I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Swedens best export since Absolut Vodka

Svensk Hiphop - Audio & Video

2006-01-16 19:59

Swedens best export since Absolut Vodka

Ny intervju ligger uppe pa Flow Magazine !

________________________________________ _____________

...Last year Yarah Bravo and her group One Self released the album ”Children Of Possibility”. In my own opinion one of the best albums that year. I find it difficult to understand why I haven't heard more about Yarah here in Sweden, her home ground. So I felt it was about time to do something about it. We had a talk and this is how it turned out.... fortsattning...
________________________________________ _____________

For er som inte har nan aning om vem jag ar eller vad jag gor...eller for er som kanske vill veta mer.. = )

Spread Love
Yarah

WWW.YARAHBRAVO.COM
MYSPACE

"Hip Hop requires us to be proactive...
What have we done for H.E.R. lately?"

2006-01-16 20:07
Skoj, härligt o se att det går bra för er.. keep it up!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-01-16 20:34
Trevligt! Always as charming!
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn
| www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
Admin

2006-01-16 20:47
Kul med lite läsning när man har tråkigt på jobbet, men språket var riktigt jobbigt på sina ställen, verkar inte som svenskar kan undgå att slänga sig med svengelska formuleringar hur mycket de än försöker. Men det var kul att läsa lite om vad du pysslar med. Soloalbumet ska bli intressant att höra (Om det blir något av.) , var inne på din myspace häromveckan och lyssnade på din nya solorökare, var väl sisådär imponerad men Oneselfplattan är sååå het.

Visst inte att du var så matmedveten heller, hehe. Flexa din stil!

2006-01-16 23:22
yarah, grande big up!!!

413/4
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se

2006-01-17 08:32
Grym hemside!
Franke, din ven.

2006-01-17 10:59
Lyssna på P3 live idag förresten, Oneself är en av akterna som spelas.
http://soundcloud.com/relicbeats

2006-01-17 20:39
Kul att se Yarah!

2006-01-22 18:40
up!
www.myspace.com/liahproductions

2006-01-30 13:47
Bump this up!!

Read people read!!
** Im not Bothered!!**

2006-01-30 19:24
Heja, jag har gått och pumpat one self-plattan i en månad i mp3-spelaren och låit mig imponeras av den kvinnliga rapparen, helt omedveten om att hon är från Sverige. Riktigt bra. Riktigt kul.