Ted - Backning
16 spår hård hiphop på svenska. Ted från Tinitus & Ted släpper solo. Den 29:e maj finns den att köpa för endast 50:- (inkl frakt). (mer info om beställning och i vilka butiker den kommer finnas kommer snart) Lyssna på snippets här: Snippets Låtlista 1. Intro 2. MC's & Producenter (med Kaydee) 3. Koka Kanin 4. Lasses Budskap 5. Så (med Scoop, RoRo Silva och AB) 6. Signalfel MC Habit) 7. Tungt Shit (med Henok och RoRo Silva) 8. Castillo Fristil (Med Sens) 9. Lådvinsdemonen 10. Välkommen Till Min Del Av Stan 11. Till Varann (med Adm) 12. Fågeln (med Tinitus och MC Habit) 13. Fuck Dom Dära 14. Evolution (med Tinitus och MC Habit) 15. Glömt Hans Namn (med Andrue) 16. Backning (med Tinitus) Producenter: Tinitus, Linq, Habeats, Emil Pettersson, Kashh och Gifted
rapperted.se
Nice! Kommer man kunna beställa utomlands också?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
TUNGT!!!!!!!!!!!!!!
TungGungClick.se Youtube.com/TungGungTV
fedt azz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
verkar riktigt tung. rap på svenska utan våldsironi eller fejk gangster tendenser precis som det ska vara. big ups
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //
vad har jag gjort? seriost.
www.discotheque.se
trevligt. gillar din stil till skillnad från många andra på svenska.
http://www.kalvinhiphop.com
galet mannen... äntligen..... du e för tung.... big ups från hela Campus Click
Mannen Jag e bättre än dig, om nån tycker du e bra e d för att de har sett dig med mig ------- CAMPUS CLICK www.myspace.com/scoopg
nu kommer d! o d vet ni!
tungt tungt!
Om ni är intresserade av att köpa/beställa... skicka ett meddelande till mig eller "GlenNr1" här på whoa! Skivan kostar 50 spänn (och frakten ingår i priset).
rapperted.se
Skivan finns nu på: Utopia, Recognize, Videorullen (i jakan), Sportiff och Skank... mer butiker kommer nästa vecka... Smyg-release imorgon(27/5) i Jakan på Pergola... Gratis inträde, försäljning av skivan och ett maffigt uppträfande med måååånga gäster.
rapperted.se
Vi ses på Pergola!
jagvillocksåhaenblog.com
riktigt bra teddy
Denna texten syns under varje inlägg du skriver i forumen.
biggup till prooducenterna också. finns en del riktigt fina godbitar!
http://www.kalvinhiphop.com
Nu går det jättebra att beställa skivan!
50:- (frakt inräknat)
Skicka antingen ett meddelande här eller mail på
[email protected] Skivan skickas på det sätt beställaren önskar.
rapperted.se
köpte plattan på recognize idag, riktigt fet! lätt värd 50:-
Wow! Förvånansvärt tight. Gillar dessutom att du/ni tryckt både omslag och skivan :-)
´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸. ><((((º> www.beatheartsblog.com
Riktigt fet platta! Köp den! Han och tinitus droppar en låt på mitt mixtape.
Köp det här!
www.kulturbutiken.com
Lyssnat och diggat! Bra grejer... köp den!
d blev stylen....
Finns på Record hunter/Recordnet nu också... Kommer också säljas på Hoodsfred-festivalen idag..
rapperted.se
Tungt shit! Fet platta och fet låt!
jag svär jag är bög, för jag diggar er! hahah ett måste i skivsamlingen! upp med detta
mmm jag plocka skivan av mannen själv i helgen på nån spårad fest på landet... o d va fan nice skit asssss.. har inte hört så myhcke innan men har alltid backat flowet o tugget... aigt men.. bra skit!
nice shit!
För er som inte hunnit kolla upp "Backning" än.. Gör det!
Skivan finns att köpa i sthlm hos:
Sportiff
Recoqnize
Skank
Utopia
Record Hunter/Recordnet
Videorullen (Jakan)
Förövrigt börjar våra egna "lager ex" ta slut (tryckte endast 500 ex) så dom som finns kvar snart är endast dom i butikerna..
Det går jättebra att beställa på nätet också...(
tinitusochted.se )
Tinitus, Ted & Mc Habit kickar på Club Jigsaw (kulturhusets terrass) nu på lördag(1/7) för er som vill se!
Länk:
vidvinkel.net
"Örongodis" Nytt mixtape ute nu!!! http://tinitusochted.blogg.se/ Skamvrån Productions 2008
Ska ta och köpa den imorgon när dom öppnar :)