I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Snook - Är [recension, Aftonbladet, betyg: 2/5]

Svensk Hiphop - Audio & Video

2006-05-15 19:22
Snook säger: Folk har fördomar och tenderar att placera varandra i fack. Det är rykten. Vi är varken gangsters eller brats. Det är Jonna Sima som vet mycket om ingenting.
Det verkar nästan som att dom läst recensionen.

Chat med Snook @ Aftonbladet
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
Konsertbesökare

2006-05-16 14:00
Snooks förra vet jag inte vad jag ska tycka om, aldrig riktigt gillat eller ogillat dom. Vissa låtar är klockrena, vissa mer intetsägande.

Deras bästa låt är och kommer alltid förbli "Mognare än oss". Så enormt bra låt om feminism och manligt/kvinnligt. kom la innan förra albumet me. Men men, får la kolla in nya kanske. singeln är ju svängig, är ju en bra början iaf.
http://enemtee.tumblr.com - Musik och kultur går hand i hand.

2006-05-16 18:48
"är" är en fett bra skiva.... bara massa jidder från horan.. skit i henne.. hon ser ju fan kristen ut...

2006-05-16 19:16
jkstR P60 Håller mest för öronen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-17 12:53
http://susning.nu/Ungdomsslang/Kredd

"Kredd kommer ursprungligen från det engelska ordet credit. Att ge någon kredd betyder att ge den personen ära."

Fanns ju tom på susning.

-----

Jag håller helt med Jonna. Snook är i min mening totalt värdelösa, och har alltid varit det. Visst, gillar man lättsmält hiphop som går hem på stranden, är Snook antagligen ett het alternativ.

2006-05-17 17:43
fan just D är ju ett av Sveriges bästa band nånsin.

2006-05-31 12:04
mfs: Det handla inte om det. Det handlar om att ha soul och att inte ha det. Det är en hårfin gräns. Snooks multies och onpoint texter uppnår aldrig samma storartade känsla som när Jay-Z typ snackar lite slött i introt på en låt.. En vacker dag när du sitter i ett mörkt rum och lyssnar på Kerri Chandler kanske du också förstår.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2006-05-31 12:09
Ojojoj…Just D var så mycket bättre än vad Snook ÄR.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2006-05-31 14:03
Shit vad alla hänger upp sig på titeln, det är uppenbarligen en mycket kluven skiva, du gillar den eller inte. Jag tror att det var Danne som sa att även de tyckte att titeln var pissig. Titeln spelar ju ingen roll, det är innehållet. Jag tycker att ÄR är en mycket bättre platta än den innan. Sen om man har hittat koden i konstverken så blir den bara bättre när man får läsa texterna och lyssna på lite exclusives med. Beatsen på plattan skriker verkligen "Svenskhiphop 2006" vissa är bättre och andra mindre bra. Men plattan är bra enligt mig. Fortfarande lika melodiöst som innan fast ändå ett stort steg från deras förra platta! ÄR är!

/diverse david

2006-05-31 14:09
ord på rolle, denhär skivan kommer att hålla länge länge, precis som förra.
SMÅLAND!