VIPz.se NY video+Unik SMStjänst+mycket mera
Nyheter på www.vipz.se Nu kan ni se/ladda hem videon till VIPz nya singel "Du Vet" . Under Media sektionen på hemsidan hittar ni den nya plus några äldre videos. VIPz kommer även att uppträda på Stockholm Stadion nu på torsdag i samband med Sverigematchen. Mer info om detta på hemsidan... VIPz.se lanserar även en ny SMS-tjänst som gör att ni kan få information om VIPz direkt i era mobiler helt kostnadsfritt. Mer info om detta hittar ni som vanligt på hemsidan. På hemsidan kan ni hitta allt detta plus en hel del nya bilder från spelningar. Senast på onsdag så kommer även en XXX-avdelning att dyka upp på hemsidan. Där kommer ni att kunna se en massa vackra kvinnor som älskar VIPz visa sina tillgångar . Vem vet du kanske känner igen just din flickvän ! Checka in, uppe senast onsdag ! Adressen är www.vipz.se . Low Key Ent.
www.lowkey.se
Vipz är en grupp
Fucks your life up crew Tjabo!
u cant hate on that
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kan man inte få lite info om VIPz om man inte har en blekaste aning om vilka de är?
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
u cant hate on that jag tror faktiskt det är 100 % möjligt att hata på det. jag hatar dock inte dom, jag gillar bara inte deras musik och deras sätt att marknadsföra sig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vilka är dom? hur fan kan dom ha så mkt groupies och få spela på en Sverigematch?! helt sjukt... ta Petter istället för fan :)
BearC: Mer info hittar du på
www.vipz.se , där kan du läsa både deras
biografi och
diskografi .
Ak4: "Andra snackar vi gör det"
Peace
www.lowkey.se
"Vem vet du kanske känner igen just din flickvän ! " hehe
Det är ju tydligt att vissa brudar gör vad som helst för uppmärksamhet och då menar jag verkligen VAD SOM HELST, haha...dessutom är det ju riktigt skabbiga grejer dom har med i sina videos, jag e ledsen grabbar men dettar är inte Usa och ni är inte några ballers.
You are the one who go get the OG´s, im the one who the OG´s go get.
jag hatar på er. så
fcuk spleling
så jävla kassa texter . dåligt.
http://www.soundcloud.com/mr-rnbck http://www.soundcloud.com/brormusik
Bra jobbat gubbar... beatet va madnice..
asså det handlar ju bara om tuttar, rumpa å pengar hela tiden. varje video ser ju likadan ut egentligen.
dom ger ett rikare intryck än Petter. dom har mer humor än de flesta swe rappers vilket e skumt med tanke på att alla ska vara så hårda och äkta...annars ere ju inte hip hop, eller??? sköna vändningar på snubben med N.Y. kepsen när dom kör the outro shoot. jag döper dom till sveriges roligaste grabbar.
den röda linjen sitter djupt i blodet..
man kan inte annat än garva när man ser Vipz videos... ibland åt dom och ibland med dom. Ta det för vad det är, klubbhiphop.
haha... deras "Brudar" har dom hyrt av Bingo.. hehe :) dom kanske har cäsh men jag betvivlar att dom har mer brudar än nån annan rappare, typ.. när dom spelade i Boden så var det inge folk.. inte en själ där typ... visst är det kul att dom kör, men jag diggar inte deras musik och inte deras stil... men som sagt, kul att dom kör.. ;) önskar jag hade råd att göra som dom.. :) Pis Aot!
Rino: Du har rätt ang. Boden men nämn också att i Luleå, dagen efter, så fyllde de klubben de spelade på. Utanför fanns det en hel del människor som ville in men fick inte plats. Bilder finns på hemsidan. Peace /Low Key Ent
www.lowkey.se
Jag är inte heller ett fan, som rino.. Men jag har ingenting emot dom dock. Jag har däremot låtar med dom från -00/01 tror jag.. :)
http://www.innuce.nu
Gott folk, nu är
"Hitta din flickvän" sektionen på hemsidan uppe. Du kanske hittar just din flickvän där, vem vet?
Så checka in och älska skiten! Sektionen hittar du under "Bilder" på
www.vipz.se .
"Andra snackar vi gör det" /Low Key Ent.
OBS: Du måste vara över 18 år gammal för att få titta på innehållet! www.vipz.se
www.lowkey.se
undrar om torra/ordentliga sverige är redo lr någonsin blir det när det kommer till lite nude shit, men men, big up för att ni gör det, cin sity shit!!!
