Shazaam - Hungrig Mixtape ute nu
ÄNTLIGEN! Jag vet att många har väntat, och jag är minst lika peppad som ni är. På grund av strul med diverse datorer framförallt, så är vi lite försenade men nu är det dags! Till saken: Efter att Hotet Från Underjorden Mixtape vol. 1 släpptes i höstas är det nu dags för det andra släppet på Må-Soft Records . Vi är stolta över att kunna släppa ut den här skivan till allmänheten. Må-Soft Records presenterar SHAZAAM - HUNGRIG MIXTAPE . Låtlista: 1. 16 bars 2. En dag 3. CrackRap 4. Vilse 5. Hustle 6. Mer Bas 7. Hungrig 8. Mic-Check 9. Jag pallar shiii 10. Skruvat! 11. Hustle Del2 12. Shazaam 13. Grön Musik 14. DödFel 15. Älvdans 16. Feeding Time 17. Saker har blivit... 18. Nu eller aldrig 19. Du Borde Veta Nu 20. Carpet Studio SNIPPETS! Releasedatum: 10/3 - 2006 Pris: 50:- Katalognummer: MÅS002 Info om hur och var du beställer kommer upp 10/3 när skivan släpps. Förhoppningsvis kommer vår nya hemsida också upp snart! Må-Soft Records och Shazaam on the rise!!! MVH Björn & Micke / Må-Soft Records och Shazaam.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Hoppas dem kommer i skivaffärerna den här gången, man kan ju inte riktigt lita på knaster längre ;)
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
låter grymt fett! ska bli kul att höra BT med nytt material!
tuuungt cop that shit!
www.twitter.com/mzamora036
Verkar hur soft som helst :D hoppades på snippets från alla tracks, men allt man hörde va ju bra
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sorry men freestylen (hoppas verkligen att det var en freestyle, annars är det inte mkt till potential) över u ought to know var ingen höjdare direkt
SIMPO P16 Vi ska försöka få ut den så mycket som möjligt!
Må-Soft Records - Independant Hustlers Since 2005
Shazaam är riktigt duktig, han har stor hype men han är en av få som är värd den =)
tackar! hoppas alla köper den ! :) Snart kommer även en Shazaam hemsida upp bland annat med en exclusiv mp3 där jag gästas av Niprone & Fröken B Hungrig.
oooh, nu blev jag lite sugen här. 50 spänn? När Fronda lär ta för vanligt cdpris? han behöver se och lära här tror jag.
http://www.myspace.com/localexpressions
Feet musik till ett humant pris = Må-Soft Records. We aint innit fo' the money ;)
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Simpo & Chompa: Har ni pröjsat då? Skivorna skickas inte ut förrän transfereringen har registrerats på Knaster-kontot...
http://fredpajorden.com
verkar fett! blir nog ett ex till mig!
C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM
Riktigt tunga låtar!
http://www.myspace.com/quizze
upp!
Aha, visste inte heller att man skulle skicka pengarna först, men jag fick inte ens något mail till min e-post.. så jag trodde det var en blåsning eller nått men nu vet jag =) hoppas ändå att det kommer i affärer runt om, det blir lättare då
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
Kom igen nu!
det ska bli soft att höra! UPP!
DIIIF
Må-Soft Prääääsentäärar...
ärligt talat
Skicka pengarna först. Ställ frågor sen. Köp denna!
Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Yeah Shazaams hemsida är uppe nu!
jahap, hur beställer man då?
"I'll get the mexicans to fuck up Xzibit again if he don't pimp my ride" - Celph Titled
RELEASE IDAG! För att beställa:
Alternativ 1: Skicka 60:- (50:- för skivan, 10:- för frakt) och din adress till:
Björn Carlsson
Grynvägen 19
240 10 Dalby
eller
Michael Friberg
Lyftvägen 21
240 10 Dalby
Alternativ 2: Om ni istället vill sätta in pengar på mitt konto så fixar vi det. Skicka då ett PM, till mig här på whoa. Eller släng iväg ett mail till "
[email protected] " där ni skriver att ni vill ha skivan.
ERBJUDANDE Shazaam - Hungrig +
Hotet Från Underjorden Mixtape vol.1 80:- Alltså båda våra släpp för 80:- och vi bjuder på frakten, gäller begränsat antal så först till kvarn. Ni får alltså
Hotet för 20:-.
För att beställa gör ni på samma sätt som ovanstående men skriv klart och tydligt vilka skivor ni vill ha.
________________________________________ __________
Vill ni köpa
Hotet Från Underjorden Mixtape vol.1 för sig själv så går det fortfarande bra, finns några ex. Gör på samma sätt som när ni beställer
Hungrig men skriv
tydligt vilken skiva ni vill ha!
Snippets från Hungrig finns i tråden!
Shazaam - Hungrig kommer också snart finnas i diverse skivbutiker runt om i landet.
/
MVH Må-Soft Records och Shazaam
skön fresh prince vibe på sidan
Checka er mail alla ni som velat ha beställningsinfo.
and up we go
Haha det är tillåtet att ändra sig ;)
Producent
2006-03-13 20:05
ouff, köp detta!! det är heeeeeeeelt off the hook.. beatsen är galna, rappen är övertungt. missa inte detta mixtapet för ynka 60kr ppl!
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Fett! den ska jag köpa när jag får in stål
faty fat faty
Producent
2006-03-13 22:09
jaa
Yess yess
weiner P17 Han har gjort fler än 4 låtar....iaf 5-6 ;)
Producent
2006-03-14 23:52
supporta svensk hiphop när den är på topp!
matdags!
Alltså beställ eller yalla.
Beställ nu gott folk =)
My gat bangs när jag diggar denna! Why sleep on something this hot?
and up we go
den e så fet!!!!
www.myspace.com/040anel<br>
Shazaam!!
cop! feta grejjer, shanti up in this också! fett..
shanti äger
I was surrounded by powerful entitys of angelic emergence
Jag har hört att Kanye West har proddat ett spår? Stämmer det? Bäst att beställa skivan och find out then. Catch my drift?