I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

VIPz i Aftonbladets Macho

Svensk Hiphop - Audio & Video

2006-05-05 21:56

VIPz i Aftonbladets Macho

Ni kan läsa om VIPz i dagens Klick som följer med Aftonbladet. Tidningen som ni hittar artikeln om VIPz heter Macho. Ni kan även läsa en fortsättning på den tryckta artikeln på manchos hemsida. Tryck på http://www.tidningenmacho.se/extra.asp
så kommer ni direkt till intervjun.

/ Low Key Ent.

www.lowkey.se

2006-05-06 10:56
Fy fan va roligt...hahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-06 12:08
men åååååååååååååååååååååh
-Ditt tillrättavisande pekfinger i en hopplös värld infekterad av dumhet!-
"Du är inget snygg längre efter den kommentaren..."

2006-05-06 14:46
hahahah... vilka helt misslyckade snubbar!
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet
www.myspace.com/miomusik
GFX YO!

2006-05-13 10:05
Lite kul är det att killarna säger mot sig själva på var o varannan rad.. stå för vad ni säger vafan.
Och intervjuen spårar åt böghållet hela tiden? What the hell är det här? VIPZ? Är dom gayrappers eller? (jag vet alltså inte så jag undrar)

2006-05-13 10:12
Tidningen Macho?? Vad i helvete är det här, jag hoppas det är nån sorts ironi...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-13 10:18
Det är en bögtidning... De intervjuar VIPz eftersom båda är uttalade homofober från den sörmlänska landsbygden (oxelösund)

2006-05-13 11:04
MMm...givande intervju...homofobi är förkastligt

2006-10-15 16:32
Hmmm ... intervjun ger bara en bild av hur VIP´Z är ... jag tycker inte den tar upp homosexualitet så mycket egentligen ...   Det är mest upprepningar och shit ...  

oh well ... 
BESTÄLL SKIVAN! www.robertvalsinger.com /// För senaste intervjun gå in på www.allears.se ///

2006-10-15 17:03
- Folk väljer att göra en platta där de klagar, det är en liten målgrupp, säger Pascal. Generellt sätt vad vill alla män göra? Vill de lyssna på folk som stulit och röker hasch, eller vill de höra om fest, tjejer och drömmar?

Jag tycker han klagar men men , keff jävla intervjuv man .....  
www.hermanosbernal.com /\ MAS LOCO ENT.

2006-10-15 18:19
hahaha vilket jävla skämt... stila upp er skit..
Married to the money, fuck the world, that's adultery

2006-10-15 18:23
t-roc
han vill knulla. mycket och gärna på direkten. inte om ett halvår.
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2006-10-15 18:31
Haha... humor...

2006-10-15 18:55
alltså, VIPZ tar ju verkligen vartenda tillfälle dom får att vara med i tv eller tidningen... TILL OCH MED i en jävla gaytidning..
fyfan va pinsamma killar, dom är ju inte ens bra

2006-10-15 20:38

usch, de kan inte rappa för fem öre, och uppenbarligen inte uttrcyka sig ordentligt heller...

http://www.kalvinhiphop.com

2006-10-16 10:47
Armin menar nog "Om jag ser en snygg tjej står jag inte och tänker att ´hoppas jag få en puss om ett halvår´, utan han går fram direkt och tar för sig" ... typ.
helt okej att vara med i en gaytidning tycker jag, men jag fattar inte riktigt vad intervjun går ut på...
Sen angående texter: Om jag vill höra om brudar kan jag lyssna på vad som helst. för MIG är hip hop-texter kul just för att de handlar om annat än brudar. typ folks vardag, våld, samhälle, depression, orättvisor, vrede, glädje, musik osv ...   Partytexter för mig är inte så intressant. MEN det är olika....

-Peach !
bashie
BESTÄLL SKIVAN! www.robertvalsinger.com /// För senaste intervjun gå in på www.allears.se ///

2006-10-16 17:07
Desutom är det skillnad på texter om kärlek och tjejer, och texter om sex. Jag tycker att det redan nu finns för mycket texter om sex. Känns oftast som ett billigt sätt att sälja ...

-Rob / Bashie

2007-02-17 14:52
YO !
WWW.ROBERTVALSINGER.COM
Sidan uppe nu !
NYA SKIVAN UTE !

Maila för info på : [email protected]

provlyssna på : www.myspace.com/bashie79

PEACH !

2007-02-17 15:21
Undrar bara hur många av dom som säger 'dom kan inte rappa'
som själv snurrat på ZTV?
Schri - Går mest under det namnet.

2007-02-17 17:32
Crimmen P1

Precis för de är bara dom som är bra på att rappa som snurrar på ztv! eller hur var det nu igen?

2007-02-17 19:02

-Vi vet inget om homos som målgrupp, säger Pascal. -För att vi inte är det, säger Armin.

Hahaha.
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"

2007-02-17 19:18
Idioter...

Asså var det bara jag som skrattade åt det här?

Jag säger på en låt att vi häller sprit på fnask efter våra shows, säger Armin. Men vi menar slappna av

Jag har aldrig tyckt om dom här snubbarna, men tidigare när det skrivits om dom på whoa (dom inlägg jag sett) så har folk haft bra åsikter om dom. Men dom är bara "kända" för att dom har sitt eget bolag, dom kan inte rappa för fem öre och dom verkar ju vara helt IQbefriade.  

DejaVu P22
word på den.. sen finansierar dom väl sig själva, så det är väl inte heller några problem för dom att få upp sina videos där.

2007-02-20 00:40

VIPz.. jag tycker att de är årets skämt.. de kan typ jämföras med idol eddie!

Västkust Rockerz

2007-02-20 08:10
Så otroligt talande för whoa, att Macho benämns som en gaytidning, utan något ifrågasättande, när den handlar om genusfrågor och jämställdhet.

2007-02-20 23:01
haha va roligt det skulle vara om den här "masen" eller va han nu hette inte skulle vara bög

2007-02-20 23:48
Hhaha Pascal är min kusin ;) . haha ses peeys