Redaktionschef
2006-05-04 06:33
Aktuell MP3: Mofeta & Jerre feat. Mickelito
Torsdagmorgon och ny svensk hiphop på startsidan. Enjoy! _____________________________________ Mofeta & Jerre feat. Mickelito - Andas Ut Rapparen Mofeta och producenten Jerre utgör en ny duo som här bjuder på ett av sina senaste alster. "Andas Ut" är en somrig låt som förhoppningsvis kommer att uppskattas nu när skolavslutningen och studentskivorna närmar sig. Gästar gör Mickelito (rap), samt Anna (sång). Vill ni höra mer av Mofeta och Jerre så passa på och se dom live på Hoodsfredsfestivalen i Juni eller besök www.mofetajerre.tk och www.laxmacka.se .
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
den här låten är galet bra. kanske den bästa jag hört från dig victor. bra känsla och allt är tajt. bra jobbat!
Sopsäck Serenad
passar bra en sunny day like den här ;)
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
Fattigt som fan
yeah i said it!
fan vad mysig grabbar =) nu ska det bli ännu skönare att ta studenten =)
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
feeet..riktigt nice
*Jag får ofta hypnagoga hallucinationer i form av ljud*
låten va najs.. tycker den låter helt ok o soft.. d enda kanske som skulle gå bort e typ bruden på refrängen ... diggar inte riktigt brudar som sjunger på "hiphop" låtar... d e fan en MANSGREJ!!! .. ne bara driver... lr? .-. päjs
Tack till er som gillar! DynamitHarry: "Gör något nytt"? "VD-hypen"? Så du kan musik? Haha. Om du försökte få mig att ta till mig nåt från din kritik har du misslyckats kapitalt, det kan jag säga...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tycker mickelito la det tight samma med mofeta :) nice refräng också, skön låt i helhet!
:)
Redaktionschef
2006-05-04 12:52
Min korridorgranne kom nyss och frågade vad det var för skön låt som jag pumpade! :) Tycker tjejen gör ett skitbra jobb och passar utmärkt..
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Mickelito, du är riktigt tajt och har bra och rolig text som vanligt, det är kul att höra dig på en sådan stekarlåt! Mofeta kör sin grej, som jag personligen tycker är skitbra, skönt rimschema, bra text och tajtish wräp! Sången på refrängen höjer även den standarden ytterligare, skön och välpassande! Ni är en klass för er själva! Beatet är schteeek! Tummen upp för det!
så jävla skön låt gubbar. Såhär ska det låta! Klätch.
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
Aktuell MP3:=Veckans laxmacka mp3:a
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Galet skön. hade inte höga förväntningar för brukar inte gilla majoriteten av det ni gör, men detta va sooooft och somrigt.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
bor ni kvar i spanien eller? kommer ihåg att kalla fakta eller vad det nu var fick er att framstå som bråkstakarna i fuengirola :D
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Ovanligt, kul med lite omväxling....like whoa :S. Men Mofeta är ju tung som fan iaf :)
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Vackert... propps boys! :)
Diggar inte mickes stil,tror han känner sig för bekväm när ahn kickar :/.Sen är ju mofeta fett skön ;)
Eyy,You Cant Hustel With a Hustler, Bitch!
den e riktigt jävla bra! det e slut nu, ta ett djupt andetag andas ut nu... pidibopadeba
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
hiccory: 3 laxmacka-relaterade mp3s på mer än ett halvår... kom igen nu.
som om det kan bli för många. beröm till alla medverkande på låten (inklusive mig själv), ni är förjävla fina och duktiga.
WWW.ISMEN.NU
Helt skön låt...
Fucks your life up crew Tjabo!
Bra låt, no question!
It's all alright!<br>
det här är så jälla bra asså.. helt sjukt
harry Hur fna kan du klaga på Mickes flow?
Var tvungen att komma tillbaka och propsa micke lite extra, har låtit hans vers gå på repeat ett tag. POW POW POW! Men som sagt, hela låten är soft och alla gör bra ifrån sig.
It's all alright!<br>
Allt låter bra, välgjort. Beatet känns lite corny bara. Men keep it coming!
tack pluchie =) mer beröm !
