I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Max Peezay - Tukholma ny video

Svensk Hiphop - Audio & Video

2006-04-13 20:44
fjardevarlden P60:
Läste nåt om ett mixtape i senaste quote, är det på gång eller ?

2006-04-13 22:21
Den kommer snart....håll i hatten!
Max Peezay & Hop Louie
*Boven I Dramat* på G

2006-04-14 00:55
damn, vi måste hålla ihop, annars så sprids fan inte ALLAS skit, vi hjälper varandra i slutändan genom att respktera svensk hip hop och ALLA dess utövare och fans (expect for dom riktigt wack som ej har här att göra, men dom försvinner oftast rätt snabbt pga av att ALLA hör deras keffa musik och stil), artister kan ej hjälpa vad media hypar, det är ej deras fel, utan media som ej vet så mycket och bara har plats för 1 akt åt gången, särskilt vi som jobbar med detta borde vara tysta även om man inte diggar nått, det hjälper oss inte, vem vet, man kanske ändrar åsikt framöver och då står man där och får äta upp det man sa en gång i tiden, jag menar, vad påverkar det oss vad nästa man gör, NADA helt enkelt, vi kommer alla VÄXA ok, ILLIZT!!!
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Rappare

2006-04-14 01:45
Grym video! Grym låt! Max Peezay är grym!
Ingen tvekan

2006-04-14 02:50
snygg video, men musiken gillade ja inte...hatar drum n bas å rappen över lät som nån gammal remix...smake är som...

bara några tankar...
"Hype this"
http://www.Apostrof.nu http://www.Apostrof.nu

2006-04-14 03:06
tremendous P26
...och dom flesta skulle nog bara ge dig frågan "vem är du..."
Hahaha.

För dom som börjar jiddra om politik så kan jag rekommendera låten "fri" av Världish.

2006-04-14 12:06
Fet video!
Dom borde spela sönder den på z tv!
Vad händer?Graff censur?

2006-04-14 14:33
tung shit asså. man kanske ska ta o köpa hans skiva

2006-04-14 17:01
Mix

du säger: Tycker bara att det finns andra som har bra mycket mer talang o attityd som borde synas istället

han syns för att han gör det bra.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-04-14 17:34
Först fick jag känslan av att dom gjort videon med mobilkamera, men den var mycket bättre efter ett tag!
Två brudar
Två glas
Två snubbar från Iran...

2006-04-14 17:57
jag önskar dig "MAX" en skit bra karriär o jag hoppas att du kan ge sverige en chans i våran genre som vi håller på med...... o jag tycker att ditt svar förtjänar respekt så jag tänker ge dig den...... kul att du svarade på det sättet o inte började beefa över att vi kom med en åsikt,du har helt klart bevisat en storhet o växt i mina ögon ... big up "MAX" o fortsätt att växa ;-) o mayornas..!!! tack för att du har ett vakande öga över det vi håller på med ....... big up till dig me ..................... avdelning10 hällsar till alla er här som gör det på riktigt ...... piiiiiiiiiizzzzzzzzzzzz .!!!!!!!!!!! / YAS
i am just trying to stay alive...no more no less...!!!

2006-04-17 18:23
hte?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-04-17 18:44
Avdelning 10 kanske kan skaffa sig en egen tråd istället för att rida av famet med den här

2006-04-17 19:00
Fan, jag brukar välja bort det mesta av den svenska scenen för att den suger men detta är fett, nice beat, nice vid, skön rap. Me like Max.

2006-04-22 13:22
Check-Raise - det är ju det som är meningen? jag ser inte det som ett problem, snarare som ett estetiskt drag. videon var jättefin och jag har nog aldrig vart såhär sugen på sthlm innan :)
baeng

2006-04-22 17:34
made_in_japan F12

jasså nu passar de? bara o ställa dej i kön bland groupiesen..

2006-04-23 21:54
Feeet låt/video !! Proffs...

Vantör !!
VTR

2006-04-24 22:59
Riktigt jävla bra! Fan vad kul.

2006-04-24 23:10
Vart hittar man skivan bäst och billigast? Är lite sugen på att checka den. Ni som hört, låter resten av skivan nice?

//Peace

2006-04-25 03:35
Cool, ska tanka den och lyssna först, man vet aldrig med svenska släpp, är den fet så är det klart man kan paya 150 spänn på att stödja de som håller scenen vid liv, :)

//Peace

2006-04-25 20:06
Den blir bara bättre ju mer jag lyssnar på den. Jag älskar att scratch-partiet är så där raspigt grov gnissligt.