laxmacka.se - Laxmacka Crew in da house
Yes ! WWW.LAXMACKA.SE Callecuttar, Mickelito och Mofeta presenterar stolt den nya och sexiga Laxmackasidan, designad av vår allas Callecuttar ! Vi uppdaterar dagligen, och har mycket kvar att ordna även om det redan nu finns en del att roa sig med. Vi ska fira detta med exclusives, videos och andra fjanterier, så håll koll ! WWW.LAXMACKA.SE Ät skit ! /Laxmacka Crew
WWW.ISMEN.NU
Hangaround
2006-02-08 18:22
Jag antar att den kosta 100 spänn.. Jag tycker den e jätte fin. vem har gjort ? Ser att mina estetiska talanger finns uppe på bilder också :)
grymt som fan
Sopsäck Serenad
sokusten-sidan var mycket grymmare men detta var coolt ändå. kram
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
Redaktionschef
2006-02-08 23:23
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
hahaha ja. mofeta den feta.
WWW.ISMEN.NU
Sveriges grymmaste bildarkiv utan tvekan! Laxmacka är idag synonymt med fotomodeller! Skitnice sida i alla fall! och skönt att ni har egen server nu så jag slipper er på min... hehe.. pess!
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
det här va trevligt.. tack tack
"livet är en stor bajskorv som man tvingas ta en tugga av varje dag!" -mifune //Öpir
haha, mofeta e nästan lika hårig som jag. nästan...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan vad snygg sida! big up
UTE NU! Osten af - Hiphophjälten (Official HD) http://www.youtube.com/watch?v=UTj-1HJvSSI
hårig ska man va :) grymt initiativ grabbar!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha sikka grabbar va.. snyggt
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
haha så jävla sköna är ni! kuliga bilder :)
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
ingen mer som har något att säga ?
WWW.ISMEN.NU
bokmärkas ska den. så, avklarat. jag fick ligga i natt. bara så ni vet
mama said knock you out
Producent
2006-02-11 13:39
yo, calle är så duktig! :D å kul bilder yao!
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
DegenereraD - Respekt!
fattigt crew riktigt jävla fattigt fattar inte varför folk diggar dom här
yeah i said it!
betong sida känns ända ut till förorten
http://yofosho.mine.nu
jag tror jag måste döda er alltså! hur fan kan ni ha så fula artistnamn??? Alltså hur i hela världen kan ni stå för eran musik när ni kallar den Laxmacka? va säger era morsor? dom måste ju tro att ni skämtar eller är ni verkligen så dumma att ni e allvarliga med det namnet?
Halomi har du mens?
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Halomi din morsa är en laxmacka
WWW.ISMEN.NU
Hock Svar: Nej, jag är en kille. Mickelito: Nej min mamma är en kvinna. Har ni svårt att skilja kön i eran grupp eller?
sen måste jag tilläga igen hur fula era namn är. Ni kan väl inte på riktigt tycka att Laxmacka låter lika nice som Clark Kent? Ni skulle likagärna kunnat heta Toalettvatten. Låter lika gott.
Halomi du har uppenbarligen aldrig ätit en laxmacka.. smälter i munnen.. nam nam
mama said knock you out
låtarna blir bara gosigare och gosigare! Lovin it! =D
http://www.myspace.com/localexpressions
precis! smaka på toalettvatten nån gång.. Det är ju inte det fetaste direkt.. Laxmackor däremot.. galen shit!
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
jag rådiggar inte lax egentligen. Fisk är inte min grej. Men jag är kär i ordet Laxmacka sedan första gången jag sa det.
WWW.ISMEN.NU
laxmacka är bäst
kasim upp i mixen hur gåre
Vad fan, har ni aldrig sett en turk eller? Men visst, jag är hårig och stolt. Stört kul med 1000 träffar! Tack gräbs!
Halomi: finns det nåt coolare namn än Laxmacka Crew i hiphop-sverige? Skulle va Fattaru i såna fall. Tagga ner, chop chop.
Den e härlig! =)
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
Uppdaterad igår med några fler låtar från Mofeta! Check it...
windings for president!
It's all alright!<br>
Mickelito ser fna ball ut asså.
najjz sida... men den gamla sidan var guld
http://www.myspace.com/akinonline
hej hej hej ! mer updates på gåååång
WWW.ISMEN.NU
sjysst, tre nya anledningar att checka sidan alltså...
Vad har hänt med sidan nu då? Jag kan inte komma ut på den.
smellul8rcowboy.
den verkar tyvärr vara nere. webhotellet har stängt av på grund av för hög trafik, tyvärr. men tappa inte hoppet, vi har inte lagt ner, skiten ska upp igen.
checka
www.mofetajerre.se så länge!
ya betta believe it!