Redaktionschef
2005-12-01 12:31
Aktuell Mp3: Crome - Attached To the Screen
Hej på er! Aktuella mp3n kom upp lite sent idag pga diverse omständigheter. Hoppas ni gillar den allafall! Ladda på! ____________________________________ Crome - Attached To the Screen Crome bjuder på en storytellinglåt från albumet "Built To Last" , som endast trycktes i 100 exemplar. Producerad av Moonsplash Productions . Rapparen har även lagt upp en annan platta, "The Roadlake Version" , för gratis nerladdning på www.roadlake.com . Kolla gärna in den också!
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Nu står det klart, Crome e fetast i sverige på engelska!
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
Tung låt, whoa släpper mer och mer bra musik. Upp!
Brutal fucking murder!
Grymt producerad. Denna låt var sjukt nice! Fin text och hela kittet. Sov inte på detta!
Helt klart en tung produktion, mer like this!
Niceness!
crome har skön röst, lite sliten / hes. framförallt skriver han jävligt sjyssta texter! inget invecklad, plain storytelling! as fett! beatet var väl inte så tungt? tycker det va mest soft .. moonsplash stilen .. melodiskt! it's all nice .. älskar röstsamplingarna som kommer in, bygger upp mycket stämning! bra detalj! keep it up dudez!
www.myspace.com/liahproductions
Riktigt schysst storytelling...det här måste va det tyngsta jag hört på whoa! Jävligt betänkvärt ämne...fy fan säger jag bara, CROME is the shit! peace bro
Känsla, man får krafter av sån här hiphopmusik! Tack för låten... Den förgyller.
Hälsningar från Finland: www.johankvarnstrom.com
jävligt snyggt uppläg på låten fett bra rapp av crome
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
har lysstnat på den 3 gånger den blöir bara bättre <:P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ey crome tung låt heheh ...så alla ni där fickk ni hahah fetttt......så represent vi växjö eller hur crome hahaha???det e bara blasta på o nu e det bara o supa klart ahhahahaah;)....
-BaLLe-
älskar allt me Crome....hans kläder,hans lukt, hans kropp.....åååhhh kan jag få röra dig??!!! hahahhah anywaaaay.....NAJZIGT Loco...U know wzaaa!
OOoooohhhh JaaaaaahhH<br><br>MMM d Stämmer....=)
så här ska det droppas... word!
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Fan, fan, fan, fan, faaann va tung!!!
Från en till en annan, Navelludd vad?!
Hangaround
2005-12-01 20:35
Whoa är inte ett alternativ om jag vill få tag på hiphop. Du förändrade nyss det för mej. tack :D
Kompis, du fortsätter att leverera grymt, den bara växer, riktigt bra text och du levererar det riktigt tight som vanligt! Kärlek /A
Om någon vill ha skivan så kan ni beställa den här
http://www.moonsplash.se Ni kan även lyssna på en sammanfattning av hela skivan där.
Ni som har undrat så är det Hani som gästar i refrängen och jag själv och Eco som står för beatet.
en ny vecka, och nytt helvete att få ner låt jävlarna för mig..alltså är de fan bara för mig de går seg som satan för.. låten var för övrigt riktigt jävla fet, den bästa låten jag har hört på länge..riktigt jävla nice..
*Jag får ofta hypnagoga hallucinationer i form av ljud*
Bästa veckans på länge...
What would macgyver do?
Grym production Grym Flow... Men forstar inte riktigt varfor vi ska vara sa USA orienterade i Svensk hiphop/musik Vist.. hemsk traskedi, men komigen... kans som d fins 99 andra saker som kans viktigare o snacka om.. ..bara for att d e USA och det kans som igar pga all media uppmarksamhet... medans resten av varlden som verkligen behover uppmarksamheten far ruttna vid sidan.. Kolla bara pakistan mer an 79000 maniskor dog i jordbavningen.. mer an 79000!!!! komigen.... there aint gona be no song fore them.. Y? Nah sorry Crome... I aint feeling the message we already heard this story (In a form of propaganda all over the Media) …We need to hear something that is more relevant.. Bless!
www.Myspace.com/ElephantWise www.ElephantWise.net
Om man sjunger så falskt att inte änns en autotuner kan göra jobbet så borde man fundera på att inte sjunga mer på sina låtar=) använder du logics autotuner? förövrigt var det en helt okej låt
Sjunger falskt? var hör du falsksång i den här låten? finns f.ö ingenting som heter autotuner i Logic. Antares auto-tune är en extern plugin men det här låter ju inte processerat alls.
