Redaktionschef
2006-03-30 03:21
Aktuell Whoa MP3: Ted - Glömt Hans Namn
Ny svensk hiphop upplagd på startsidan för laglig nerladdning. Hoppas ni gillar! ___________________________________ Ted - Glömt Hans Namn Ena halvan av Tinitus & Ted bjuder whoa på ett exklusivt spår från det kommande solomixtapet, som släpps i maj månad. Låten är producerad av Emil Pettersson , mixad av Tinitus och bär på cuts från Dj Besh One. För mer info se tinitusochted.se .
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
jo den va gatt mos! ted levererar ALLTID
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Redaktionen
2006-03-30 07:21
Fet! Ted lämnar ingen besviken ... big up
Stealing From Thieves/Thieves In Da Night
Det dar var galet bra. Digga texten med Nice Job
DREAM BIG!!
Yeah! Ted är grym, Stockholms svar på Zacke, just därför är det lite ironiskt att Emil Pettersson producerat låten.
Passa även på att ladda ner:
Mc Habit, Tinitus & Ted - Evolution på SVU.
tungggggggggggg dawg.. Heavy shitttttttt!!
SOUNDVIBEZ.com
grymt bra! Som väntat
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ted... du har shit på g nu................ keep em comin.... fiiire
Mannen Jag e bättre än dig, om nån tycker du e bra e d för att de har sett dig med mig ------- CAMPUS CLICK www.myspace.com/scoopg
Som nån skrev längre upp; Du lämnar ingen besviken! Vad ska man säga? Mördarflow!
Andra Akten |
[email protected] | www.myspace.com/certezamusic |
up in da heeeeeezy, jävligt zacke som sagt. tummarna upp!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
du gör mig stolt ted...musik för mina öron(nej ni läste inte fel) BRUCK BRUCK
Ted flyter som flytningar! Wicked som fan, skön produktion också!
tungt shit! hehe känner igen mig i rader från stadshagen mann!
riktigt sköön!
http://www.myspace.com/quizze
yeah nice att det kmr lite nytt shiiz.. ted är grym. laddar ner nu
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
bah skämta håller me hahahaha! fucker!
Gillar röst och flyt väldigt mycket ! Teddy är en fet rappare liksom.
WWW.ISMEN.NU
Emil Pettersson är ju knuGGG!
100.000
Jag tyckte att den här låten var jäkligt bra faktiskt. Ted har ett bra flyt, jäkligt bra! Texten var också väldigt bra faktiskt, passade bra in till beatet. Mumlade lite över det "bubbliga" introt bara, men man glömmer snabbt bort det när beatet går igång. Det här var bra!
Yeah, you know..
Tyckte det var fett! :)
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
fet fetare fetast.
www.kulturbutiken.com
tunga grejer, ted är bra!
min röst kanske inte räknas men jag tycker att den här är en utav dom bättre texterna som knåpat ihop teddan! kul att så många gillar den. emils beat är tungt. mina grannar deppar
en smäll, en duns... och en hink att blöda i<br> <br> © VARGFLÖJT 2001-2008
överfet, sjukt dålig refräng dock. annars riktigt bra
den går absolut att lyssna på....refrängen var lite smörig men...
snipp snapp snut
Helt okej.. Gillar inte beatet så värst mkt. Tycker det drunknar för mycket ord och delivery känsla i det.. Texten är bra.. Diggade inte rösten, men flowet...
They wont belive me/ MAAAAAN / Im high (Smokie in Friday)
Mycket bra!
Hälsningar från Finland: www.johankvarnstrom.com
Jag tycker denna låt är snyggare gjort, men Sagovärld var bättre :) Men sooft sooft!
Gröna å vita hjärtan som glöder
joorå..det var bra. gillar ej den ena killens stil så värst. men men funkar. fina beats. cred för hemsidan! sjukt snygg
gryyymt
www.magnusrytterstam.se
Tight
From Sydney to Stockholm, 06-07
jävligt bra! brrrrrrrrrrrrrrrrrr!!
Figgedyfresh! Gillas skarpt...
Redaktionschef
2006-04-06 06:10
2204 downloads like whoa!
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Nice! Tack för alla som tagit sig tid att lyssna och som gett feedback.. Andra veckan i maj så beräknas mixtapet finnas i butik...
rapperted.se