New Skoob hoodspot @ nucca
Skoob - Fireman Remix (Nucca Promo) off the heezy, nä men detta e tung shiet från skoob kolla in ladda ner å bränn till bile, kvällens, fest osv men bumpa den högt.. cuz i will Skoob - Fireman www.nucca.se som vanligt leverar vi tungt..
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Härligt som fan broder. Låter skönt rakt igenom hela låten, utan tvekan.Du passar in bra i den beaten, One luv!!//Speedy
Din jävel...=) Tack för Messett=) det går inte å missaa asså Å jag höll på att göra d..=) Damn Det Va tungt soom fan....=) SNyggt Gjort Broder..=) U beginin Too sHinee Higher...... Pazz.. Löövv.... Kiss On The Chiik.. Not That Cheekk Aint Faget..=) heheh Hollaa......!!
«†»ƒåߦ†?«†»Upp in this<br> <br> Ya Tu sabe Como va..!!!
tyngsta yaaaoo..
taggaaaa
Fan Igor! kan inte säga att ja kände beaten då skulle ja ljugit... men deliveryn e svinfet fan va argsint du låter brovva! :) IM THE FIREMAN!
-Ditt tillrättavisande pekfinger i en hopplös värld infekterad av dumhet!- "Du är inget snygg längre efter den kommentaren..."
Skooby .. Du lägger det tungt,gör låten riktigt fett . Du börja skina men som vi har snackat det är ju dags att att börja gör något ny och det gör du verkligen riktigt grymt. Fortsätt så här pz
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
jävligt fett man! jävligt fett broder!!
det var nice...låter proffsigt, men föll inte i smaken.
http://www.myspace.com/choysmusic
Tuuuung skit! detta blir dunka på dem närmaste festerna!
Damn.. detta var HETTT!!!!! Fan de e så jävla nice när du recyklar 50 flowet.. O mixar me ditt eget. Fett nice track dehär alltså. Riktigt fräsht, blev förvånad even.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fett mannen! keep it up million henchmen bääääjbi
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
my man skoob doin his thing - u gotta luv it
..kan bara klaga på att beatet är liiite tunnt.. skulle varit dunderbas på det :) e smaksak dock.
GOTTTY didididid DAMN skooby din korv ; D detta va grymmt ! didididiggaz.se ;D säger bara en som som AEAP nämnde! basen kunde vart lite mer att ta i ! annars vare fett ! keep it pumping ; D
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
Skooby detta va över fett ! aldrig hört den här stilen med dig, men denna stil passar verkligen dig.. TUUUUNGT shompis !
tuuuungt!
Enigma has spoken!
djee ni vet det, å jag vet det ;)
tjockt nice för faan...
Crime Pays, ask the Rothschilds!
Daaamn Tuuuuung riktigt jävla tuuung!
aboooow skoob mannen du lägger d fett najs en av d bästa ja hört från dig =) blir allri besviken näru lägger upp nån låt här på whoa man kan ju fan inte stå stilla ti den här låte fucking fire man hehe =) peys
fett nice Skoob:D heavy beat här fan :P älska sånna clubbeats:D tungt rappande .. nice som fan maaaan:D peyz babe;)
// GurkaN Producer!.. SoundEye Productions. www.TheG.info.se Over and out, peace!
tycker det var riktigt bra, som vanligt ! nått annat kan jag inte säga, du kör din grejj och det blir alltid tungt.
Den svänger jävligt bra ändå.... skönt som fan.. pis ut!! skönt att studion är igång, brrrrrrat that mic..
HAA ye HAA ye HAA! ge-ge-ge na get down! så jävla grymt bra! tack skoob.
somebody notify the press !
nice med lite annorlunda! lika tungt som allt annat du lägger.
det finns en chat! missa inte den...
För helvete era galningar; tack som fan för orden, det uppskattas; till de som säger att det inte är min stil; jag vet att detta inte är något jag brukar göra, men jag kände att det var dags att vara lite mångsidig, testa nåt galet, och detta var resultatet! Tack som fan till grabbarna over at Nucca.se!! Tack!
Niceness broder, inte min stil men du la det fett! Keep em comin'
skoob: helt rätt att du testade nya områden - det blev väldigt grymt. du bevisar din mångsidighet ju, så fortsätt utforska .. lär inte slå fel fan. ja vill höra mer 'experiment!' :)
PUMP IT UP damn.. clubshitt.. de här va töngt mannen keep it up!
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
sanslös låt ahhahaha nästan att man gör en game tar på sig en bandana å ut å härjar ahhaha nää då .... grym låt otroligt bra cic .. =)
"Don´t even look like a rappa´, a revolutionarie!" / Skoob
det e så här vi rullar
Moderator
2006-03-03 16:08
ooh! ruskigt fett! kommer dunkas lååång tid framöver.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
FYYYYYYYYYYYFA¨N asså.........Den här brinner asså.....!!!!! UPP FÖR SHIIITEN!!!! SKOOB IS BACK BITCHEEEEEEEZ
Svängigt och gungit fan :) upp med den fan.. det var värkligen fett gjort
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
Yo maddafakkaz! Tack för att ni lyssnar upp! Supporta Nucca, kläm en tee!! Peace up!
Flow Was Coo, The Lyrics Was Below Average...
Mestar Jag måste få sagt det; du kan ju inte färvänta dig en högpolitisk, känsloladdad text på ett sånt beat; det hela går ut på att flippa sönder helt enkelt, röja så hårt det bara går och gå vidare!! Tack för att du lyssnar!
Snubben rider beaten. texten var riktigt tråkig. rösten var skön men blev fett jobbig på reffen.
fcuk spleling
Fortfarande sköööön, ceep it up skoob!! fiyyyya.. skönt inlägg i den (acapellan). helt otrolig.. prrr,prrr paaa,paaa, pis!!/Speedy
vänta bara, skoob kommer ta över, snart i en tv nära dig lovar dig...
tung låt, najs najs, men beatet va som nån annan sa lite klent kunde vatt mer bas=D men de va najs=D
...::: N.a.m.e.l.e.s.S. CreW :::...
fyyyyyyyyyyfaaaan va tuuungt mannen, sjukt peace
my right hand!!!!! big ups skooby du vet va ja tycker nucca muthafuckers!!! one!
Test my skills in fact are you my enemy... i´l snipe your ass like your lastname was kennedy
Överfet, allt man kan säga..
Aaaw, you bastards, tack som fan för att ni lyssnar..! Det uppskattas, tack också för ärligheten i era ord; vissa gillar denna typ av låtar, andra inte; som sagt, än en gång; tack!
skiten är tight för att vara din rap på sån beat....inte så ofta att man hör dej på sånt här beat...men som sagt skiten är tajt.