Shazaam på norska P3 - NU!
http://www.nrk.no/petre/ Innan 20:00 kommer ni kunna höra battlen mellan norska 'Nils med skills' och vår egna 'Shazaam' samt intervjuer! Tune in! / Dat Dude.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
var klickar man liksom?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ska man trycka på netradio?
Yes, tryck på "netradio". Kan vara så att det inte fungerar i Mozilla så använder Explorer!
Nils med skills...
hahahahaha... skönaste namnet: nils med skillz...
What would macgyver do?
GonzalesJr P18 Ska man trycka på netradio? på gud.. cok dum :P
smo
Abååå vat do seja idjååt
live eller ?
http://www.myspace.com/inredunkel
Inte live, det är inspelningar från när Ri-Fa var i Norge i fredags och Shazaam battlade Nils Med Skills.. Han blir intervjuad och så.. Kanske kommer klipp från battlen också.. Men förvänta er inte att fatta vad norrmännen säger :P
smo
jag kopplar norska, bor på norra västkusten så det är en hel del norskjävlar här om sommrarna... ut mee packet!!!!!
http://www.myspace.com/inredunkel
har man missat nåt? :)
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
Nope, inte missat något än men om ni ska lyssna så lyssna nu, tror det kommer dyka upp rätt snart.
MusikkMisjonen heter det..
smo
hör bara iron maiden ?
WWW.ISMEN.NU
Musikjournalen
japp, nys var det iron maiden.. nu äre nåt annat :S
men jävlar.. haha :P tycker de kan komma nu!
vafan, jag hittar inte shazaam nånstans
tryck på nettradio
BT pratar rolig engelska
WWW.ISMEN.NU
det är ju nån intervju på engelska bara?
tror ni får lugna ner er :P
nejfan de är inte bt !
haha jag skojade bara
WWW.ISMEN.NU
fattade de men itne den andra snubben :P
Har det varit`?
Brutal fucking murder!
Det kommer snart jaaaao.. SOFTA!!
smo
NU!
haha fan va fula dom är
VAFAN
oj.. jag sa att han var ful.. och han såg :(
now that's.. short.. :D:D:D:D:D:D men på gud.. "ri-fa AI!" guld!
smo
KAMEREKAJ!
några rader från crackrap ju, ajjabajja
that´s all ? var det där en battle ? det måste ju komma mer.
WWW.ISMEN.NU
mickelito det där var på ett dimmigt hotellrum innan .. bara satt på sängen o körde lite hehe .. battlet var på kvällen ..
Mighty1 haha jo det förstod jag typ. men dom ska väl ändå spela själva battlet ? annars har norskjävlarna lurat oss
WWW.ISMEN.NU
haha .. jo det är inspelat .. vi har de på band oxå tror jag .. tålamod är en dygd young skywalker.
allright då kör vi heavy metal ett tag till då !
WWW.ISMEN.NU
cok synd att vara aprentice..
smo
vadå kommer det mer?
The audio version of the battle will appear on the Norwegian Edition of Shaazam's "Hungrig" mixtape, hosted by Young L. With remixes made by Norwegian producers and collabos with Norwegian rappers + the Swedish rapper Makaber that lives in Norway.. I also think this interview will appear on it..
And buy Young L’s newest mixtape, while you guys wait.. “Crossing Borderz Vol. 1: Swedish Takeover” at
www.mixtapes.se !
http://www.younglmixtapes.blogspot.com
jag vill se battlen på film.. HEHE
C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM
XeAL-2k 5 pers filmade, så det kommer säkert upp nån stans..
smo