Redaktionschef
2006-01-26 06:06
Aktuell MP3: Hearin' Aid - Disco Sho'
Hej på er! Det har blivit ännu en torsdag, vilket innebär en ny fri mp3 med vår startsida. Enjoy! här kan ni förresten lyssna/titta på p3-galan: www.sr.se ___________________________________ Hearin' Aid - Disco Sho' Hearin' Aid vann priset för "Årets Hiphop/Soul" i den direktsända tv-och radiogalan P3 Guld 2006 . Motiveringen löd: "Veteranerna som vågar göra det som många andra bara pratar om. Avigt och uppstoppat med ett experimentellt sväng där inga infall är för knäppa. Den svenska hip hop drömmen förverkligad." . Whoa ger er nu alla chansen att ta del av ett av dom hetaste spåren från hyllade debuten "The Boom Lucy" , i form av "Disco Sho'" .
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
den diggar (;
somos humanos, animales trabajando en lo urbano a veces vamos a las fiestas
haha va? =O sjunger Damon? ni som inte visste så e han en skit bra dansare =)
"Keep it real - Don't fake the funk"
Inget jag kommer lyssna på, inte min stil, dock var den riktigt fet ändå...
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
Yeeah!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dom e väl amerikaner? Varför är dom ens nominerade i en svensk gala?
Becuz u CAN´T, u WOn´T, n u DON´T STOP!
jävligt funky låt....kommer nog funka om man tar fram den vid rätt tillfälle....låter lite som young ike på första versen....eller det e väl young som låter som honom... supervillain du e fan hård :D
what u eat don´t make me shit
jävligt coolt, punkt slut. borde väl skaffa skivan kanske...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det är lite De La Soul - AOI Mosaic Thump över den här tycker jag
det har inte gjorts så här bra funk sen 73...
Rundown var fetare, men det här är också skitbra! Jävligt oldschool på ett jävligt skönt sätt.
WWW.ISMEN.NU
över fet plattan e yber bra
thundercooperfuckinbird
han låter som skoob Whoa snubben
Hearin Aid levererar alltid tunga grejer!
STOCKHOLM JUMANJI MIXTAPE UTE NU!
SJUKT tight!
Rock The Beat Entertainment
Shit, galet funky. SV moter Golden Age moter club moter hiphop om 20 ar. Ball rap. Inget man dor av nar man lyssnar dock. Vilka ar det som kor forutom Phiri? Funky beat som fan. Hornsen i reffen var guld.
Emelpee P19: smart sagt...
så jävla grymt, har vinylen kommit ännu?
Skribent
2006-01-26 21:38
Hearin' Aid äger! grymma som tusan.. ska ses live för att upplevas bäst! Damon & Aaron e sjukt sköna live! Deras leenden smittar av sig! Damons sköna moves o rap o Aarons fina gospelröst! Dem här smutsiga beatsen slår det mesta här på whoa's gratis-mp3'or!
beatheartsblog.com - freshness!
hearin aid är skitgrymma!!
så sjukt jävla bra!!!!! beatet e ju så grymt skönt alltså! tummar o tår upp fan :)
http://www.kingsizemagazine.se/News.aspx?ArtNo=22022
Gillar man funk så gillar man detta, annars inte. Jag är väl en sån som gillar mer klassisk hiphop :) Men UPP iaf!
:)
SUPERVILLAIN P0 Vafan är ditt problem? Jag undrade bara varför dom va nominerade, måste du förolämpa mig för det?
Becuz u CAN´T, u WOn´T, n u DON´T STOP!
Redaktionschef
2006-01-27 06:02
ta det lugnt nu grabbar...
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Damn! Damn! ...Damn ! Jag som diggar soul and funk fick fan ryck i benen när beatet gick igång. Det här är skön musik for real! Helt paff, kan fan inte uttrycka hur glad jag är att sån här musik kom upp tillslut! Tack Hearin' Aid!
Yeah, you know..
Så grymt...! verkligen det fetaste som har hänt inom svenska hiphopscenen på flera år!
chilla ta en prilla
Tuggish! riktigt bra!
SUCK SHAFT
Producent
2006-01-27 17:12
Aldrig hört talas om dem här innan föränn denna aktuella mp3an kom ut, men låten va ganska najs och orginell... Keep it up !
Since 1984 @realgizlee // twitter
grytm skönt..det luktar lite rawfusion om det här?, riktigt shysst!!
Bugsy det är rawfusion grejer.. Eller rättare sagt Jugglin som är Rawfusions hiphoplabel.
STOCKHOLM JUMANJI MIXTAPE UTE NU!
Det påminner mig fett mycket om gammla artisten Afroman...
"Keep it real - Don't fake the funk"
Sen så brukar ju Aron Phiri MC:a på Raw Fusion också så...
åh fyfan va bra dom är..
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
hiphop och hiphop , inte rätt motivation =p
:)
oliverdef:..ahh fett,, har inte koll på grejerna riktigt men jag har en skiva hemma, rawfusion, basement classics..grymt feta beats..fan dröm producenterna..
Producent
2006-01-29 14:24
det här va riktigt jävla schyst beatet e underbart,
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
beatet är helt galet grymt lets boogie woohoo
mmm precis...
"Emelpee om du inte gillar funk gillar du inte hip-hop! " - vilket bullshit. tagga ner DaDude...
vicolino P20: han har ju rätt... tror du folk som inte tycker om äpple tycker om äppelpaj? funken är hiphopens pappa
hearin aid! "boom lucy" skivan var värd hela slanten!
Asså shit, "Gillar man funk så gillar man detta, annars inte" haha asså Hearin' aid är riktigt bra, gillar dom som fan, tyckerden här låten är soft men inte det bästa dom har släppt. Jag älskar funk, lyssnar på det som fan. men inte fan låter det här som gammal härlig funk. Det är hiphop med ett jävligt coolt och överdrivet offbeat sväng som är funkigt men det gör ju inte att man måste uppskatta det bara för att man diggar funk, helt befängt. DaDude fan du är ute på en riktig Cykeltur i dina inlägg. allt är inte svart eller vitt. egentligen borde jag inte lagt mig i diskutionen då du verkar vara allmänt tråkigt trångsynt, men jag kunde fan inte låta bli =)
feta rappare men beatet var inte alls vad jag hade hoppats på
www.twentyfoursevenrecords.com , myspace.com/twentyfourseven L L L L L L L L L L L L L L L L L L L L Nästa släpp: Abstract Rude - No Longer A King 7" Pic Disc
Redaktionschef
2006-02-02 05:44
1742 downloads.
feet låt...detta ÄR svensk hip hop i dess bästa form...nuff said!
d där är en bråkdel av skivan. den e fet! men går troligtvis inte hem bland kidsen but fuck it! sveriges bästa.LÄTT!