Toastare
2006-01-14 14:59
Saul Abraham on the net!
Saul Abraham Där ligger 3 riktigt feta tracks uppe! Enjoy, and give the guy some recognition!
www.twitter.com/jimmypistol232
Toastare
2006-01-14 15:04
Såg nu att "Bleeding from the eyes" som gästas av Sabac från Non Phixion även ligger uppe
fan va tungt
www.myspace.com/furiousbeats1 www.myspace.com/headlikeorange
Eightball_no1 nope, det är streamplayer på myspace vilket används av mycket artister..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det stämmer väl, men är det inga amatörer så brukar de oftast skippa det med..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Helt sanslöst...väldigt bra
Toastare
2006-01-16 14:49
Håll era ögon öppna efter Boombox Saints mixtape också!
har hört bleeding from the eyes lätt 20 ggr nu, fuck va tung den e!
Gillar din röst som fan! Vet inte, tyckte ditt uttal var bättre förr.. Men, det är ändå fett! Även att kristen rapp inte är min smak, dock! Så är det ändå fett att musiken grenar ut i andra vägar! Keep it up! Fett att hooka Sabac dessutom!
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
hehe...pärlor åt svin, min broder...well...act on em
fett nice alltså!
Mer Montana!
UPP! hur kan människor inte checka detta! VAKNA !!!!
låten me tonedeff va het den me
detta är bra för svensk hiphop, mer sånt här. :)
DIIIF
Hur kan folk sova på detta helt sjukt...Sjukt tungt
Har inte lyssnat så särdeles på Non Phix, men om Sabac var snubben som sluddrade in i slutet av låten så är det bara att gratulera Saul till att rappa cirklar kring de amerikanska hjältarna :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Vem är den här Saul Abraham? Har hört hans namn ungefär 1000 gånger den senaste månaden. Vart kommer han ifrån?
At the gates of Eternity...
Toastare
2006-02-10 12:00
BC99 P22: Han är från Arlöv (utanför Malmö för dom som inte är här nere ifrån)
JimmyPistol : Aight, grym var han i alla fall.
At the gates of Eternity...
det var bra.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
upp..folk måste sluta sova..
Det är väl gamla Ornament?
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
Hehe..
Shaul my main man, A true boombox saint mufuckaz!
- Whoever does God's will is my brother and sister and mother
detta e tungt shit den med tondeff dödade pzzzzzzzzzzzzzzzzzz
g@LeN p0jK€ pÅ aTT RaPa
www.soundcloud.com/arionmusic
Såg en video där saul abraham intrejuvas i london tror jag. vilket som är de det garanterat i england och där yrar han om en skiva han ska släppa vid namn " lord have mercy ".. Vart kan jag finna den?
2 late 2 take it, 2 soon 2 leave it, 2 soon 2 love it and 2 soon 2 give it up
Interjuvn. Han säger den ska vara på myspace, but i dont find it.
2 late 2 take it, 2 soon 2 leave it, 2 soon 2 love it and 2 soon 2 give it up