Redaktionschef
2006-04-06 06:09
Aktuell Whoa MP3: EKP - Blowin Minds
Godmorgon! Ny torsdag vilket innebär ny svensk hiphop på startsidan! Detta från en skiva (skivomslag , snippets ) som ni verkligen inte bör sova på... ________________________________________ EKP - Blowin Minds Stockholmsproducenten EKP är tillbaka med ny, fräsch instrumentalhiphop på vår startsida. Låten är hämtad från hans andra soloskiva "Things You Already Know - Just Here To Remind You" , som går att beställa för enbart 20 kr på www.ekp.se .
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Vad ska man säga? Det låter riktigt nice helt enktelt! Grymt skönt drag genom hela låten i stort sätt. Kul med lite instrumentalhiphop som Mp3! Tja
jaaaaaaa.
- ö bangashira!
Fan det är samma Jethro Tull sampling som jag kört på :D ... nice låt... skön party stämning
De Omutbara - Dödsskvadronen - whoa - 6 april - ladda sig ner
skön som fan härlig rakt igenom =) peys
jazzigt.. lite slappt med instrumental men whattahecksmeck
Det va bättre förr, svenskunderjord!
va ska man säga, alltid fett när ekp sköter spakarna.. mer sånt här!
Yeah! du är verkligen värd alla fina ord EK! och nu kanske alla som inte fattade innan att det knappast finns en möjlighet att inte köpa den här skivan!!
Är jag den ända som inte gillar detta? Sorry men det här var inte min stil. Tycker det lät lite plottrigt och grötigt tyvärr.. Mvh Auro
http://www.youtube.com/watch?v=81y55k27dkU
Låten hadde ju drag ;) Fet låt!!
Brutal fucking murder!
Nja sådär. Kändes väldigt RJD2inspirerad och till den standarden når låten inte upp till på långa vägar. Kanske lite orättvist o jämföra med honom men det blir ju så när det är samma stuk. Plus för att det var schyssta trummor och ett intressant o händelserikt arrangemang men allt som allt, sådär...
EKP låter bättre än RJD2 tycker jag
shin who?
Riktigt jävla grymt. Ska nog köpa denna skivan också. Fett.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Bara en fråga. Denna senaste skivan, är det mer "glad" och "ljus" musik? Tyckte förra skivan var lite väl "mörk".
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
som vanligt när det gäller ekp's grejer, riktigt tungt!! skivan går på högvarv i blackan ä
ä
nä väldigt booring beat inge whooooooooooooo för den här asså:S
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
Aight! Kul att folk lyssnar och säger vad de tycker. Det uppskattas, även om låten i sig inte faller alla i smaken. mephisto P2 : hur ljus/mörk den nya skivan är i jämförelse med den gamla, "At least", är rätt svårt för mig att se, men jag skulle väldigt gärna vilja säga att den är snäppet ljusare, snabbare, och bjuder på mer variation än den förra. Fråga nån som kan se det utifrån. Och för all del, köp den så får du bedömma själv. Fortsätt pumpa låten i Blackan, jämför med RJD2 och ge konstruktiv kritik. Hey, its a free country. Bless!
tycker den är var soft. har alltid gillat instrumentaler. när man saknar en röst så gäller det att ersätta med något annat för att få det att bli intressant och det tycker jag att du lyckas med här..
en smäll, en duns... och en hink att blöda i<br> <br> © VARGFLÖJT 2001-2008
Bra låt och grym skiva!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
EKP är bäst alltså.. Västerort!
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
Haha, jag gillar inte ens hiphop, men den här var fet. Diggar som skam. Fint producerad också!
ja du, what can I say? Det här var überfett.. förra mp3:an du droppade på whoa gillade jag också.. det blir väl till att kolla upp skivan/skivorna.. nice price! grym låt.. kul arrangemang.. det krävs lite skills för att göra instrumentala låtar.. det måste hända grejer, för att de inte ska bli tråkigt.. och ja, det här var lagom spännande med variation.. big up!
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
jag ogillar valet av namn på genren dock.. instrumentalhiphop? det måste finnas bättre ord för detta..
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
det skulle passa bra till nåt tv-program, typ som "Vem vill bli miljonär" eller liknande.
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
astight, EKP haller matet precis som forr!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
shunon har sjuka skills ett musiköra som heter duga
Jävlar va bra denna låten är.
Graffare
2006-04-08 16:04
överfett!
http://metafourhiphop.com/
Riktigt fett det hära!
It's all alright!<br>
tyyyyyyyyyngt !emma knäcker jaaaooo !
Stealing From Thieves/Thieves In Da Night
detta var bra, inget jag skulle lyssna på men snubben har scillz så big up
Riktigt skön låt! Big ups.
Skivsamlare
2006-04-11 14:14
Oj vad bra, blir så glad när man kan hitta så här skön musik helt gratis. EKP: Kommer hålla koll på dig i framtiden, tack för musiken!
:D!
Aitå! Tack för alla fina ord om låten. Värmer. Ni som diggar - se till å köp skivan för 20 spänn. Beställ genom mig, knaster.net, rulla in på Recordhunter eller klipp den på Skank. Ni som inte diggade, köp skivan ni också. Kör!
Redaktionschef
2006-04-13 12:21
1499 downloads notereade låten, för övrigt.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
EKO!mannen myten legenden!! UUUUUUUUPPPP!!!