalat
Bra rapp av alla utan tvekan, så då till rösläget som jag störde mig på , "FreezyLocc" för basigt för sånt här, nej nej, dubbla för tuff, storhets var bra,shaz likaså och detsamma gäller tay. Tjejen i reffrängen var skön. Lycka till med demot!
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
bas above all ... låt mig kicka på bas beats utan kicks eller snares.. bara hi-hats o bas + min röst = win
Noice P20 goodyear P18: Okej, tycker det låter som om de är inspelade på olika ställen, kan bero på att den är riktigt dåligt mixad bara...
fet låt. "medans vissa tvingas åka pendeltåg".. det är verkligen hemskt :)
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Varför i helvete döper dom sig till samma sak då, ytterst förvirrande. Man kanske skulle starta en grupp som hette Jay-Z eller KRSone
fan va najs detta är vad sverige behöver BIIIG UPP BIIIG UPP sSTORYTELLINGg fFOR LIFEe
www.myspace.com/mangemyt
Riktigt tung låt, mycket tryck i den här! Skön stämning, bra texter som ligger tajt. Big Up
Om Whoa nu är så emot fildelning och kraftiga anhängare av copyrightlagen borde dom ju inte tillåta sådana här varumärkesintrång, jag trodde det ju var lite tvättäkta DITChiphop.
me smilin
Fucks your life up crew Tjabo!
Vilken jävla beat, ett mästerverk! Bra låt, skön rapp. A.G - AG Men jävligt skumt val av namn. Aga?!
Crime Pays, ask the Rothschilds!
och ja, vi stavar det med två L.
måste säga att över det hela så var låten soft. men : mycket falska händelser på reffen ?? what´s up with that ? pz out . / snake
Lev hårt dö ung !
Helt ärligt, reffen var verkligen jättewack.. Resten var helt ok!
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
dom första 2 rapparna va riktigt b. bruden däremot oouuft vilken sexiiiiiiig röst riktigt tung! BT alltid på topp mannen! tay tay tungt men hört mycket bättre heavy indooooooooo feeeeeeeeeeeeeeet din röst mannen så tung,riktigt nice ah om man tog bort dom 2 första så var låten riktigt riktigt fet skön beat duunder reff åxå peace
Behöver beats !!
Det enda jag faktiskt diggade med låten var beatet, otroligt nog.
faan va mycket gnäll det var då :S allt e ju HEEEELT nice.....stolt över klicken och dess vänner . varenda jävel droppar det riktigt skönt!! big up till alla!!!! MAG-NUS ! ALLMOST GOOD ----------------------------------- RI-FA!
EVIGHETSPUSSLET IN PROGRESS...
det var bra. men tycker ri-fa har haft coolare grejer på g än det här. tycker freezy loc lägger det riktigt grymt.
bruden och refrängen är sjysst men inte hundraprocentig.
Tungt shie
http://www.lospalindromas.com
förstår inte hur ni kan klaga på freezy..
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job