även om han inte e snygg bör det väl ändå locka folk till att köpa kläderna...
What would macgyver do?
Konstigt, när Dogge gör reklam så är han en sellout. Men när "farliga" Ken gör det är det ballt... Komiskt...
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
haha skön :D
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
Psycholess : Nu är jag inte särskilt glad för Ken Ring alls. Så tro inte att jag försvarar snubben. Men menar du att det inte är en skillnad i att man står modell för hip hop kläder och rappa om "cykel på köpet" för El-Giganten, iklädd tighta cykelbyxor?
At the gates of Eternity...
är ken farlig? han är ju rädd för vatten.
BC99 Nä, faktiskt inte. Anser inte att det finns olika grader eller coolhets nivåer på reklam. Antingen så är du "äkta" som alla snackar om, och kör din grej, eller så är du en "sellout" och letar andra inkomster. Jag tycker inte att Dogge är mer eller mindre äkta än någon annan men jag klandrar inte snubben för att han knäcker extra (Ja, eller helt nu när han har lagt ner). Det som störde mig just nu är att många kallade dogge för en sellout för att han på ett komiskt och knappast allvarligt sett rappade till el giganten för att få lite extra pengar. När Ken gör det är det "fett" och han är "skön". JAG... ser ingen skillnad.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Psycholess : Vad snackar du om "när Ken gör det"? Ken har inte någon El-Gigaten reklam.
Jag går inte ner på företagsnivå. Jag pratar om reklam som reklam. Om det är för El giganten eller Gulanstore, det spelar ingen roll.
Nu får ni ge er Det är väl en stor skillnad om man är rappare att göra reklam för Gulan street wear elr Elgiganten. Nu har jag inget emot att rappare gör reklam elr är sponsrade, de måste ju tjäna pengar, men man kan göra det med stil, inte tighta trikåer och cyckel på köpet.
jæmfør ni mig med dogge??? i el giganten???? shiiit
www.barabazz.com
men dogge har ju fan inte bara gjort d , han va ju på program i 4an o massa uselt shit....
Wanna brawl dog my team love the sports<br> 26 november kulturhuset
Ja för att vara finkan är ju fan så mycket bättre än tv...
Det är bara töntar och egoister som skattefuskar! ken.. du är inte cool... och det är bara töntar som blåser folk på pengar.. EGOIST!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha sluta gråta fan. ser inget samband mellan detta och när dogge gör reklam, inte föratt jag bryr mig heller men... Ken är ju sponsrad av Gulan och dom har även hjälpt han sälja skivor osv.. Gulan är ett av stockholms största hiphopaffärer, då ser jag inget fel med det.. Det är ju inte nk han gör reklam för?
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Men det är ju det jag undrar, spelar det någon roll VAD man gör reklam för? I så fall, varför?
Psycholess : Alltså det är nästan pinsamt att du inte ser ett samband. Ken= Rappare Rap= Ett av de fyra hip hop elementen Gulan = En hip hop butik El-Giganten= En elektronikåterförsäljare Menar du att det är bara samma sak? Att Roca-a-Wear och "cykel på köpet" är the same shit?
"Ja för att vara finkan är ju fan så mycket bättre än tv..." Haha... word... Jag tycker det var nice... Ken är clean, Gulan är cleant, slutsats = cleant!
Varför ens bry sig. soft att få en cykel. det får man inte på gulan, hahaha plus att ingen har direkt mördat nån. Muppigt att beundra nån för småbrott vilken roppetorsk som helst är kapabel till . så sluta dissa dogge och brownnosa ken. skynda er til lelgiganten istället. och gulan förstås.
Save the animals, eat the rich ------------------------------------- SB-BPG-
TACK BC99
Wanna brawl dog my team love the sports<br> 26 november kulturhuset
Hahaha Hoffa , my man, word
Psycholess P25: Sellout är man när man utnyttjar rappen för att tjäna pengar...rappar ken i den bilden eller???
Producent
2006-06-21 14:35
Petter var ju modell innan han var artist och Ayo jobbade på Sportground på Gamla Brogatan och gjorde reklam för kläderna dem sålde där. Paragon jobbar i videoaffär. Va fan får inte artister ha flera jobb? Det roliga är att dem som klagar på Ken & Dogge är säkert dem samma som laddar ner musik.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
JAG har aldrig kallat någon sellout, äkta eller inte äkta. Jag frågade bara varför Ken är cool och Dogge är en sellout (Från en tidigare tråd)
"Sellout är man när man utnyttjar rappen för att tjäna pengar" låter som ett soft jobb. Ska gå in på ams.se och söka på sellout och se om jag kan börja redan imorgon! nej men allvarligt.. Alla vill tjäna pengar. på så många sätt som möjligt. Det är BARA soft om man kan tjäna pengar på sin fame/rap. Alla som säger annorlunda är ENBART avundsjuka. och även små jantelags-horungar. Sellout för mig är när man gör musik bara för att den ska sälja, inte för att det låter bra, att man säger sig stå för nåt bara för att nån ska köpa ens skivor. Inte att man gör reklam för gulan eller el-giganten. det kallas att överleva. GÖR DEN!
Save the animals, eat the rich ------------------------------------- SB-BPG-
Fuck all this crap om det här sell-out snacket! Ännu en anledning till svensk hip hop går dåligt, allt för få hip hopare är entrepenörer...
Ken är cool
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tänkt om man ändå kunde stå
såhär ballt
ja ken får betalt för att stå sådär "coolt" o dogge får betalt för att säga cykel på köpet några gånger. hahaha men dogges reklam är ju fan skitrolig, men jävligt många vuxna osv, lär ju tro att det är sådär hiphopare beter sig hahaha i wanna smoke some weed and roll me a jay
Callecuttar P18, ja men du kan ju göra tummen upp såhär ballt:
www.laxmacka.se