I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Antigravitation - Hemsida + Mp3

Svensk Hiphop - Audio & Video

2006-05-11 10:14

Antigravitation - Hemsida + Mp3

Så!

nu är nya hemsidan uppe och vi släpper hela låten "All in" som vi hade som snippet förut, men palla snåla.

förmodligen kommer det uppdateras mer på sidan om vi orkar och kan.

Våran demo är klar också, 7 låtar mixade och mastrade. Den kommer man kunna beställa billigt via hemsidan snart.

stay updated

peaCe!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-11 12:05
haha, ja det kan ju vara bra att länka till sidan också =)

my bad!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-11 12:48
Lite kul referenser i texten men rappen lät galet osäker, särskilt på hooken... beatet var rätt funky, kanske lite enformigt.

2006-05-11 18:21
vackert.. kan dock inte lyssna på låten på jobbet.. så jag återkommer..

2006-05-11 18:29
samma har. aterkommer nar jag ar pa ett internetcafe med ljudkort
www.discotheque.se

2006-05-11 21:58
Tuuuungt!

2006-05-11 22:55
Yes! Äntligen nytt från T-Röd, skitfett! Kan dock hålla med om att beatet blir lite smått enformigt, men grymt ändå.
"Jag tror att människors andliga matsmältning är så fruktansvärt
fördärvad genom vad dom sätter i sig idag genom massmedia."
- Ingmar Bergman

2006-05-12 01:20
Skön sida! jävligt nice!
Crime Pays, ask the Rothschilds!

2006-05-12 13:00
Sidan buggar lite, men det ska fixa sig lite.

fred!

2006-05-12 14:40
La inte du ner musiken för något år sedan?

2006-05-12 15:43
yes det gjorde jag, i 3 år gjorde jag inte ett skiit, men nu är det färdighaft med icke musikandet.

2006-05-12 17:14
Nice nice, ska kolla in :)

2006-05-12 21:18
Refrängen borde axa från "vi går all in", men det blir lite antiklimax, tyvärr : /
Jag har hört bättre från AG, men det är nog svårt att starta på topp efter tre år. Ser fram emot kommande låtar i alla fall :)

Lite sidkritik:
Dra in texten lite mer från vänsterkanten, behövs mer luft dem emellan. Länksidan är för bred för iFramen (ett problem som kommer uppstå på kalendern, nyheterna och alla andra som blir så långa att de behöver scrollas).
Att sen fonten är olika stor på olika undersidor ser lite oproffsigt ut.
Det är helt klart en snygg sididé i alla fall :)

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2006-05-13 03:53
Ni får ha lite överseende av sidan, det finns lite små skavanker här och där som ska fixas, men njut av det som finns... jag hoppas vi sprider lite gläjde iaf. ;)

Må gott!