Redaktionschef
2006-04-13 03:23
Aktuell MP3: Paragon - Minns Vad Dom Sa
Natten till torsdagmorgon, och ny svensk hiphop på whoas startsida som vanligt. Gratis nerladdning, som alltid. Enjoy! Paragon - Minns Vad Dom Sa Paragon bjuder på en exklusiv låt från det kommande mixtapet "Nästan Berömd" , som släpps i slutet av maj. "Minns Vad Dom Sa" är producerad av First Heat (Sekken Thautz, Abiel) och spelades in 2004 i samband med inspelningen av albumet "Löftet" . För mer info om det kommande mixtapet se: www.hemmalaget.nu .
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
denna va grym, bättre än förväntad =) kanske haffar åt mig den mixtapen får se. beaten e hur grym som helst=) puss
kan man verkligen forvanta sg nagat bra av paragon?? kanns ganska tveksamt
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Soft som alla hans låtar är!
han lägger d najs som vanligt.. =)
En riktigt bra låt det här! Paragon är Paragon, skitskön helt enkelt! Beatet är även det väldigt freesh! In på mp3:n!
fet låt .. paragon lägger de alltid nice .. riktigt grymt delivery.. men tyvärr tycker jag alla hans låtar har en tendens o låta lite likadana .. längtar tills han droppar nått som skiljer sig grovt, lär bli bomben .. armbåga dig fram .. chea
Riktigt skön!
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
mycket mycket bra, som allt annat av denna gon
Relalalaxa.
Like Kurt Kobain was here, yeah, yeah, yeah, yeah
Fet låt, men jag håller med. Paragon har skapat sig ett eget sound som har en tendens att bli monotoniskt.
At the gates of Eternity...
mmmm soft.....ser fram emot mixtapet....Gon är en favoriterna!
"stora artister i USA nu för tiden är inget man vill prodda direkt" <--- generisk 16-åring i producentforumet låter oss ta del av hans tankar
Hetast i stan helt klart.
Tungt att droppa "Patan",brutalt nostalgiskt.Hade helt glömt bort den gamle reliken. Övrigt värre.
Riktigt skönt faktiskt :) Fast de låter som han försöker bryta ibland.. Fett reffräng!
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
Kan inte mer än hålla med slappet, Simon är en av dom hetaste i stan. Levererar alltid med stil och flyt på feta beats.
Skamvrån Productions www.tinitusochted.se
oj va bra!
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
den va fäät de e nice när ni lägger upp lite kända artister
yeah paragon är riktigt fet. gillar hans stil grymt.. men som vissa säger så har d flesta en liten tendens att låta likadana. men tycker ändå att han är riktigt bra.. grym. alltid riktigt feta beats alltid skönt flow o alltid sköna texter.. mixtapet ska nog köpas Big Up
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
Tack för lovorden! Det kommer va olika typ av låtar på "Nästan berömd" dock , den här låten e en mjukstart inför mixtapet...mer info strax.
kolla in
www.hemmalaget.nu pace.com
HL.
gee shit!! P Gonzarelli leverar alltid kvalité.....
ya hörd mä!
Paragon äger, inget snack om saken.. han kan rappa om allt och låta lika bra varje gång.
ich lebe fur hiphop
Mjo, den här var rätt trevligt. Mysig på nåt sätt. Tycker lyriken sätter pricken över I i den här låten, kändes lite monotont men sådant får man leva med. Är man själv är en riktigt monoton jävel så känns inte det här så farligt. Anyway, skön låt!
Yeah, you know..
paragon bevisar än en gång att han är en av sveriges bästa!
Riktigt skön. Och som vanligt, grymma produktioner från Matte.
sköööööööööööööööööööööön låt och skön prod!
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
Bästa på länge! Äckligt underskattad..
Shiiit, riktigt tajjt asså, pumpat den om och om igen i en timme nu, precis som låten av paragon - lever för dan. ruggigt tajjt!
without tryin' you never succeed
Galet fet låt, den mördar ! Har aldrig blivit besviken när Hemmalaget grabbarna droppar något. Får inte glömma heller att Sekken levererar ett sjukt tajt beat. Vill bara höra mer utav det här, men i väntan på Mixtapet kommer så kommer denna mp3a pumpas...
• Tacka & Ta Den •
Som ett troget Paragon-fan så måste jag säga att den här låten var lite tråkig... Men mixtapet lär ju införskaffas ändå!
Paragon, alltid lika kunglig.
Orkade inte ens lyssna på hela första versen. Så sjukt tråkig rappare.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tungt ´Gon......du gör vad du gör varje gång mayn. Bangin as always, o Patan uppskattas :) Från hela RMH familjen.
värdelös
Behöver beats !!
Redaktionschef
2006-04-16 18:46
För att? Lite kan man väl bjuda till före man postar ett inlägg...
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Nice nice... droppar ofta låtar som är riktigt sköna och väljer alltid sköna beats... good shit
Va faaan, ja hittar inte låten :S
Highfive anyone, anyone?
Paragon är alltid kvalite i brusig svensk rapdjungel. Alltid fett Simon!
"Nu har folk lyckligtvis börjat bli mer vidsynta, det är inne att tänka själv" - Örjan Andersson VD för Cheap Monday Jeans
Redaktionschef
2006-04-17 15:29
Gonzarelli är alltid nice!
Fucks your life up crew Tjabo!
eastend är inte alla mp3-or på startsidan en form av pr?
Någon mer än jag som tycker han flowar och har exakt samma rimschema/struktur som Styles P? Det har jag tänkt varenda gång jag hört något med denna Paragon.. ?!?!?
Redaktionschef
2006-04-20 08:10
2414 downloads like whoa!
de känns som han tjatat fett mkt på senare låtar om berömelse å att han ska få va han förtjänar å massa skit...
fett tung
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Paragon ar riktigt duktigt,,,bade flytet o textskrivandet , man kan flyta in i texterna... respekt !!