Vem/vilka är "Byz" ? (kolla in låten)
Har hört nån låt hos en polare , dom verkar vara lite kända om jag inte fattat fel .. Så vill frågan vilka/vem är det? (Lägger upp en låt med dom,sen när jag kommer hem)
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
Kanske inte la fram det ordentligt..Ge mig information om dom ! :P
Okej han, nu fick jag veta att dom var han ! det går framåt . Kommigen spotta upp det , dom som vet ngt om honom.
Okej , Finns han på ngt community? har han hållt på länge? ålder ? hur blev han känd ? är han känd ?
Shortie , ait !
Graffare
2006-11-20 12:04
Hans video kommer ut nu i veckan. Så bänka er framför teven.
Ännu en Fronda för Lunarstormcrews.. eller?
han lät lite fronda... kul att det går bra för honom då! :)
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
inte fronda , men hans låt va fett irriterande. den där do you wanna fuck. däremot stämpla inte nån sådär bara. ja har aldrig hört snubben så bra egentligen men han kan ha nåt bra. so dont give up the hope. everybody can change. hehe
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kassa verser(karatefylla),men han gör väll som fronda/basshunter och satsar på trallvänliga reffs,, äh kul att det går bra
http://www.kingsizemagazine.se/News.aspx?ArtNo=22022
bomfalleralla P21 för att ja tyckte de lät lite lika!!.. hur fan ska ja annars kunna göra det?
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
Andreas Byström a.k.a Byz Började någongång runt 2000, spelade då i en grupp som hette Inte helt oskyldiga om jag inte minns fel. Släppte sin första solo skiva runt 2003. Blivit 2 - 3 stycken sen dess. Bor i Sala. Väldigt trevlig prick There you go :)
my man y'all talkin bout.. skönare kille får ni leta efter. men jag skulle bara villja poängtera, att till skillnad från fronda, kallar han sig inte rappare, byz är mer en sångare med lite flow ( vilket inte är så lite, vilket ni kommer få se på kommande album ) singeln/videon släpps i veckan, håll koll på skiten, remixen som kommer ligga på singeln är något som är mer hiphop å är jäävligt fet, enligt mig. bra skit iaf!fläskige rob P59 -konstigt att han garanterat får mer fitta än dig då ;) one
www.low-b.se // www.myspace.com/durtylow // www.blockstarz.se // www.myspace.com/blockstarzrecords
Lyricist
2006-11-21 00:25
Fan vad alla här i strömstad har börjat digga låten "hey där" haha. men byz kör sin grej vafan...Svängiga refränger, precis som många gillar det!
HYPE HYPE HYPE bra byz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare
2006-11-21 11:27
Zteve-O P17 kul å höra att alla har börjat digga den, här har den hunnit blivit utspelad redan.Low-B P21 Håller med dig till fullo män.
Singeln karatefylla släpps 22/11
det finns en chat! missa inte den...
Är det han som gjort den ORGINALA låten som går nått i stil med: "Do you wanna fuck me? - yes i wanna do, i wanna put my dick in you" typ.
soundcloud.com/brormusk/sets
tycker hans stil påminner om CK
- yes
schri, yupp, det e han:) vecn, alltid kul att träffa på vettiga människor :D yuh han e softish... ;)
www.low-b.se // www.myspace.com/durtylow // www.blockstarz.se // www.myspace.com/blockstarzrecords
Byzan äger! Bäst är lätt: Why do we always fight.. mys jävla låt!
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
Fett av er alla! Tack för alla vänliga ord om byzan ;)
www.byzheadline.se
FLIPSIDE PRODUCTIONS // BEAT EM UP
fett med sala propps ;)
visst folk vill ha pengar men fy fan snälla kan de inte va åldersgräns på sånt här. ingen över 14 borde behöva höra sånt här.spelas den här på krogen kommer ja få gå karatefylle sparkar mot dj snubben plus alla hans skivor.
thundercooperfuckinbird
papper F1: "visst folk vill ha pengar men fy fan snälla kan de inte va åldersgräns på sånt här. ingen över 14 borde behöva höra sånt här.spelas den här på krogen kommer ja få gå karatefylle sparkar mot dj snubben plus alla hans skivor." haha ja testa ge dej på dj,n du
jalapeno ja lovar du då jävlar haha
thundercooperfuckinbird
HEY DÄR! men ska du gå men säg vadå ska vi ta sällskaaaap här ta min hand och med varaannn, jag meenar aaaallvaaar!
Remember remember. öhh?