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
rätt schyssta beats, men rappen och innehållet var inte riktigt min stil och känns inte riktigt som det platsar i sverige. Men det verkar som snubbarna har humor iaf så jag tänker inte hata. Men Low key kläderna var ärligt talat ingen höjdare
haha om det ändå hade varit några heta gussar att skryta över att ha i sin fanbas, men dessa va ju bara skanky shiiat...hahaha.
You are the one who go get the OG´s, im the one who the OG´s go get.
Lionofjudah hahaha jävligt sant många var riktigt skanky
Low-Key ja jag ska inte uttala mig om luleå i och med att jag inte var där eller vet nån som var det.. :)
helfett grabbar!! peaaace!
"Hitta din flickvän" sektionen kommer att uppdateras inom kort. Missa inte det!
www.lowkey.se
Tycker vip´z är riktigt tunga.. kul med nya video med droppa mera!
Det kommer mer inom kort... håll ögonen öppna!
www.vipz .se "face it you don't hate the fact that I'm rhymin' you hate the fact that you aint in the position I'm in"
www.vipz.se uppdateras inom kort med:
- Bilder från Stockholms stadion spelningen 16/6
- Bilder från spelningen i Växjö på Stadshotellet 17/6
- Videoklipp i vilket
Crome representerar
VIPz - Ett antal nya bilder dyker upp i
"Hitta din flickvän" sektionen
Kommer upp troligtvis i helgen, höll ögonen öppna!
www.lowkey.se
VIPz Klart som fan att det ska vara några noname toys.. komma upp sej med avklädda tjejer & grejjer med, tragiskt... kanske mest för att det är så typiskt. Fyfan vad wack!!
Sidan är uppdaterad nu
www.vipz .se "face it you don't hate the fact that I'm rhymin' you hate the fact that you aint in the position I'm in"
jag kommer definitivt hålla mig i Din flickvän sektionen. De här e hip hop.
Mer porr åt folket nu!!
www.uromaniacs.com sekten växer..
www.myspace.com/psyenceuromaniac
Dummaste jag har hört, Sverige är (förhoppningsvis?) för avancerat och har för bra smak för det.. folk som inte kan bättre hip hop går på den där skiten. Och vem fan vill se nakna tjejer ifall det är smaklöst med.. så billigt allting.
"hitta din flickvän" - sektionen är återigen uppdaterad med nya bilder
säga vad man vill om brudar, bling bling och skryt om pengar ... men vad FAN är det för NYTT med det?! Det är ju det vanligaste ämnet i ALL hip hop! cash, brudar och party... det är ju speciellt i amerikansk hip hop det vanligaste som finns... bring it back to 94 ! Holla! -Bash
BESTÄLL SKIVAN! www.robertvalsinger.com /// För senaste intervjun gå in på www.allears.se ///
word up bashie
vad är unikt med en SMS-tjänst som erbjuder löpande info? har inte det funnits i olika varianter ända sen SMS exploderade? sen kan man fråga sig hur era mödrar ställer sig till er objektifierande kvinnosyn?
independism.com
dom har inga morsor.
Spanade precis in "Hitta din flickvän" under bild-avdelningen och jag tycker det är helt fel. Mycket har jag sett under mina år då jag tyckt om hip hop, men att se det här fick mig fan att tappa hakan och få lust att skapa något superdupermegavirus som skulle kunna förstöra servarna hemsidan ligger på. Antingen är det hemsidan till VIPz jag är inne på eller så är det en porrsida, simpel and plain! Låt mig överväga och komma fram till en personlig analys. Det jag ser är väldigt lite av artisterna själva. Något jag däremot ser väldigt mycket av är kvinnor och naken hud av dem. Visst är det bevisat och erkänt att hiphop har en sak för naken hud men att se bilder av bröst där det står "VIPZ.SE" på känns allmänt fånigt och helt fel. Where's the fucking dignity alltså? Har svårt att tro att damerna på bilderna är med för att de är imponerade av musiken. Skulle snarare gissa på att de är importerade för en summa med hopp om få synas. Grattis, nu har folk sett er damer, flash those titties and shake those asses. You're digging the grave and you carve the gravestone for swedish hiphop. Yes, nu var jag kanske väldigt taskig men det är exakt det jag ser och precis så jag känner! Don't talk about it, be about it!
Yeah, you know..
YO !
WWW.ROBERTVALSINGER.COM Sidan uppe nu !
NYA SKIVAN UTE !
Maila för info på :
[email protected] provlyssna på :
www.myspace.com/bashie79 PEACH !
BESTÄLL SKIVAN! www.robertvalsinger.com /// För senaste intervjun gå in på www.allears.se ///
säljer dem några skivor eller?
Västkust Rockerz