Webmaster
2006-03-24 01:04
Aktuell mp3: Cami - Boy On The Corner
Ny aktuell mp3a på whoa: Whoa och RMH ent. är stolta att presentera Camis nya singel "Boy On The Corner". Releasen firas av med en gratis utdelning av singeln + remixes + bonuslåtar mellan 16-18 på Gulanstore fredagen den 24/3. Senare samma kväll gästar Cami, Glaciuz och V-Zilla Internetradion Vibes46.com och spelar live i studion. Lördag 25/3 äger releasefesten rum på Club Heat (Riddar Jakob i Jakobsberg) med både framträdanden och gästspel. För närmare detaljer se: rmh-ent.com
Webmaster
2006-03-24 01:16
På Fredag släpper independent skivbolaget RMH ent. Singeln "Boy on the corner" med Cami. För att fira detta kommer dessutom singeln med remixes + extra låtar att delas ut gratis på Gulan
www.Gulan.se Fredag mellan 16.00-18.00. Förutom Cami kommer även Houstonrapparen V-Zilla att vara på plats för att dela ut lite av sitt nya material.
Senare samma kväll så gästar Cami, Glaciuz och V-Zilla
Internetradion
www.Vibes46.com – Fort Knox och Nickelodeon spelar skivor mellan 18 och 20 och RMH spelar upp nytt material samt kör live i studion. Lyssna live eller ladda ner programmet i efterhand på hemsidan.
Lördagen den 25/3 fortsätter firandet med 40% sale, skivutdelning och Djs på Recognize
www.Recognize.se . Sen är det dags för releasefest. Club Heat huserar på Riddar Jakob i Jakobsberg och förutom liveframträdande av V-Zilla och Cami så spelar Million Stylez, Fort Knox, Nickelodeon och Sha & R skivor.
Cami - Boy On The Corner Produced by: Astma/Rocwell Mastrad by: Moonshine 1.Boy On The Corner (Prod:Astma/Rocwell) 2.Boy On The Corner feat. VG Skillz REMIX 3.Boy On The Corner feat. Adm, Glaciuz 4.Mami feat.Scoop (Prod:Sam-e) Cami has always been in a peculiar position, since the first time he stepped in a booth 3 years ago, til releasin 3 mixtapes in 2006. Its like a gang of people know his name, but just a few are really tryin to hear him. The issue isnt whether he got that spitfire or not, with his first single he proves this once and for all. This is his bullets so to speak and he´s fireing back at the public, the society and the media. Cami puts his heart inti his music and you can not just hear him, but feel him.... Mer musik från RMH och Cami kan du hitta på:
MySpace.com/CamiRMH och
www.Rmh-Ent.com Lägg till dig till RMH mailinglista genom att skicka din mailadress till
[email protected] RMH ent.
+46 73 564 51 31
[email protected]
Riktigt hett beat, brukar ha lite svårt för Rocwell's grejer men detta var galet (kan kanske ha berott på astma's inblanding). Cami droppar det som vanligt galet tight!, det var fett att se honom i hallonbergen, ångrar att jag inte införskaffade Mixtapet. Denna kommer att pumpas!
DAMN CHECKA DETTA!
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
Goddamn, det här är hot shit. Upp.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Så jävla bra! Folk kan bara inte sova på det här!
Cami e grym, men den här låten föll mig inte i smaken. But imma respect that hustle regardless.
den röda linjen sitter djupt i blodet..
riktigt bra cami. beatet talar ju för sig själv och som vanligt rider på du det som ett pro... kan tänka mig att denna spelas på radio. promota skiten rätt bara så! big up för att du va så positiv i huddinge förra helgen trots att det inte va fullspekat me folk.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
I aint even impressed no more I 'm used to it. Bäst!
äckligt tight! missa inte grabbarna i jakan på lördag! gamla mp kommer fyllas!
rapperted.se
fyfan vad guld!....real shit!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skönt beat och fett bra gjort av Cami... behövs väl inte sägas att han e tung... they all should know by now!
CAMI CAMI CXAMI CAMI!!! ska lätt köpas
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Nice shit, beatet är riktigt fräsht och rappen är clean och snygg!
This is it ! Don't get no better than this right now
www.basementality.se - Underground Underdogs
Ay caramba!
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
Cami är ruggig, går inte att säga annat.
jag gillar den här låten från intro till outro, lätt radiomaterial!
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Riktigt jävla tungt. Sov inte på detta Sverige...
Cami är hungrig och käkar beats, det är galet!
Cami vet vad han gör
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
Första gången jag hör nått från RMH, och måste säga att jag är positivt överraskad. Har sett namnen flera ggr, men av nån anledning har jag fått för mig att det inte skulle vara så bra. Än en gång lär man sig läxan "Don't judge a book by it's cover", haha!
Redline!
Big up!
You don't think rational when you're lovesick The heart convince the brain that the glove fit
Riktigt grym! (känner igen den, har du kickat den live?) Iaf Cami visar att han kan sin grej!
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
sjuuuukt feit.. RMH och Cami flexar funken till max reijt.. Astma och Michell har också gjort det ännu en gång! hoooollla - kommer nog till gulan och reppar
Jo jag undrar också, kickade du den i hallonbergen?
riktigt tungt, cami off
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Cami comes with the heat once again... Verserna dödar, for real, for real... Gillade inte refrängen lika mycket, men kid got the game on lock, no doubt... Dress Waaaarm!
- a perverse resistance to security and predictability, & a deliberate disregard for propriety -
ayoh, den här låten kändes in till benet, så här ska det göras, djup text och skön musik, big upp
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
YesYes! Rmh på framfart, det här är tungt!
Skitfett!
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
Bra låt, men refrängen skulle ha behövt nåt till. Inget att klaga på, men lite osäker delivery hos räppärn ännu, men med övniing blir d säkert bra. Roligt att höra nytt namn.
hmmm det låter lite som en kanye west låt... mycket bra iallafall!
Give me five!
Det är lustigt när folk dömmer som om låten skulle vara nåt skit från audio forumet...
Cami är fenomenal. Riktigt riktigt bra hiphop från Cami och RHM!!! Men hur är han på scen? Mer spelningar!? eller hur?
Redaktionschef
2006-03-25 18:33
Dök det upp mycket folk på gulan igår eller?
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Låten är så otroligt säker, hård och skön! Härligt....
Hälsningar från Finland: www.johankvarnstrom.com
fuck, Cami dödar dom alla! sthlm is back...
ya hörd mä!
Cami är en soet Moppe Pojke! :D
yeah rmh got some nice shit..
La Ke Hänger.! Www.myspace.com/henxx <-- check it out
CRAAAAAZYYY...........
Mannen Jag e bättre än dig, om nån tycker du e bra e d för att de har sett dig med mig ------- CAMPUS CLICK www.myspace.com/scoopg
du e fet mannen