Mofo The Maverick @myspace free mp3
Mofo e på väg å släppa en solo skiva och därför släpper sin myspace sida för å skapa lite hype börjar vi med å lägga upp två stycken mp3or å mera kommer det komma. snart släpps även videon Join us. kanske även på myspace, skall snacka med han ikväll så får vi se.. http://www.myspace.com/mofothemaverick sen här har ni även en länk till hans officela hemsida. www.thabestrapperalive.com stay tuned in for more new hot shiet.
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Riktigt duktig! Men vad faan hände med Caine? Eller Cainbridge som de hette innan?
At the gates of Eternity...
dom la ner. men rokks låten e proddad utav producenten från cain :) å mofo kommer ta över.. men jag skall uppdatera med massor nya mp3or å kanske även videon om jag får chansen :)
Han Pontius eller vad han hette? Överdrivet fet producent alltså!
jupp du har helt rätt. ja fan han e sjukt grym..
trist att Caine lades ner... ska OP också göra sologrejer eller blir det bara Mofo man kommer få höra nu?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan vad patetisk rap..är han svensk eller? ännu en svensk, petter-fast på engelska wannabe amerikan rappare som låter osm allt annat från USA...gör ngt eget för fan! Oorginell, cliché rap! Jippieeeeeeeeeeeeee
han e ju över fet vaffan snackar du om ?
St-music.net Nucca.se Dirtycrowd.com Xoworld.net Nucca Unlimited - 0707 44 30 11 - The Pipeline
Fett! MRsalesman E de bättre att han försöker låta fett yo som andra svenska artister? eller att han försöker låta som dom ordbajsande idioterna till underground rap som finns i usa.. då e de inte lika hemskt eller hur? inse att musik utvecklas.. men tydligen så får inte svensk hiphop göra de, måste vara fett med äkta 4 element och yo.. synd. --- aja fet låt iaf!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Är det bara jag som får intrycket av att svenska rappare inte verkar vilja utvecklas och tjäna pengar, men ändå likt förbaskat skriver arga trådar på internetforum varje gång deras senaste julklappsrims-singel inte säljer mer än tio ex. Gör man musik för en liten massa, så får man räkna med att sälja mindre. Man kan vara äkta och mainstream at the same time.
Det jag ville få fram var det att Mofo är grym! So what om han kör amerikanskt till stilen, han kommer förmodligen komma mycket längre än de flesta fån som hänger på audioforumet här på Whoa.
alltid samma hat när någon på eng kommer från gbg hahaha we dont give a F.. nä men jag kan lova att ni kommer hitta något ni diggar på skivan, detta e gratis mp3or då ger man inte ut det bästa man har i sin bank..
MOFO är enligt mig den bästa rapparen i göteborg... Galet mofo ... HANDS DOWN .... Riktigt riktigt bra hiphop! MVH // Parham Zadeh
Tungt som satan, när släpps skivan?
Mofo är fan the maaaaayn!
Såå hett viva la götet Mofo håller fanan högt... gbg frukkaz tar över
mmm precis...
Förresten, vad är uppe med Caine? Har dom lagt ner eller?
Aggro : Som Mitch skrev till mig längre upp så har de tyvärr lagt ner, skam verkligen. Så snuskigt grymma de var.
Petters senaste blev riktigt stor och spelas överallt tycker jag. Så snacket om att "den här sortens rap" inte kan slå i sverige är fel.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
kan folk sluta försöka plasera musik i olika fack, det är hip-hop.
Yun DI : Jag tror inte folk stör sig på att det kan vara en eventuell hit, utan det verkar som om folk stör sig på att han kör "amerikansk stil". Som om alla i Sverige bara får köra en stil.
ni vet inte vad som väntar. big up tek som supportar saker som är värt att supporta. ni kommer se en hel del av mr motherfucker i år. /dub
Nytt Yayo Magazine Ute Nu! www.yayo.se
Herregud tror ni att jag dissar för att det är gbg eller för att det är svenskt, jag skiter verkligen i hela backpacker grejen och varifrån folk kommer. Missförstå mig inte, jag tycker inte att rapen var dålig, jag tycker bara att det var fruktansvärt amerikanskt och väldigt oorginellt, soundet var bra annars men tillför absolut inget nytt någonstans. En fråga: när folk lägger upp en tråd med sin musik och vill att man ska lyssna och ge kommentarer, så måste väl detta gälla positiva som negativa, alla är inte "HÄtErZ" för att dom inte gillar det dom hör. Fan man får ju ta det för vad det är, alla kan inte gilla allt man gör. Tycker ni som diggar detta att det är orginellt på ngt sätt?
inte min musik ;) men min polare.. MRsalesman P60 men du skall förstå att de flesta från gbg som rappar på eng har fått höra exakt det du säger 1000gånger på whoa. but we love it så det e all good :)
MRsalesman : Måste allt vara så fucking originellt? Hur mycket av det skitet du hör idag är originellt? Personligen så tycker jag nästan (se nästan) all hip hop idag som språkas på svenska, låter likadant. Speciellt 08:a rapparna. De låter alla som en klon av snubben som droppade sin skiva förra månaden. Ingen är originell i dagens läge för in helvete, alla är inspirerade av någon och tar med sig det i bagaget. Vad är originellt för dig? Att snubben ska rappa på uzbekistanska och ha med sig en gothkör som nynnar något på latin i bakgrunden?
nej fan mkt låter som annat men jag ser ingen anledning att lyssna på nån svensk som gör ok musik när samma musik finns i USA fast i bättre tappning.... jag gillar inte mkt svensk rap och verkligen inte den mesta skiten som kommer från sthlm..paragon o liknande...