Elitserien - På ren jävla svenska
Elitserien - På ren jävla svenska (Mixtape cd) Släpps 2:a maj. Alla texter är på svenska. Line up: 01. Intro 02. Mat åt far – Dorer 03. Yohn Blund – Viva la feminista 04: Shazaam & Tay Tay Dat Dude – Laffy Taffy 05. Ajevs – Ge mig ditt namn 06. Byz – Vem är byz 07. Mange Schmidt – Glassigt 08. Kenta – Upp med en hand 09. Lasse Fabel – Samma Bransch 10. Format – Mer tid 11. Fröberg – Flumbars 12. Mc Habit – Sista Chansen 13. Afrodisiak – Vakna nu 14. Käp – Manfall 15. Tinitus & Ted – Sätta 16. Aggro – Slå i glasen Ladda ner snippets här! Mer info kommer inom kort!!!
www.kulturbutiken.com
aggro från gbg? å var det aggro som jag hadde battle med i lördags? :D
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Ruggigt korta snipps, det var itne många låtar som jag fick en känsla för hur de lät : / Några verkar dock lite intressanta... 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Köp skivan när den släpps så får du höra hela låtarna! hehe
www.kulturbutiken.com
Redaktionschef
2006-04-19 12:20
Håller med om att snippetsena kunde varit längre. Fröberg och Mange Schmidt lät bra :)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Härligt med mixtapes åt folket! Snippetsen var korta men lovande.
http://www.myspace.com/dirtydonline
ser någulunda lovande ut, plockar nog upp ett ex när det släpps
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tekone: Vad vet du om battle? Hahahahha! Aggrokulturs mixtapeseason har börjat!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare
2006-04-19 18:24
Mat Åt Far back on track? Ska spana in snippets efter jobbet.
Yes! In Concert — For the love of music
Yeah. Checka de här! Nu är Mat åt far-låten på snippetsen fixad också! (Den var i mono förut, så att vissa ord uteblev).
Ny låt: "Mr. Blatteloverman"!
skaka laffy taffy!
Skivsamlare
2006-04-19 23:36
Låter intressant! För korta snippets, som flera har sagt. Mat åt far, farias, lasse fabel .. Nice shit! Ser fram emot Fabels nya platta. Det lilla man hör av flera låter riktigt soft! Vad kommer det kosta?
Yes! In Concert — For the love of music
Det kommer att kosta 70:-
www.kulturbutiken.com
Fan va kefft
Eyy,You Cant Hustel With a Hustler, Bitch!
Soft, vart kan man få tag på det då?
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
Jag kommer att återkomma med info var den kommer att säljas lite närmare releasen. Tjo
www.kulturbutiken.com
Längtar tills att höra hela dem här låtarna, resten var sådär 04: Shazaam & Tay Tay Dat Dude – Laffy Taffy 06. Byz – Vem är byz 11. Fröberg – Flumbars 13. Afrodisiak – Vakna nu 14. Käp – Manfall 16. Aggro – Slå i glasen
Synd att man redan hört Kenta & Ajevs låt..
foer jag och shazaam går inte lös på världens bästa beat.. ri-fa style. chea!!
Fröbergs låt är galet soft! :) Älskar det beatet!
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
nu börjar det närma sig!!! Bara 1 vecka kvar nu!
www.kulturbutiken.com
www.kulturbutiken.com
Aggro at folket!
Det ser bra ut på det här tapet- Mer sånt här!
Två brudar Två glas Två snubbar från Iran...
www.kulturbutiken.com
Tammefan.. så det var detta mixtape låten hamna på..hehe.. :)
yes den landade på denna platta. Skön låt!
www.kulturbutiken.com
Skivan kommer snart ut i ett par butiker i centrala Stockholm
www.kulturbutiken.com
Finns i butiken Utopia på Fridhemsplan!
www.kulturbutiken.com
www.kulturbutiken.com
yes!
www.kulturbutiken.com
Finns nu också i butiken Musikörat i Uppsala
www.kulturbutiken.com
Yohn Blund – Viva la feminista va ju den bästa låten på hela skivan det va oväntat
haha Byz fan vad härligt :D ------------------------- hehe titeln på skivan var också riktigt härlig :D "då sa jag till dommar'n på ren jävla svenska 'go home'" hahaha
"din flickvän är en sötsak och jag är karamellkungen" -Mickelito (Mickelito vs Big Big Danne utanför Radison i Ösd)