den första låten i introt va ju feeet!! är det "kokar i köket" ?.. fet battle också förresten! men vann nils med skillz?!
C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM
Jag tror nog att Nils med skills vann, men bt borde ha vunnit. Dom klipper ju bort när publiken ska rösta, såå..
Gröna å vita hjärtan som glöder
Nils sög. Noob.
Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.
Nils med Skills, haha skönaste rapnamet i gamet!
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
maaad video holla@ ya boi Tungt shiit , men svara närman ringermayne!
24/7 always keepin it.
Hörde inte mkt av norskans, nån som kan citera nåra rader som fattar? :) shazaam la iaf fett!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nils med skills, haha.. så värt
laddar shittet, är Keizers lya med när ni var där?
Fucks your life up crew Tjabo!
Fan den har stannat på 61% hmm...
Fet videeo, Darttavlan är klart bäst haha!
Producent
2006-04-17 22:26
tackar! kul kul .. Ri-Fa har mycke på g .. freezylocc kommer me ep .. tay tay dat dude kommer me mixtape .. och en Ri-Fa skiva e på g oxå .. move with the movement ..
Kul att se :) Tycker fortfarande inte att "Green Crack" är bra, men det övriga lät okej, kanske kan vara nåt :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
grreen crrrraaa!!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Check-Raise: Där skulle jag kunnat dra in ett mamma skämt igen, men jag står över ännu denna gång ;)
http://www.myspace.com/cliq75 "LVT baby baby!"
Check-Raise P18 : thats my boi ;)
http://www.myspace.com/cliq75 "LVT baby baby!"
någon som kan hooka hela battlen? eeller var det bara 1 rond?
min myspace:<br>www.myspace.com/meetthekid
det var 4 ronder.. vet inte om hela battlen kommer komma upp.. jag har den i alla fall, så jag är nöjd :)
smo
goodyear, varför kan inte du lägga upp den då? c'mon!
ahaa, det förklarar ju saken.. har du den som mp3 eller film?
Yeah detta va nice men lite jobbig redigering på filmen med detta eviga flimmer på skärmen Annars rolig..
någon som kan lägga upp alla filmerna?
min myspace:<br>www.myspace.com/meetthekid
kom igen, lägg upp dom andra
Asfet video verkligen, grymt gjort. BTs sten-i-din-sko-vers var jävligt cool. Crackrap är jävligt cool. Green Crack är jävligt cool. Gillar inte Tay Tay men resten är jävligt coolt. Att BT börjar komma undan med att köra tunga gangstergrejer är fan värt en eloge!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vi vill ha heeeela battlen från norge!
om det är nån som hör vad som sägs på battlen så kan ni ju slänga upp det.
Bäckamellen
Norrmannen: Han sa att han var bra på hemma plan men när han battlar här emot mig är det inte hemma plan Säg vad du vill.................................... ........... ........................................ .......................... ........................................ ........................ Beväpnad tjockis du ser ut som en feting du ser ut som en grizzly seriöst du är ..... alfons gretzky ................................tjockis< br> du är svensk du borde hålla dig till hocky "........" =jag vet shii Kul video!Grym battle!
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
Någon som kan svara på vad det är för instrumentaler dom freestyle battlar på ??
vart kan man få tag på låtarna i filmen???
T-M-K : Norsken kör på "obie trice - the set up" Shazaam vet ja ej, men känner igen..
Jay-Z - Dirt off your shoulders Är beatet som välsignas av shazaam.
Thanks Maximum and AI!
And I got no friends, all i got is co workers, with mack 10s, that will ride for me like Soul Surfers
VAD SÄGER NORRMANNEN?
Jag är jointen
"Akta Harry Potter har blivit Nazist" Hahaha såå jävla Schöön men en som va ännu grymmare va fan.. "Du ser fan ut som en anorektisk Drew carey" hahaha
Om en cigg förkortar livet och ett gott skratt förlänger de, borde en spliff hålla skiten på en stabil nivå!
lägger inte tay samma rader i tagteam som i freestylen från fagersta? :) känner igen dom starkt iaf :P
jag fattar inget av vad Nils säger men shazaam är fan asgrym, grym freestyle i bäörjan med, fet video, ska tanka mixtapet helt klart!
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.
haha, jag hade visst missförstått allting, jag får väl vänta då...
Inkonkret Köp mixtapet istället så bidrar du på något underligt sätt till framtida släpp.. smell me? .. i can feel it in the aiiir
bra intiativ :) fan va konstig bt ser ut nu då, var ett tag sen jag såg han :)
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
_ai det var det jag menade med missförstånd, jag trodde att det var en netplay att tanka först, men jag köper den...
Vart finns videon? Den finns inte på sidan längre, kan nån lägga upp den?
andiii tay har inte lagt någon freestyle i fagersta..
smo
Fy fan vilken känsla du måste haft shazzam när publiken flippade ur när du rappade!! FETT!!
2 PJÄSER