Shazaam - Hungrig Mixtape ute nu
ÄNTLIGEN! Jag vet att många har väntat, och jag är minst lika peppad som ni är. På grund av strul med diverse datorer framförallt, så är vi lite försenade men nu är det dags! Till saken: Efter att Hotet Från Underjorden Mixtape vol. 1 släpptes i höstas är det nu dags för det andra släppet på Må-Soft Records . Vi är stolta över att kunna släppa ut den här skivan till allmänheten. Må-Soft Records presenterar SHAZAAM - HUNGRIG MIXTAPE . Låtlista: 1. 16 bars 2. En dag 3. CrackRap 4. Vilse 5. Hustle 6. Mer Bas 7. Hungrig 8. Mic-Check 9. Jag pallar shiii 10. Skruvat! 11. Hustle Del2 12. Shazaam 13. Grön Musik 14. DödFel 15. Älvdans 16. Feeding Time 17. Saker har blivit... 18. Nu eller aldrig 19. Du Borde Veta Nu 20. Carpet Studio SNIPPETS! Releasedatum: 10/3 - 2006 Pris: 50:- Katalognummer: MÅS002 Info om hur och var du beställer kommer upp 10/3 när skivan släpps. Förhoppningsvis kommer vår nya hemsida också upp snart! Må-Soft Records och Shazaam on the rise!!! MVH Björn & Micke / Må-Soft Records och Shazaam.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
|