I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Down South Ballers - Gratis Mp3:or nånstans?

Svensk Hiphop - Audio & Video

2006-06-12 17:08

Down South Ballers - Gratis Mp3:or nånstans?

Åkte med polaren i bilen igår och Ordkrig-plattan låg i, så jag slängde på Down South Ballers - Dessit Egol och den är fan skiten!
Påmindes även då om att jag hade flertalet mp3:or med Down South Ballers på datorn och har fan för mig att jag hittat dem lagligt på någon sida.

Har sökt som fan nu men hittar inte någonstans, så vore schysst om någon vet om man kan hitta diverse Down South Ballers-låtar på nätet.

Tyvärr så är väl sidan jag hittat låtarna på nedlagd, men vore soft om det kan finnas låtar nånstans.

peace

I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly

2006-06-12 17:30
Down South Ballers ft glaciuz - Dessit Egol

e fan en av svergies hårdaste låtar.. glac droppar fett

?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.

2006-06-12 17:33
Eccan: Checka Saarvis hemsida!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-06-12 17:55
Aggro P22
Redan gjort, glömde skriva det.
Hittade inte där. Är jag blind?
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Groupie

2006-06-15 16:45
Verkar som dom är nedtagna men jag har för mig att det fanns en del på saarvi förut

2006-06-15 16:53
Dom finns i säkert förvar i min dator hehe =)

vet inte om jag har alla dock.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.

2006-06-15 16:54
jag har endel låtar på datorn.. minns inte vart jag fick dom.. har för mig att det var saarvis hemsida..
C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM

2006-06-15 17:22
Dessit Egol (med. GTICY)
Bouzhak
Nah come near
The anthem

vilka har jag missat?
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.

2006-06-17 09:32
Heh, minns ni när de skrev ett inlägg på Svendetta, typ ett halvår innan samlingen med Nah Come Near på släpptes, där de bara: "Yo, Down South Ballers mufukkas" och hade sig, och alla blev sååå sura och tyckte det var skittöntigt? Det är rätt roligt.

2006-06-17 12:10
bearc: get fizzykoh och fuck a topic är två låtar till som jag har
C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM
Groupie

2006-06-17 12:22
Pimpin' With Brass Knuckles och Da Bahmbay har jag också, även en låt som heter "Ingen refräng" med Afasi & Org 12 också, men jag vet inte hurvida det räknas som en DSB låt

2006-06-17 19:48
Da bahmbay is tha shit!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-06-17 20:53
DSB var så in i helvetes feta
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!

2006-06-17 21:38
DSB Ft. Glaziuz The Icy - Dessit Egol
DSB - Bouzhak
DSB - Da Bahmbay
DSB - Pimpin With Brass Nuckles
DSB - The Anthem
DSB - Gitt Fizzkoh
DSB - Ingen Refräng
DSB - Fuck A topic

Är dom jag har. Finns det några fler?

2006-06-18 01:24
Så vitt jag vet är det alla
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!

2006-06-18 01:33
MickMästan: okej synd dom var riktigt feta hade hoppats på att dom hade gjort några fler låtar. Hade varit riktigt fet om dom gick ihop igen och gjorde en skiva.