Afasi & Filthy, ny video "Eller hur" @ ritchratch
Ladda ner Afasi & Filthys nya video, "Eller hur" på RITCHRATCH.com !
"Man bör inte prata med fula människor. Dom kan få för sig att det e okej att se ut så." http://urr.nu
hett, det i början ivf =)) i slutet var det lite flippat =)
((MAAD))
Vilken mediaspelare körde ni med? Fick det inte att funka.
"I'll get the mexicans to fuck up Xzibit again if he don't pimp my ride" - Celph Titled
"Man bör inte prata med fula människor. Dom kan få för sig att det e okej att se ut så." http://urr.nu
varför gör man i det där formatet?
i get more pussy then panty!
Producent
2006-02-21 19:44
quicktime.
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Redaktionschef
2006-02-21 19:45
Det funkar med senaste VLC-versionen som urr länkar till. Hade själv först en för gammal version. Vad ska man säga?! Grymt! Skön video, sköna låtar... Afasi och Filhty håller fortet så bra att man nästan önskar att man bodde på luthagen :P
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
ye ye .....big up!
PAIN IS TEMPORARY, GLORY IS FOR EVER !
tråkigt att videon var interlaced, men den var bra i övrigt! :D
Forumsignatur:
Vad är det där för låt? Den har jag aldrig hört förut. Skumt att det inte finns någon audio att hugga?
"Jag förföljer dig inte, jag är bara beroende av att glo dig i ryggen" - Organism 12
allt var bra som det oftast är när de kommer från afasi & filthy men slutet av låten tyckte iaf jag inte var så bra
Ah, den kommer på deras kommande släpp läste jag nu. Sorry! :P
"Jag förföljer dig inte, jag är bara beroende av att glo dig i ryggen" - Organism 12
fan va godis, det här gillade jag verkligen.. luthagen represent, unik video!! =)
"livet är en stor bajskorv som man tvingas ta en tugga av varje dag!" -mifune //Öpir
Skön.
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Hotell Stress-stil änna! sscccchhh
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vad säääger ni, det är ju den sista delen som gör hela videon! Det är ju det feta!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha, första delen var sjukt nice! Men andra delen slarvades bort riktigt ordentligt, kändes som himla amatör plus att låten kändes rejält trist. Rätt kul att stanna bilden när den zoomade ut över alla som var med Afasi i Luthagen dock. Kalle stack ut lite ur mängden med sina fina rutiga käpa må jag säga. Sen lyckades man skymta Akilles, Glappkäft, Kung Henry och några andra goa Uppsalagrabbs. Afasi gör det tungt trots allt!
Afasi och Filten up in this bitch!!
LOYALTY ENT/PROAKTIVE BEATS!
SHIT. snook och afasi släpper nytt. 2006 blir hetaste året på länge
----------------------
Pst/Q med, 2006 blir fint som snus
SMÅLAND!
Tungt och tajt! dom är grymma
Är det Afasi "Herbert" som är snubben på slutet när det är i Slow motion?
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Tycker videon är grymt nice...dapz!
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."<br> ---Albert Einstein <br>
Videon är grymt snygg också! väldigt bra gjord!
det heter annars, Herbert "Afasi"
((MAAD))
AFASI OCH FILTEN! on top för fan!
Vem var den där fula svennen som kom in o gapade? Och han där killen i glasögon som käka banan var häftig... det var afasi eller?
My f****g god, låten ägde... well put together! Sverige får inte sova på det här!
ich lebe fur hiphop
Hmm var det inte Dj Akilles som kom in och gapade?, och snubben som käkade banan var väl ändå Filthy?
fet somfan. jobbigt med chopped and blablablab bara.. :( jag vill ha låten?
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
ey, när dom står och "yoar" sig med skylten och de.. kolla till vänster den mörkhyade killlen hahahha, han ser lite borta ut ..typ..
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
haha jag diggar den andra delen som fan;) Snacka om att videon visar upp alienationen pa dagens arbetsplatser. Det ser forovrigt ut som att Hebbe nar som helt ska pa loss med en yxa american psyko style! peace till alla homes dar hemma /stefan
Asså Chopped 'n Screwed grejen är ju toktung!, sitter och spolar bara för att komma till den
Jag tror fortfarande han som skriker är Kung Henry. Och hans om gapar är Afasi. Killen som rappar är Bobby Sandz.
jag har hört att killen som rappar är lillebror till nån i snook, vet inte vad han kallar sej dock. sprid ryktet vidare ! chopped 'n screwed-grejen i slutet var ju äckligt bra ! ta inte för lång tid på er med att släppa skivan !
Out in the streets, they call it döööööööönaaa... Döna Söundtrack.. www.myspace.com/donainc
klockren låt må jag fanimig säga alltså.
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
som han i burgerking reklamen sa : Nice
Tråd dödadar!
mm andra delen är fan grym
:)
Jävligt fet låt! Diggade båda delarna, jävligt softa beats och grym rap... ..men han som rappar i slutet, är väl uppenbart afasi? Det ser ju precis ut som han fast med en peruk.
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.
skit i det jag skrev, fattar att ni menar han som rappar, inte han i videon....
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.
Klart det är Afasi. Eller Bobby Sandz. Eller han i Balsam Boys.
aggro gar pa speed. fett nice video, kul att den kom upp till slut. jag ar fruktansvart stolt over mina rollprestationer
Jag är starkat i världen
Vad gjorde du egentligen? Förresten, jag tror att du och jag har samma kavaj.
cool är den !
WWW.ISMEN.NU
fyfan vad fett
www.google.se
Ljuvligt... "Eller Hur" låg med på deras Jag kunde inte bry mig mindre om man köpte den på cdon.com, eller tankade hem närmare bestämt
Woop-woop! That's the sound of da police! Woop-woop! That's the sound of the beast!
Det känns jävligt pissigt för oss som förhandsbokade den att man måste köpa hela EP:n igen för att få den låten
jag köpte cd fick inte den
----------------------
victorno Yes, men om man tankar hela EP:n (d.v.s inte bara enstaka låtar) från CDON.com så får man med "eller hur", men det känns rätt ovärt då jag redan har betalat för den en gång (inte som nedladdning utan som "riktig" cd)