WWW.ISMEN.NU
riktigt jäkla bra...´! reffen var grymt skön med!
snipp snapp snut
Vafan, är det folk som klagar på Mickelito? Hur fan kan man göra det när han har en så otroligt skön och flowad vers i början av den här låten? FETT med props till Victor, Jerre, Mickelito och Anna som skapat en sjukt skön sommarlåt och vågar blanda hiphop med soul, funk och westcoast... Känns som det behövs llite mer musikaliska beats än vad det funnits i mp3-arkivet... SJUKT BRA!
Dynastin Med Inslag Av - Beställ skivan NU!!!! <-----Skicka mess till Dabbe, endast 50Kr.
asså sån klasskillnad.. mickelito, du är en grym MC, så skönt när du kör hyfsat seriösa grejer.. imponerande. jag relaterar igenom hela din jävla vers!! riktigt grymt. sen kommer mofeta, whoas mest överskattade rappare (efter beväpnad tjockis så klart).. lägger det bra, men det låter dåligt när micke lägger såpass bra som han gör. fet låt, skön refräng, fin beat. allt var toppen. men som sagt, micke skiner över allt. om denna låten hade legat på en mofeta-skiva hade mickelito antagligen playat skivan med bara en enda vers (tyvärr). mofeta, du är väldigt duktig, du kan flyta, rimma och allt, verkligen inget hat mot dig, du blev bara lite överglänst här :) MEN DET ÄR ABSOLUT INTE SÅ ATT JAG SPOLAR FÖRBI DIN VERS FÖR DEN ÄR OCKSÅ FET. yes det var allt för mig, fortsätt droppa grabbar, alltid roligt med solkusten.
Not a follower, so Twitter has never been an option.
jävligt skön vers av mickelito! hela låten mkt bra! haha relaterar jävligt till mickes vers dock! tjocknice!
fyyyfan va fet låt gubbar! holla!
www.twitter.com/mzamora036
ni har lyckats nått så kopiöst! man blir varm i hjärtat, ni lägger det fan så helt jordgubbskräms aktigt. Och Jens är helt jävla fantasitsk. det må jag då säga. kärlek
www.femtastic.se
Producenten är så jävla tung! Jerre is cool! Rapparna också förstårs :)
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
jiggyjens är ett jävla proffs och förtjänar respekt ! visste att den här skulle gå hem
WWW.ISMEN.NU
vill höra ännu mer seriöst från micke!! den här låten var fett soft! sköna vibbar! hollaa!
http://www.soundcloud.com/mr-rnbck http://www.soundcloud.com/brormusik
TACK SOM FAN FÖR ALL KRITIK!!!!!!! jäkligt kul att höra.. Det känns som om att många har fattat grejjen med låten - cool! Kolla in våran sprillans nya hemsida, den kommer att fyllas med sköna prylar. www.mofetajerre.tk
"Can you get Fonky?"<br> www.mofetajerre.se
förövrigt skulle jag inte tveka på o passa nå beats till er ;)
http://www.soundcloud.com/mr-rnbck http://www.soundcloud.com/brormusik
As fett med nice helt enkelt. Har aldrig hört nått med er innan och jag tycker helt enkelt det är UNDERBART! Det spritter i hela kroppen och man känner sig allmänt sommrig när man lyssnar. OCH fett med propps till ANNA? Sångerskan i alla fall, skitbra röst ju :D
Konsertbesökare
2006-05-05 14:52
:) blir lätt glad av låten, skönt
http://enemtee.tumblr.com - Musik och kultur går hand i hand.
det är fett alltså, men micke dina små fills här och var är så bad :(
mina overdubs är skitbra ! jag är nöjd med dom.
WWW.ISMEN.NU
Redaktionschef
2006-05-05 18:13
Nog bara dina overdubs som jag inte gillar med låten... kunde ha skippats.
Allt som Dynamit_Harry sa var ju iof helt befogad kritik. Känns rätt onödigt att ha en officiell whoatråd för låten om inte för att folk ska få säga vad dem tycker.
vem får inte säga vad han/hon tycker ?
WWW.ISMEN.NU
Anwar - vad menar du? Ingen har raderat hans meddelande, ingen har sagt att han inte får skriva. Det enda som hänt är att jag reagerat och svarat på inlägget...
No offense, men detta var fan det sämsta jag har hört i hela mitt liv, och då har jag lyssnat igenom Troy - The Rapping Cowboy:s album!
PS. Your cunt is in the sink