haha! :) Jo, det är nu allt börjar hända. Jag vet inte vad som hänt med mig. Men jag gör saker. Och tycker det är kul. Caliber, du har rätt om det mesta. Visst, i en intervju kan vissa saker låta konstigt. Att nämna honom som "LB hangaround" var mer för att placera honom för folk som inte vet. Han är grymt fet på egna ben. Och Vakill arbetar med BRA producenter. Men det är inte alltid han väljer rätt beats till rätt låtar, tycker jag. Men det är min egna åsikt. Och är inte större eller mindre än så. Glaciuz-dissen kommer nog aldrig släppas. Även om jag är sugen på det. Eftersom ingen verkar förstå den. Folk säger till mig: "Var det en freestyle?" Förmodligen för att det var på radio. Men det är en av de mest genomtänkta dissar jag vet... Om man sitter och suger lite på raderna, och börjar fundera, så lovar jag att den växer. Jag känner nästan för att publicera texten och förklara den. Men sånt ska inte behövas. Är folk inte mer tagna av låten än att de tycker att det räcker innan de förstår den, så har jag ju inte nått fram. Det spelar ingen roll hur briljant man är. Det är lite som rasism! Om folk skapar sig en uppfattning innan de försöker förstå. (Förstå ironi, snälla.) Så Glaciuz verser var bättre, för att de var så simpla. Alla förstod i första lyssningen. Det är bra gjort. Men själv gillar jag musik som växer varje gång man lyssnar. Nu har jag mer balans. Det BLIR mer punchlines. Don't worry. Tack för all trevlig feedback. And Snot, LET'S DO SOMTHING. My hair is thinning!