Redaktionschef
2006-05-11 06:09
Aktuell Whoa MP3: Supersci - Ain't No End
Torsdagmorgon och ny svensk hiphop för gratis nerladdning på startsidan! Denna gång en låt från en av årets bästa skivor så här långt... check it! ________________________________________ Supersci - Ain't No End Ni har redan hört "On The Grind" , som spelas flitigt på radio. Här ges ni chansen att lyssna på ännu ett spår från Supersci s (tidigare Superscientifiku) nysläppta debutalbum "Pinetrees On The Pavement" . Låten heter "Ain't No End" , bär på sång av Remedeeh och är producerad av Flyphonic . För mer info, surfa in på phonic.com .
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
riktigt najs.. skönt såhärdax
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
skön production....
"Keep it real - Don't fake the funk"
Beatet är guld! Rappen är clean och snygg! Soft låt!
skivan är ett jävligt hett tips !
WWW.ISMEN.NU
Ska bli jävla intressant o höra när ja kommer hem..
"Keep your friends close but your enemy closer"
Wow. Helt sjuk bra låt. Måste vara den bästa låten i mp3-arkivet.
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>
underbart beat, skön som fan med pianoslingan. Rappen är bra som vanligt när det gäller supersci, flyter på cleant..låter som detta kan bli en sommardänga. Får mig att tänka på sommarkvällar, vatten och öl
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
Skivsamlare
2006-05-11 10:26
Som Meskker sa, bästa låten i Mp3 arkivet. Och som vanligt är beatet galet! Måste köpa deras skiva, dom är i en klass för sig.
Otroligt bra, supersci levererar skön laidback shitt! Skivan är svin-tung och är ett måste att ha i skivsamlingen! Stöd bra svensk-rapshitt!
Skivsamlare
2006-05-11 10:36
Skivan är bland det bästa som hänt svensk hiphop den senaste tiden. Guld rakt igenom!
Yes! In Concert — For the love of music
sådärja, nu ÄR det sommar...
http://fredpajorden.com
Sundsvalls stolthet! Fan va skön dom är ;)
Eyy,You Cant Hustel With a Hustler, Bitch!
Ska bli kul att höra dom live på gatufesten
Eyy,You Cant Hustel With a Hustler, Bitch!
Mycket bra låt! Dock fick ju vi som redan köpt skivan ingen ny musik via denna veckans mp3, men skit samma. Så många som möjligt måste få upp ögonen för det här! :)
Hälsningar från Finland: www.johankvarnstrom.com
Redaktionschef
2006-05-11 11:17
crew < Exakt :)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
detta är riktigt fett... beatet är guld. solen skiner därute och allt är bra. hej då.
riktigt bra hiphop det här var kul
One chapter a day
Grymmaste whoa mp3an nånsin!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag är inte så insatt i Supersci, men snubben lespar något sjukt. beatet är fett though
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Ni är sköna as usual
här får du lite kärlek
Konsertbesökare
2006-05-11 23:53
rappet är grymt som bara den, älskar hur gubbarna flyter.
http://enemtee.tumblr.com - Musik och kultur går hand i hand.
Now this is what mi like! Mer sånt här..
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
Riktigt hett! Har inhandlat skivan, ska bli kul att höra när den kommer!
Plattan är precis så bra som alla säger och detta är inte en av de bästa låtarna. Vilket säger en hel del... July to July, on the grind, get! och on production kommer spelas sönder många gånger om i sommar!
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
lätt svergies bästa. mja, tillsammans med looptroop då.
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
lätt svergies bästa. mja, tillsammans med looptroop då. och Snook. Och Ison & Fille & Kalle Kath. Sjukt skön jazzbeat.... Jag kommer med tårar i ögonen ihåg "Taking Off the Days" och bara älskar den här skiten!
Dynastin Med Inslag Av - Beställ skivan NU!!!! <-----Skicka mess till Dabbe, endast 50Kr.
Detta är riktigt bra. Blir nog albumet asså.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Detta är det bästa släppet inom Svensk Hiphop någonsin. Helvete, kör skivan!!!! Sundsvall. Sundsvall. Sundsvall.
We came from a distant land, our lives allready planned. We came in ships from across the sea, never again home we would see. And now we become american fruit, with african roots.
underbar röst...fint beat..JAG tänker kränga plattan. on the grind är ju bra så man vill gråta. fint! bless
värt att ja köpte skiten när man får den gratis på whoa då =P nädå Supersci e sjukt bra. me like
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
ojoj vad trevligt! någon som vet om plattan är släppt på LP ännu?
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
fan va skönt BEAT och damn va fett i helhet sick shit!
det här var ruskigt.. i positiv benämning. grymt skön låt!
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Skribent
2006-05-13 13:35
det får mig osökt att tänka på pete philly & perquisite.. det e sähår hiphop ska låta! riktigt jäkla bra!
beatheartsblog.com - freshness!
=) Skönt att ingen dissar som vanligt på whoa. Supersci är anledningen att man tror på svensk hiphop mellan varven. Grym produktion, underbar kvällsmusik, skivan är beställd.!
"Once you've taken a few punches and realize you're not made of glass, you don't feel alive unless you're pushing yourself as far as you can go."
Kan inget annat än att hålla med alla andra...
riktigt fet låt och väl producerat !
Producent
2006-05-15 18:33
nog första gången jag gör ett inlägg på svensk hiphop...detta va riktigt grymt...härligt jazzigt....ska nog fan sponsra dom genom att köpa skivan....vart kan man göra det?
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Träffade rakt i hjärtat, kan inte mer än säga tack för denna underbara låt!
Fumez Borde finnas på de flesta skivbutikerna. Annars kan man ju beställa på CDON eller Ginza.
minns för övrigt låten med kashal-tee. vad hette den.. flip fast? typ bästa svenska hiphopbeatet ever.
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
Tveklöst bästa låten som släpps här på whoa. Det säger iofs inte särskillt mycket men bra låt :) On production och On the grind pumpas dagligen här
underbart supersci....beatet helt sjukt...rappen likaså... tack för denna underbara låt som har gett mig ny inspiration till min egna musik...//FlArE
En sak är säker EY nu vet vi vad är kunskap/ Vi lärde oss en viktig sak att knarket var ett dumt val/ Peace
Producent
2006-05-16 14:25
köpte skivan idag...sitter just nu o lyssnar igenom den =)
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
faktiskt,,detta e fan de bästa jag hört på sjukt länge! KUNG!
http://www.kingsizemagazine.se/News.aspx?ArtNo=22022
fet låt ... skön produktion ...skönt låt överhuvudtaget.. soft
Den här låten äger, skivan äger!
Redaktionschef
2006-05-18 06:04
2029 downloads like whoa!