I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

VIPz nya hemsida uppe nu. Gratis MP3a. www.vipz.se

Svensk Hiphop - Audio & Video

2006-02-20 19:25

VIPz nya hemsida uppe nu. Gratis MP3a. www.vipz.se

Nu är hemsidan till VIPz kommande platta "Stygga pojkar" uppe. Nu kan ni ladda hem VIPz andra promo singel "Stil Jao", på hemsidan kan ni också hitta video till samma låt.

VIPz släpper sin första singel från den nya plattan i mitten av mars. Första singel ut blev klubbjointen "Du vet" , bilder från videoinspelningen till "Du vet" kan ni se på hemsidan där ni också kan checka in bilder från några av de andra kommande videos.

www.vipz.se

2006 är vårt !

lLw Key Ent.

www.lowkey.se

2006-02-20 19:42
många som vill ha 2006.... Jag skulle hellre vilja ha 70-talet... Betvivlar på att VIPz kommer äga detta åt... no offense
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-02-20 20:01
Hur fan får ni all cash till alla modellerna, råna banker? hehe, ni har rätt skön stil ändå fast musiken känns tveksam ibland.
Crime Pays, ask the Rothschilds!

2006-02-20 20:51
skönt att videorna redan är inspelade å klara.

2006-02-21 10:32
t-bagggert
hehe, lite bittert över att de lever din dröm eller?

Trendnet P22
yeah, de är bättre än drop-it-like-its-hot-kopian också

PL-13 P24
haha, precis, det kan man lungt säga... :)

2006-02-21 14:36
Diggar VIPz, de e softa
http://www.youtube.com/watch?v=De2YF12n9x0

2006-02-21 16:55
Hehe ja av video-bilderna känns det lite gunter-inspirerat kommer nog snurra kraftigt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-02-21 23:22
Jävla fuckin röv bruden har där på index, haha keep on boys.
Crime Pays, ask the Rothschilds!

2006-02-21 23:42
ja man blir kåååååt o vill slicka hennes assHOLE
Reggaetoooooooon

2006-02-22 15:40
om man tittar närmare så är brudarna faktist riktigt ruggiga, dom flesta iallafall. Tror inte dom fick mycket pengar alls, media kåta slynor finns överallt.

2006-02-23 01:43
damn vem är snubben som kommer straight från härbärget??? haha
You are the one who go get the OG´s, im the one who the OG´s go get.

2006-02-24 17:46
alltså va e så kefft me dom egentligen , dom e feta riktigt nice ja backar deras grej , gillaren rakt av , refrengerna kunde blivit bättre men flow o rap e på högnivå

2006-02-27 21:26
haha så sjukt skämmiga..
word

2006-02-27 21:52
ärligtalat....tycker det låter fett .....fett soft ljud och flowet e ganska fett på nått sätt...så jag är nöjd me själva musiken ...men sen asså...de blir för mycket .....cash brudar och så ....visst de kan säkert gå hem detta året....skulle inte förvåna mig alls om ni blir jävligt popis i sweden ...men det är lixom inte min musik stil, diggar när musiken är mer för hiphopen ..inte för att bli kännda...visst folk vill få sina namn kännda och så ....men jag föredrar folk som lutar sig tillbaka gör sin gräj och skiter i va folk tycker..fast jag respekterar er gräj fett mycket..om ni lyckas så blir de fett kul..vem vem kanske dansar till eran stuff i natt-klubbar farmöver....;) sverige behöver lixom blandade stilar...kan lixom inte bara va på ett sätt....eller har jag fel !

2006-02-28 15:04
grymma brudar? snälla...
"livet är en stor bajskorv som man tvingas ta en tugga av varje dag!" -mifune //Öpir