Petter.nu
Petters sida är nu uppe igen. Du kan beställa hans nya singel "Det går bra nu" www.petter.nu
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Redaktionschef
2006-01-21 22:00
Är väl för övrigt beatet till singeln som går i bakgrunden, för den som undrar :)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
"Petter släpper sen 98 sitt femte album den 8:e mars, han blir den förste svenska rapparen att släppa 5 st, riktiga album och idag är det 2006. " Riktigt rolig formulering, vadå riktiga album, hehe. Hoppas skivan blir bomben.
jkstR: Yeah! Och Kaah ska flexa sin stil på skivan med! Embee hade tydligen samplat Håkan Hellström också, ska bli spännande att höra =)
petter är hiphop !
WWW.ISMEN.NU
beater låter grimeaktigt, är detta hans nya stil tro
chase the clouds away
Blir fett, lätt köp
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Han körde låten på P3 Guld så det går säkert att höra hela någonstans. Var inte så intressant. Christian Falks nya lät bra mycket intressantare. :)
jagvillocksåhaenblog.com
Producent
2006-01-22 16:03
vet inte om man vågar hoppas på samma gamla rusiak :P men hoppas det blir bra :)
BLEZZ BEATS Köp Ays'n'Beez - The Epidemic på kassett på
COULISSE
freddez, tycker oxå att beatet låter lite grimeaktigt. hoppas man får tag på instrumentalen sen för den e grymm.
fcuk spleling
Jag tror han sover :)
Highfive anyone, anyone?
Låter knappast som grime, snarare som den senaste trenden av beat som fokuserar på tunga trummor. Tänker automatiskt på "Whistle Song" när jag hör beatet...
At the gates of Eternity...
Fy skruttsingen vilken vansinnigt ful karl han är! Annars är han väll helt okej rappare!
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
Gillade verkligen låten han spelade igår. Ska lätt köpa plattan. BC99 : yeah och Drop it like its hot.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Någon som vet om man kan inte petters uppträdande på internet.
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
BC99, det låter knappast som Grime, Okej, hur exakt låter grime då?? förövrigt så skrev personen: grime aktigt.
fcuk spleling
Låter inte grime nån stans, låter mer usa klubb
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Mikrofonkåt tolkningen måste vara det sämsta som nånsin släppts på en svensk hiphipskiva.
Antwan : Men det låter inte grime aktigt heller. Hur exakt låter grime? Ta och ladda ner lite Wiley, Dizzee och Kano så hörs skillnaderna tydligare.
At the gates of Eternity...
rusiak har väl inte proddat beatet på hemsidan? i hope not :) men fett beat liksom ..
Orka diskutera Grime eller ej.. spelar d ngn roll??? Vissa här på Whoa, verkar måsta veta allt... Kort o gott d är Petters nya... that's it!!!
'Sevon' /FIDELITY ENT.
petter forfarande kung, albumet måste bli jävla bra i övrigt så var mixtapet hur bra som helst =)
" I don´t whrite nothing down so i will keep it short and sweet. You are wek, you are out of control and you become a imprisonment for your self and very body else" - Paulie Walnuts om chris drogproblem
Och vem fan bryr sig om att han stavar fel, inte ngn med ngt vett bakom pannan iaf.. eller, han kanske blev mindre "hiphop" för d! Lägg Ner!
'Sevon' /FIDELITY ENT.
I min värld har Petter varit på väg lite åt fel håll, eller vafan, vem är jag att säga det. Menar bara att jag blivit lite besviken på senaste släppen så att en ny Petterskiva inte längre självklart varit ett direktköp. MEN, den här skivan, med blandning av gammalt och nytt tar tillbaks all den glädje jag hade en gång! Underbart!
Allt jag ville var att få tag på lite Trocadero...