yo jag har lyssnat igenom det flera gånger. Ibland tror jag att George Kaplan är Promoe. Skivans producent är utan tvekan Robin Banks. Trots att han ändå var ganska ojämn, ljudas står för en feting, exitus är bra men för ojämn, och Ljudas står också för en redig feting. King Al var dock en rejäl besvikelse, tyvärr. Vad kommer till rappen så gör ni det bra, kaplan knäcker dock rewindable, som låter för tillgjord och nervös vid vissa tillfällen. Sedan måste jag ge feta props till Exitus, han är inte världens bästa rappare, men hans texter fick mig att skratta nåt grymt. Fett! Sen måste jag säga, att när man lyssnat på hela skivan, och tycker att de två rapparna är tighta. Då kommer Skoob in och visar var skåpet ska stå. Där märks skillnad. En resolut avslutning. Skivan var riktigt bra, lätt värd flera lyssningar, både rap- och produktionsmässigt. Dock var den lite ojämn, men hade alla låtar varit lika feta som den fetaste hade det varit årets platta. starkt jobbat!
ja, så är det.
Mqs - Kul att det diggades och tack för att du tog dig tid att skriva!
pengar kommer så fort ja får en tjuga i växel :P haha
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
Så jävla fet skiva!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag ska dela ut erat mixtape på dc! länge leve piratkopiering!
livet är slut
herky: Spelar ingen roll, hype us. Vi blev för övrigt hotade i info-filen som följde med den rippade versionen... höjden av tuffhet!
Nja sådär. Det var ju självklart värt 15 spänn men många av beatsen tyckte jag iaf var grymt tråkiga. Lyssnade igenom en snabbis bara iofs..
Twang System fi de werl
har skivan i mp3 *hihi*
PS. Your cunt is in the sink
frågan är, vem har inte skivan ;)
KÖP!
somebody notify the press !
jepp då blire nog att knalla till stale eller burmans så snart som möjligt :)
And im like woho!
2006-01-11 90mB 17F - Trainspotters-Obstacles_Mixtape-2006-CTA och för er fattiga så kan ni söka efter den...
http://blogg.getloose.se // http://www.getloose.se
zaxz: Ja, gör det! arita: Sant. Har egentligen inget problem att folk kopierar / laddar hem, bara kul att folk vill lyssna. Däremot tror jag att de flesta inte har problem att langa upp en tjuga för ett snyggt tryckt omslag osv. Som sagt också lite lustigt med hot i nfo-filen i releasen... F.ö. finns den på CDDB, så om ni kör in skivan i datorn kommer iTunes/Winamp/Wmp att visa rätt filnamn automatiskt.
arita P20 fattiga som har dator och troligen bredband men inte 20 kr alltså? aha... Hörstedt P19 du har inte lust att dela med dig av vad som står i nfo-filen?
till att börja med, så inga missförstånd uppkommer..ja, jag ska köpa den (om den finns kvar)! någon som har nfon och har lust att skicka? och bara nfon, resten behövs inte..skulle vilja läsa den..
Mixtapet kan självklart även bytas mot andra mixtapes/demos/kassetter/osv. Håll hiphopscenen fysisk...
nice nice nice.. hookar väl ett ex. förövrig har jag gjort en likadan heineken-grejj.. fast idén var lika kul då som nu =)
soundcloud.com/brormusk/sets
föresten, är det TAPE eller finns det även på skiva?
soundcloud.com/brormusk/sets
Landade 9 kg Trainspotters tshirts, sweats och hoods idag, fresh från tryckeriet.
Bask-R - Ett på och ett inuti ja! Perrre - Kul att höra man...
Du vet att jag är på en zippedi i XL!
so sweet!! Riktigt härligt att lyssna på.
såg att du heter eric hörnfeldt enligt vk
Ja, hehe well, jag har inte så många pennys över till lokaljournalister, men det är ju trevligt att de skriver en rad om musiken då och då...
Vilken pesig recension. Men kul att ni syns iaf. :D
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
nu har jag köpt det... brukar aldrig köpa internetrappares mixtapes så jag hoppas att det är fett! Förresten... varför känns namnet george kaplan bekant... och inte i hiphop kretsar...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
diffused: Fett! Hoppas du diggar det... Men vadå internetrappare? Jag kan lova att jag sålt många gånger fler skivor ur handen och på spelningar än på Whoa. Sen är det väl inget fel att nå ut till folk över nätet också. Så vitt jag vet har Hannes fått namnet från Hitchcockfilmen "North By Northwest".
hehehe Hörstedt jag skämta bara med dig om det där med internetrappare. jag har läst om att ni uppträder live o sånna där grejer. Ang namnet George Kaplan så kom jag på var jag kände igen det. George Kaplan är nämligen en gubbe som skriver porrfilmsmanus. Ja det vet jag för jag ser jävligt mycket porrfilm, så nu va de ute också. Lyssnar på mixtapet nu, har hunnit till åttan och det diggas!
Hehe, finns visst flera versioner där det namnet figurerar. Jag tror dock även att porrfilmssnubben tagit det aliaset från filmen, det syftar typ på personen alla vill vara men inte vågar eller nåt sånt flummigt. Det är alltså inte en oficiell karaktär i North By Northwest... Kul att du diggar skivan!
men vad står det i info-filen då?
kasim upp i mixen hur gåre
Lite kul hot och sådär... Ok att folk hotar varandra på internet, men i en info-fil för en rippad skiva? Haha...
Ja, dom får inte precis street-cred för det. :P
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
Recension i KINGSIZE MAGAZINE som släpps idag!
Igår fick jag hem två ex (ena till en polare) och på köpet 4 klistermärken, det var ju fett! Ni säkjer ju skivan så gott som gratis... Har inte hunnit lyssna ännu.
Hälsningar från Finland: www.johankvarnstrom.com
Skivan finns nu även på RECOGNIZE - Ölandsgatan 50, Södermalm, Stockholm.