Köp skivan....
damn där har ni de.... de går inte att jämnföra crome med svenska rappare detta är skills på hög nivå
Cap - RoadLake Entertainment
mkt skön, sången var oxå riktigt nice. Fin produktion av moonsplash!
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
bra låt, men sångaren gillades inte. tyvärr.
www.myspace.com/psyenceuromaniac
Yeah riktigt nice... Men gillar fan inte mixningen på vissa ställen, men det är 1-2 ggr som jag reagerar och det är heeelt okej.. =)=) Som nån innan stämpla in, mkt bra musik på Whoa nu för tiden.. Speciellt så har det blivit mkt bra musik som veckans mp3, inte riktigt tyckt det innan.. Big UP.. Peace
They wont belive me/ MAAAAAN / Im high (Smokie in Friday)
ursäkta den heter pitch correction mitt fel. och den hörs tydligt. sen så eftersom han har lagt på en pitch correction så blir dom flesta tonerna rena förutom där det är så pass off att den inte kan hitta rätt ton, kan oxå ha att göra med att pitch correction pluggen inte är bra inställd.
man kanske ska ta och köpa plattan.
somebody notify the press !
FuCK! Otroligt fungerande historia + beat + räps. Bästa jag hört på länge. Tack för denna! Finland Likes. 10 points.
Grym produktion o så sägs det att storytelling är det svåraste inom hiphop, det gäller o få till det o detta var riktig jävla bra... big up crome, fortsätt leverera...
I be around, just out of sight
Det är absolut en fet låt, ingen tvekan om saken.. Men ska jag vara ärlig så är det en av låtarna på skivan som jag gillar mindre. Bra beat och rap, men det är själva temat jag ogillar..
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Jag ångrar mig... Låten är helt kanon som den är.. Sjukt bra, skugglyssnade igenom den förrut.. Har lyssnat på den ordentligt efter en bong nu.. Den är fett bra, sjukt bra text.. Så det så..
They wont belive me/ MAAAAAN / Im high (Smokie in Friday)
Riktigt jävla tight låt. Helt delicious text.
Jodå, det här är verkligen bra. Men jag tål inte budskapet..
blir bättre o bättre ju mer man lyssnar. sången diggades inte /
lät bra....när kommer dina låtar om resten av världens offer??????
...OK, så det e på denna nivån vi spelar...AKTA!!!
den va nice
the clock started ringing, i got up and took a shower/ then i drove to the airport, took me about an hour/ yeah ;D
:)
fet låt. gillar inte sångrefränger dock, iaf inte när det låter så där.
Éxitus
fet låt..
Misstag blir till erfarenhet!
Skitbra faktiskt. Liiite lamt beat från moonsplash, men å andra sidan sjukt stämningsfullt och fin melodi. Passar bra! Sången passar också bra men är väl inte helt klockren. Känns lite fakead. Rappen är grymt tight, rimmen och texten också, och rösten är riktigt skön. Mycket bättre än när jag hörde honom senast. Grymt!
www.mofetajerre.se
Me like me like!
håller med mofeta.. det saknas verkligen tyngd i trummorna. så jävla synd på ett så fint beat, passar så sjukt bra till temat
Éxitus
otroligt bra det här, gillar speglingen som fan.. man kan verkligen sätta sig in i situationen
mama said knock you out
Haha, den som säger att sången är falsk är inte vidare musikalisk.. ... och nej, den låter inte processerad överhuvudtaget, du har möjligtvis inte hört talats om stämmor?
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
fan vad grym, loopat i en halvtimme nu!
så är det med det som det är med det som är.....
Barnaerskoent Om du hade varit musikalisk så hade du hört tydligt att sången är falsk på flera ställen! Annars va det en riktigt nice låt.. Skulle varit ännu bättre med en grymmare sångare.
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
kallemio , ska lyssna igen, lyssnade på skitlåg volym när jag lyssnade.. Då hörde jag inget, men visst jag kan ha mycket fel. Ska kolla nu!
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand