Ny Blackfist mp3 - "Foot Meets Pavement"
En julklapp till er som vill höra nytt material med Blackfist. Ett par fruktansvärt bra låtar! Missa nu inte... Kolla in: www.newplague.org finns under Downloads. Den smått otroliga låten: "Foot Meets Pavement" - BLACKFIST (prod. by: Earmax) + "A Story" BLACKFIST (prod by Earmax)
"Sentense presents: Moods & Moments" UTE NU! feat Prop Dylan, Kashal-Tee, Black Fist, Majistern, Reks, Supasition, Donny Goines m.fl. FREE DOWNLOAD!!
Skivsamlare
2005-12-23 12:36
Rakt igenom: grymt tungt!
NBS - Nothin' But Skillz
Mycket trevligt.
Men trist att dom ska kopiera
THE PLAGUE rakt av.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Krookz: Påpekade detta själv för herrarna men de var tydligen ovetande om QN5-crewet med liknande namn så vitt jag förstod. Likheter i namn finns det ju fler exempel på.
"Sentense presents: Moods & Moments" UTE NU! feat Prop Dylan, Kashal-Tee, Black Fist, Majistern, Reks, Supasition, Donny Goines m.fl. FREE DOWNLOAD!!
där ser man! ska bli kul att lyssna...
djsilenceblog.blogspot.com // www.dj-silence.com //
fan va nice... blackfist e förmodligen en av sveriges best kept secrets...
What would macgyver do?
aaa, feeta låtar.. bra beats, bra allt! blackfist e tuung!
- ö bangashira!
"Foot Meets Pavement", va riiiktigt tung!
- ö bangashira!
Riktigt fet låt! Big up!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Producent
2005-12-23 15:51
Riktigt fett! Blackfist är en av de bättre i Schweden. Earmax är en av de bästa beatmakarna i Europa.
http://soundcloud.com/relicbeats
Håller med dig där Uppercut ang Fist och Max. Framöver dyker det dessutom upp låtar producerade av Blackfist själv. Look out.
blackfist är ju snortung, kan vi förvänta oss ett album inom en snar framtid ?
Out in the streets, they call it döööööööönaaa... Döna Söundtrack.. www.myspace.com/donainc
Skivsamlare
2005-12-24 23:50
årets julklapp? Återstår att se tankar nu :)
-"Shit, I lost him in the Sun!"<br> <br> - Whoa PixelCrew 2004!
AJ! Jag får ont i nacken.... Skak! inget förutom kärlek! jag känner det. Gooooood jul.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Riktigt tungt som vanligt av Black Fist & Earmax, big up!
Form One - Behind Blue Eyes (I butik den 5e nov!) Förbeställ och få mixtapen "A New Season" på CD utan extra kostnad. https://www.bengans.se/popup/form_behind/se.aspx
tungt
TungGungClick.se Youtube.com/TungGungTV
ny o ny :) fet är den iaf, men man har ju alltid höga föväntningar när d gäller blackfist och som vanligt lever han upp till dom!
Grymma grejjer!
Trednet: ny för de flesta...
nice, beatet var grymt
så grymt. världsklass..... fan känns lönlöst o fortsätta efter man hört blackfist.... anyways big up
myspace.com/mcpalestine
Lasson, skönt att någon kom med en typisk patetisk whoa-kommentar som du droppade. Ovanligt att man får vänta till 26 inlägg innan man läser nåt sånt ;) Att ni bara orkar... Props tilll black fist! Riktigt bra låtar!
Gillade.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
blackfist är grym som fan!
knäääääääääääääääääääääääääcker knäääcker men killen e ju för fan THE SHIIIIT ni ska ba veta va han droppar på supersci skivan ooojoooj man biter sig i läppen för att slippa skrika ..................
madlöööve
myt
www.fiffelfabriken.com
www.myspace.com/mangemyt
och vet ni vad snart kommer den ................. kom ihåg vad jag sa denna mellandag supersciiiiiaaaa och blackfist kommer knääckis bääckis
www.myspace.com/mangemyt
phuuuucc va e det med sidan... när jag klickar på länken flippar den ur totalt... !???????
sidan funkar inte för mig! vill ha!
Stege!
plut du e inte ensam :P
haha den flippar uuuuur!!
"get outta here"