I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Phenomenal - Bjuder på 3 låtar

Svensk Hiphop - Audio & Video

2006-04-26 14:39

Phenomenal - Bjuder på 3 låtar

Eftersom skivan varit släppt ett tag nu, och jag inte fått den promotion ja ville ha, så ger ja nu ut tre låtar från albumet "Evig inspiration" Njut på dom!

pace.com

Ni som vill ha ett x kan beställa den på

www.cdon.com

Ny fulländare och video kommer under sommaren!

Fridens!

Nya singeln "Natten är min" ft Armin Starmo släpps snart!
www.klubbkoll.se/www.nattstad.se/phenomenal
MOVE ENTERTAINMENT

2006-04-26 14:44
Har hela plattan och tycker den verkligen är värd. Att den inte blev mer uppmärksammad tycker jag är konstigt. Mycke bra skiva. Beställ om ni inte har den!

2006-04-27 18:14
Hooga!'
Detta är en sjukt duktig rappare..kolla upp hans släppta skiva & den nya skivan!
Spring sen till butik och köp !
Stöd bra musik!
Kärlek//Agillaz
http://www.myspace.com/jahgillazkhepera

2006-04-28 13:49
man får inte alltid som man vill....

jag ha proppsat dej som fan här asså check it out

pace.com
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-04-30 11:58
Skön låt & grymm kvalite! Det blir nog att köpa skivan! Peazh!

2006-05-10 12:23
Upp!
Nya singeln "Natten är min" ft Armin Starmo släpps snart!
www.klubbkoll.se/www.nattstad.se/phenomenal
MOVE ENTERTAINMENT

2006-05-10 14:48
Fortsätt i den stilen!

Peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-10 16:45
splittrad uppväxt..
Den här går ut till alla som känner likadant,
som vill lätta sitt hjärta istället för att dra

har hört exakt samma från ngn annan låt.. kan fan inte komma på nu vilken det var, vem har du baitat från :D
www.soundcloud.com/arionmusic

2006-05-13 10:02
Well, som MC är den här snubben bara average.
Imponerar inte ett skit med vare sig text eller delivery.. så mer känsla mannen! Försök o jobba lite på ditt output så det inte låter likadant o så.. "monotont" hela tiden! Det enda som är värt pengar på din skiva är beatsen och gästerna - din egen del är liksom inget jag skulle köpa, lägger hellre ner pengar på Cami och gänget om jag måste köpa nåt från Sverige..

Tummen ner mannen! Men fortsätt kämpa så kanske kommande platta blir fetare! Bevisa mig motsatsen nu knowhutImean?

2006-05-13 17:04
håller inte med där jag tycker att han lägger sin själ i allt och det är knappast "monotont"
nu har my boy lagt till en yttliggare låt på sin sida
www.phenomenal.se
det här är vårt liv med Ilia och Fotiosk..