embee mash hits mixtape!
The king is back! Mash Hits! It's all about hits on this one. From the old to the new in a variety of genres. All mashed up, remixed, edited and produced by Embee! With 12 tracks, shouts by Promoe & Melor plus top-of-the-line artwork by Ayes One, this is your definite companion for those hot summer nights... www.looptroop.nu
Ser man på. Ska bli kul att höra.
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>
snippets lät skönt skivan ska fixas.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
TUNGT
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Vilka låtar förutom Ne-Yo's Och Michael Jackson spelas i detta audioklipp?
Laleh tror jag att man fick höra.
Essen sie mein scheisse!?
micheal jackson mixen var tung hahahha freash hahaha
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
låtarna kändes grymmt konstiga , allafall snippetsen... typ ljudbilden på sång o rap
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bara jag som inte är imponerad av Embee längre, tycker mest hans ljudbilder är småtråkiga, inga mixar som imponerar typ. asså det är inte dåligt, men förväntar mig lite mer asså.
vid 00:30 är det iallfall Gnarls Barkley - Crazy i bakgrunden...det här låter jävligt coolt måste jag säga!...älskar sånna här mixar!
Tyckte att sångmixen låter lite "fel" på ett par ställen... Framför allt på första (med banglessången) och Jackson kontra ljudbilden är också avig tyvärr... : / Det blir nog tyvärr även den generella bedömningen på snippetsen i alla fall: avigt : / 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Skivsamlare
2006-07-06 13:10
givet köp, den här plattan kommer vara hur rolig som helst.
Yes! In Concert — For the love of music
Mabande P29 Håller faktiskt med, diggar Jackson men hans låt passade inte in där på något sätt.
NEEEJ låten med den där "maaybe if we could live togheter" förstörde min dag!!! får psykiska problem av den låten hatar den så enormt!
Men lika glad är jag för det!
Döm inte efter snippetsen, säger jag bara...
verkar hur bra som helst
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
80 spänn för lite embee är HELT värt!
Massive Big Up till Embee! Ett ruggigt bra mixtape, ser ifram emot att höra ett ytterligare inom en snart framtid... Straight Up!
...One Of Many, GBG'z...
Lät riktigt coolt! ska kollas in!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Skivsamlare
2006-07-12 14:47
Haha, vilken skön sommarplatta. Make me feel (loop & m. jackson) och & crazy in the dark (springsteen/bowie/houston/gnarls b/B 52) är redan givna favoriter :)
Fick hem skivan häromdagen. Skivan är genomgående mycket bra! Lätt en av mina absoluta favoriter när det gäller mixtapes! Mycket hög klass!
Kolla vår press för nya låtar av Symbiosis och mixtapes av eightwonder!
embee. sveriges absolut bästa bas-läggare. finns ingen som lägger baslinor som han.
Kommer denna att gå att få tag på i butiker? eller måste man beställa skiten.....hatar å beställa saker...
beställde den förra veckan, och har inte fått den än.. gaaah
Its Tricky!
Skivsamlare
2006-07-15 15:39
Vikktorius, den finns på Blenda - men då gäller det att du är göteböööörgare.
Ska finnas i sthlm också. kommer inte ihåg var bara... Ska försöka ta med mig lite och lämna på typ Pitch och Highlights om någon vecka....
www.ff-dvd.com / www.clubtraffic.org www.myspace.com/clubtraffic / www.myspace.com/alloutdubstep www.myspace.com/stucklife / www.stucklife.com
fick den igår. shit vilka sjuka saker!
Its Tricky!
Fred-F - Men är det inte snippetsen som ska ge smakprov på hur bra plattan är? ;) Jag är övertygad om att jag skulle få ett annat intryck av skivan om jag hörde hela, men snippetsen gör tyvärr inte att jag blir så pass intresserad att jag skulle köpa den olyssnad : / 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Skivan är ett givet köp! Jag menar Mary J Blige på Tainted love och Timbuk låten är riktigt het!
Den är riktigt fet!!! Mabande : Den är riktigt fet!!! :P
Married to the money, fuck the world, that's adultery
tracklist?
soundcloud.com/G-O-R-D-A