I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Fröberg och Grioa Pins!

Svensk Hiphop - Audio & Video

2006-02-17 21:06

Fröberg och Grioa Pins!

Om ni vill smycka era jackor och väskor.

Kommer snart en Video och en EP från Fröberg. "Skiten" är redan klart..
Grioas platta är också på G..

www.stendhalstudios.com

"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"

2006-02-18 12:56
mycket trevligt,
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-02-18 14:19
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"

2006-02-18 14:38
jaså fröberg pins. någon man är släkt med kanske? :]
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-02-18 15:23
tur att Grioa fixat Plusgiro (som det heter nu, inte postgiro, som det står på sidan) när jag skickade pengar till honnom för skivan för länge sen snodde bervbäraren dem :(.

nu får jag äntligen skivan snart då jag satt in pengar nu

2006-02-18 15:36
Fiyah P23

Checka hans nya fullängdare som kommer snart också. Den är riktigt fet!

2006-02-18 15:56
jo, jag tänkte det, blev hooked när jag köpte hans Tape (för att jag hade mycket pengar då och det var billigt, så jag slog till utan att veta vad det var).

tänkte köpa Frödbergs EP också, har väntat på den sen jag hörde Pistolskott (heter den det?) på Kattlas Tape första gången

2006-02-18 16:08
Fiyah P23

Fröbergs EP är jävla fet den med. Riktigt feta beats. Den är klar nu så den borde släppas till försäljning när som helst.

Vi har knåpat ihop en video till en av låtarna på EPn också. Ska lägga ut den på sidan så fort vi får tid.

2006-02-18 16:11
min tillgång till internet är inte den besta så jag hoppas jag inte missar när den släpps bara

2006-02-19 02:23
Sånna där ska man ha! Feting!!
Ny låt: "Mr. Blatteloverman"!

2006-02-19 19:35
oooookey...

2006-02-20 16:05
Videon med DNA va ju soft .
Tüffü was here!

2006-02-20 19:05
Tiffany00 F20

Ja. Jag tycker den är soft jag med. Galen sampling från en tysk film som heter Der Todesking. =)

Du borde kolla in fröberg(dna)s nya video. Kommer nog inom en vecka.

2006-02-21 19:17
ska försöka få ut Fröbergs video imorgon så håll utkik! =)

2006-02-22 12:45
hehe aah, det får ja kolla in !
Tüffü was here!

2006-02-23 20:50
-STENDHALSTUDIOS PRESENTS-

Grioa - Jag rymmer hemifrån

Debutalbum från en av sveriges mest lovande rappare.

- Introrap
- Grönsaksmannen
- Annarki
- Det vackrigaste
- Till min vän (Musik av Mathias Lagerhult)
- Vårteckenspråk
- Arbetsförrädaren (med Fröberg)
- Mitt i I-land
- För Lust
- Hipphopp
- 01
- Dansklass

Skivan finns rippad av Stendhal Studios på Pirate Bay.
Ladda och sprid! Bra skit det här!

thepiratebay.org

Om du vill ha hem skivan på cd så kan du sätta in
50 kr på plusgiro nr: 166 88 82-2
Skriv med din adress så att jag vet vart den
ska. Så har vi råd att släppa fler feta grejer! :)

Håll även ögonen öppna för Fröberg - fasfel EP & Hans nya FETA video! Kommer snart! :)

2006-02-24 15:18
måste säga att skivan har många goda spår, tjacka den på noll
Relalalaxa.

2006-02-24 16:07
Kul att du digga!