I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Gratis mp3 med bl a Mat åt far & Format.

Svensk Hiphop - Audio & Video

2006-03-09 02:17

Gratis mp3 med bl a Mat åt far & Format.

Nu har ännu fler låtar lagts upp på aktabra.blackside.org bland annat Mat åt fars osläppta låt "Kom igen, för fan!" från 2002 som inte kom med på Bam!-tolvan, två låtar från Dödfödds rockprojekt Dimma , en låt med ett tiotal mc's (bl a Spakur, Bobby Sandz, Kryptonite, Format, Kung Henry, Glappkäft, BT, Nima etc.) från Undertecknat Undertecknamn -skivan och två låtar med Format producerade av Pavan !

Låtarna finns som vanligt under Biografi och Musik , yie-e-e-e-eeh som Red Alert.

Ny låt: "Mr. Blatteloverman"!

2006-03-10 12:44
fedt!

Men är det jag som är hjärndöd eller? Vart hittar man låten med alla mc's? Den från Undertecknat Undertecknamn? :)
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"

2006-03-10 12:54
Nosferatu P25: haha jag leta också fett.. men den ligger ialf på musik sen längst ner på collaboes.. glappkäft låten... aaaaiiigt, shuu
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-03-10 12:57
Haha, alltså Glappkäft gick ju under namnet Undertecknad. Skulle ha skrivit Undertecknamn men fick inte plats. Köört.

2006-03-10 12:58
Undertecknat undertecknamn heter skivan. Men han heter Undertecknad på låten.

2006-03-10 13:03
ah hittade den nu..

fet låt! :)
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"

2006-03-10 13:03
Nu har jag ändrat så ingen kan missa, yes aja! Undertecknad.

2006-03-10 13:08
bra jävla låt.
- ö bangashira!

2006-03-10 13:45
Kryptonite som producerat Undertecknamn-låten. Fet beat!

2006-03-15 18:57
Nu finns De elaka bröderna på myspace, adressen är: www.myspace.com/deelakabroderna

Lyssna på låtarna "Samma sång" och "Vägen från stan" (gitarrpella) plus mera!!