I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

JayJson - mp3 @ nucca + trailer för Ghetto dvd

Svensk Hiphop - Audio & Video

2006-02-12 16:20
Ballmasta_Fred P18

varför mste han det, finns la inga regler hur man gör en freestyle session?

Papper

Och varför skall dom lägga ner?
?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.

2006-02-12 20:35
t-bagggert
Fel.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?

2006-02-13 06:17
papper ..

vart fan bor du ? i lilleboda utanför storuman eller vafan ??

varför ens lägga en sån extremt efterbliven kommentar?

så¨less på alla pissluffare !!..

Jay Json, eat em up !! ..

1
http://www.medinaonline.se

2006-02-13 13:22
_ALIBI_ P24

haha ja bor i sthlm ditt fuckface.
o att ha en o att kalla en dvd från sverige ghetto e så töntigt de kan bli sluta försöka vara usa gör nått eget för i helvete.
thundercooperfuckinbird

2006-02-13 13:29
jag håller med papper, fett gay o ens använda ordet ghetto i sverige

2006-02-13 15:00
fuckface? --driver du ? hahaha fett sköna människor det finns här..

gör nått eget ?..

dom flesta som vet vem jag e vet att jag har varit med o skapat saker eller till o med en ny genre tex:( medina)

ghetto va e problemet? .. har jag ens sagt att det är filmat i ghettot, det du lyssnar på e ghettomusik, det du ser på crossfade är ghetto musik, att säga förort, eller betong, eller lågklass samhälle eller miljonprojekt , det är ok, men att kalla det ghetto, är tabu .. stick vafan ..

och att det är gay ...

fan inte klokt va folk älskar att provocera här på whoa ..

då borde ingen rappa i överhuvudtaget här i sverige om det e så
jävla baitat från usa,
säg mig ?

va har du gjort som e så jävla originellt??

vi har iallafall släppt album, mixtapes, och nu en dvd ..

shiiet ..

GHETTOMUSIK I EN FÖRORT NÄRA DIG !!! ..

HAHAAAAAAAAAAAA

http://www.medinaonline.se

2006-02-13 17:21
vart fan bor du ? i lilleboda utanför storuman eller vafan ??
haha, dissa inte norrland nu vafan. :D

DVDn verkar nice.
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...

2006-02-13 19:48
t-bagggert,

ville bara säga förlåt till er som beställt den och betalat, har varit ute o spelat i några dagar, så på måndag skickar jag samtliga,

tusent tack för supporten !!! ...

mvh ali

alibi skrev detta i en annan tråd om dvd, så du lär ha den i brevlådan imon någon dag
- Gôr-many.

2006-02-13 22:23
_ALIBI_ P24
HAHAHAHAHAHA
hade du en hård uppväxt oxå blev du skjuten fler gånger än 50 cent. dealade du crack när du va nio år oh shit a du e fett ghetto. de e de töntigaste namnet ja hört ärligt .
släpp i sånt fall en dvd som heter förortsmusik eller nått men fan inte ghetto jävla wannabe usa
thundercooperfuckinbird

2006-02-14 09:49
t-bagggert

Haha härligt med lite ironi på whoa, sällan man ser det...

2006-02-14 10:05
jag har rökt crack sens jag va åtta...now thats ghetto
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-02-14 13:31
nökkuh-tee

inte så tragisk så ja leker usa iallafall
thundercooperfuckinbird

2006-02-14 13:33
papper

nä dock e du så tragisk att du spelar allhan på nätet, lägg ner.
- Gôr-many.

2006-02-14 21:51
Tror ordet ghetto tar hårt på Svennesnubbar i tråden, det finns ju inga ghetton i Sverige....... För då sitter vi ju alla i samma båt! Medelklasskomplex är fett played out.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-02-15 09:42
papper

är du efterbliven eller nåt sånt? varför skulle ghetto bara få vara nåt som är i usa? patetisk snubbe du verkar vara.. du säger du är från sthlm, vilken del av sthlm? antagligen från "pappa betalar delen".. eller? äcklig patetisk snubbe är du.. blivit skjuten fler gånger än 50cent? gå och lägg dig..

Big up till er som gör ghettomusik inna this country!
If a war is holy, wat does den di anholy stand for!?

