Supersci ft. Remedeeh - Get! (video)
Finns nu att dra hem i fyra olika format (DivX, Mpeg, Quicktime, iPod) på www.flyphonic.com/supersci
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fresh!
NBS - Nothin' But Skillz
schysst....man undrar ju när under året den är inspelad? :P
"stora artister i USA nu för tiden är inget man vill prodda direkt" <--- generisk 16-åring i producentforumet låter oss ta del av hans tankar
ska kolla upp detta fan :D
www.soundcloud.com/arionmusic
fetttttt ska kolla nuuuu
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ouf va hett!
Åh, vilka sommarkänslor man får :D
http://www.innuce.nu
numero uno har blivit verklighet! nr ett på Tee's absoluta saker man måste se i livet är nu avklard! ettan: se remedeeh köra en båt!!!! weeeeeeeeehooooo grym låt. grym video
marackas och kastanjetter!
Remedeeh är riktigt snygg asså.
soft som fan tankar nu hoppas videon är lika fet som låten :)
snygg video
Nytt Yayo Magazine Ute Nu! www.yayo.se
Jsaddf: Undrade samma sak. Den måste ju vara inspelad förra året. Inte fan badar så många personer frivillig så här års... :-)
´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸. ><((((º> www.beatheartsblog.com
härlig video... framförallt en jävligt fet låt!
Hur fet låt som helst och en helt galen video ! Den här videon hamnar bland toppen av dom jag har sett på senaste tid helt klart.
• Tacka & Ta Den •
Konsertbesökare
2006-06-06 23:38
mycket bra låt, och en herrejävlans somrig video med :-) det här älskar jag :-) hela skivan är grym sa grisen.
http://enemtee.tumblr.com - Musik och kultur går hand i hand.
skönt. bara SKÖNT.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Redaktionschef
2006-06-07 00:16
Låten är så jävla skön. Glad att dom fick till sommarkänslan på videon också. Originell och rolig :)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
skön video till en skön låt... remedeeh är förövrigt söt som satan...
What would macgyver do?
årets sommarlåt utan tvekan
www.twitter.com/mzamora036
Bara att njuta. Grym låt och produktion och framförallt en riktigt nice och somrig video.. Härligt!
Schjoen!
Det jag gillar bäst hos andra är mina förväntningar. (www.myspace.com/tungviktarna – Samvetet säger: bli den du är!)
Tack för den, riktigt bra! Känns som att den kommer bli en klassiker ;-)
de är en klassiker....allready yaoooooo
www.myspace.com/mangemyt
Nice!
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
Enligt mig den bästa svenska videon på länge, svenska videos håller oftast väldigt dåligt klass men detta var grymmt, bra låt också.
ruskigt skön låt rakt av! en av de bästa svenska videorna all time liksom :) fridens :D
http://www.kingsizemagazine.se/News.aspx?ArtNo=22022
Skön låt, ganska tam video.
Remedeeh ser helt okay ut i vissa vinklar och med
mycket smink.
swedishshowcase.com
Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.
super 8....real shit
Videon blev lika jävla SNYGG som jag trodde! Props till Måns Berthas för grymt regisserande! Haha...Underskriven softar i bakgrunden med folköl och varmkorv.. sweetness! :)
"Sentense presents: Moods & Moments" UTE NU! feat Prop Dylan, Kashal-Tee, Black Fist, Majistern, Reks, Supasition, Donny Goines m.fl. FREE DOWNLOAD!!
matfors for teh win! tung låt, kul video.
skriv kort, helst inte alls
Cool! grymt skön låt!
Well, I do take pills, don't do speed/ don't do crack, don't do coke, I do smoke weed/ Don't do smack, I do do shrooms, do drink beer/ I just wanna make a few things clear
så bra låt o så nivce video
thundercooperfuckinbird
Visst asså..sköna vibbar..remedee e lite småsexig oxå
matfors--skulle jag gissa
jolas: Matfors utanför Sundsvall
"Sentense presents: Moods & Moments" UTE NU! feat Prop Dylan, Kashal-Tee, Black Fist, Majistern, Reks, Supasition, Donny Goines m.fl. FREE DOWNLOAD!!
niceness... såväl låt som video var mkt praaaa
känns som att den är inspelad typ senaste veckan me tanke på vädret, grönska, och bad... ser varmt ut. men klart man ofrar sig i sin musikvideo=) sjukt jävla bra!
www.myspace.com/timpanini get drunk or die trying
riktigt jävla bra asså, fyfan va skönt, detta är den rätta benämningen av "ÄKTA" mer äkta blir det fan inte, dom e från sundsvall, o ger sig inte ut för att va nått annat heller, hur fett som helst=) ... me love this song: REmedeeh, gör det tjockt skönt, guttig refr !! ... supa sci , iz def back ! ..
http://www.medinaonline.se
årets svenska video no doubt!!
har lyssnat lite mer nu, och det är verkligen en jävligt bra låt och skön video! som nån skrev, rappen, beatet och sången är verkligen i klockren harmoni i den här låten... mums
hett
www.catapultsent.com www.myspace.com/nekkidee