2006-02-15 22:43
hahahahahaahhahahaa

gurknäsa P19

ååå ja e så äcklig o patetisk bra för ja e inte bög så du behöbver inte försöka ragga på mig då hahaha.

yeah big upp till alla ghetton i sverige.till alla ni på whoa som bor i ett trä skjul o boffar för att inte vara hungriga.o till alla ni i ghettona som har bredband o digitaltv o som glider runt me sina ipods o 3g mobiler stay strong thug life. booooooya

thundercooperfuckinbird

Manager

2006-02-15 22:46
ok bra då vet vi
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2006-02-16 01:11
papper,
Du jämför ju den svenska förorten med ghetton i andra länder. USAs så kallade ghetton är isåfall rena paradiset jämfört med la favela i Brazilien, men ändå är det okej att det kallas för ghetto (snälla ta det inte bokstavligt men jag hoppas att du hajar poängen).

Ghetto aka förorten aka miljonprogramsområdet
i sverige är inte crackhusen i USA, det är låg status, utanförskap (segregation) och oftast etniskt bakgrund.
ya hörd mä!

2006-02-16 08:06
papper

din farsa tappade dig rätt så hårt i golvet på BB va? dumma mufuckah!

håller med gee P21 , va nåt sånt jag typ ville slänga ur mig, men kom inte på orden..

läs de din dumma fucking åsna och försök få in något vettigt innanför pannbenet för en gångs skull i din lilla besserwisser-hjärna som tror de räcker med information för storlekens skull

2006-02-16 11:45
haha vi baxar de från sånna som dig ni e e för sköna asså fortsätt vara gangstas.så kul att folk lackar så totalt för man har en åsikt hahahahahaha.
thundercooperfuckinbird

2006-02-16 12:01
papper
läs:

BC99 P22 (i annan tråd):
Varför skulle det inte finnas ghetton i Sverige för? Det är skillnad på slum och ghetto för in helvete. Ghetto innebär att ett område är segrerat från övriga samhället. Och där oftast en sorts av klass i samhället bor. I Sverige så rör det sig oftast om låginkomsttagare, fattiga ensamstående mödrar, narkomaner, alkisar och invandrare.

Att säga att vi inte har ghetton i Sverige är som att säga att Sverige inte har några fängelser. Bara för att svenska fängelser råkar vara mycket bättre än de i andra länder.

Vi i Sverige får sluta leva på den svenska, socialdemokratiska 70-tals myten om att Sverige är världens tredje rikaste nation och att vi badar i välfärdspengar. Tyvärr så är det gamla Sverige borta. Idag finns det folk som lever i misär även i det trygga Sverige också.

2006-02-16 13:24
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
thundercooperfuckinbird

2006-02-16 14:54
Tänk på detta innan du trycker på skicka
Säger du verkligen något vettigt i ditt meddelande. Det är INTE en regel på whoa att man måste skriva nåt i alla trådar man läser. Så skriv inte inlägg i stil med "Ok", "Cleant", "Ball", "Dra åt helvete", "Du suger", osv osv. Utan har du inte något vettigt att säga som tillför diskussionen något så låt bli att skriva nåt.
- Gôr-many.

2006-02-17 03:03
slum har även funnits i sverige, precis som sk ghetton, alltså lågklass områden, men skit samma, det handlar om en bra dvd med en massa bra svensk hip hop, låt oss nu göra svensk hip hop stort igen
lägg ner all betydelse, inget betyder nått, its all a big fuccin dream
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se

2006-02-17 03:44
Låter jävligt fett, inga klagomål, låter amerikanskt, vilket är meningen med det hela! Is good shit, yes! Watch out for that Skoob track up on Nucca! UPP!

2006-02-17 13:32
på tal om slumområden vill jag minnas att pappasen min hade en lägenhet i haga utan någon dörr som kostade 14 kr i månanden,bodde dock aldrig där men betalade hyran ganska länge,de va när dom rev delar av haga.
där bodde massa uteliggare,flummare,hippies och pundare.
ok inte crackpundare kanske men de e ju ändå lite getto kanske ?

2006-02-18 03:30
japp erorone, så var det i haga, linné och majorna förr innan saneringen under 80 talet, kåkstäder nästan, synd att folk har glömt lr ej vet historian, nu bor det ju bara en massa jävla glo-turister överallt, b.la i majorna, dom har inte ens bott här i 10-15 år, men men, vi håller fortfarande bunkern...

bra dvd by the way igen haha...
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se