feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet
Skivsamlare
2005-11-04 17:28
Tråkigt.
Yes! In Concert — For the love of music
vicolino, eeeller så är det du som har dålig smak. andra behöver inte gilla för att du gör det. går fet bort.
i get more pussy then panty!
Cheeba, men vadå, bara för att låten gjordes på en timme kunde den faktiskt ha blivit bra.
confidence, enjin: Smaken är som baken, vissa har sämre än andra...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sjukt nice.
kasim upp i mixen hur gåre
Fattaru, ser fram i mot att höra deras tredje platta...om den nu kommer snart ? ONE LOVE // Parham Zadeh
fan va fett, repeat mayne.. diggar madlibstilen hehe
www.twitter.com/mzamora036
detta var fan det sämsta jag hört i mitt liv.. asså-- kan inte förklara hur oseriöst detta verkar.. fattaru.. shit va bortgjort i mina ögon.. !1!!!!
Peace i'm outta' here...
*Update Vid närmare eftertanke så förklarar ju detta hur mycket whoa.nu personalen ( Oracle P22 i detta ämne ) hör mer hemma i en bilverkstad än att ägna sig åt att välja ut musik till folket. Dvs jag hittar nog 5x bättre låtar bara i "Audio forumet" här på whoa!. Sry men säger bara sanningen, deal with it!
Peace i'm outta' here...
Bulleks du har väl rätt i att det finns en del bättre låtar än denna i audioforumet... men grejen med denna låt är ju att det för fan är några kända snubbar som kan vara kul att veta att dom är igång än, och för det andra är det en relativt udda produktion vilket också kan vara en anledning att slänga upp det som en mp3! äh.. tror du förstår vad jag menar, men jag tycker att du till en stor del har rätt
Jag gillar beatet som fan och är jävligt glad av att höra ngt från majestic.
"you took to much man.. to much to much"
vicolino, ja, och du verkar vara en av dom.
confidence P21 - haha, whatever.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Helt keff.
A-Music DPSOUND
Alltså, nej. Det här var extremt dåligt. Mixtape-material. Inget mer.
Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.
riktigt kass.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Alexan P16 Yes sant vissa saker du säger "men grejen med denna låt är ju att det för fan är några kända snubbar som kan vara kul att veta att dom är igång än " Visst kul att höra en comeback, men varför ska man göra det med något så omusikaliskt och oserriöst som detta? Kanske bättre att göra de me klass och visa att man still got it så att säga ? och för det andra är det en relativt udda produktion vilket också kan vara en anledning att slänga upp det som en mp3 Sure, men låt oss säga detta då.. Om jag ställer mig och fiser i en mick till en som rapar fram ett beat.. det är väl då oxå en udda produktion, men tycker du/ni själva att den hör hemma här? det jag vill säga me detta är att bara för att det är udda produktioner så kan man endå hålla hög klass på låtarna här på "veckans mp3". har polare som krossar dom flesta nya grejjer som kommer hära, och har skickat in hit till veckans mp3 men blivit fetdissad för att det inte föll "nån" i smaken.. men detta bajs slänger man upp på två röda? .. njae.. men . som man säger.. smaken e som baken.. bokstavligen talat i detta fall. ;D ne nu har jag sagt mitt !!! peace out!
Peace i'm outta' here...
mixen var ju skumm... samplingen är inte klippt rätt så den clippar precis i början och därav störande klickljud som man hör tydligt i slutet av låten. känns som dom inte ens lagt ner tid på denna produktionen... fast jag måste att flowet är nyskapande om man jämför med många andra monotona rappare i sverige.
http://www.kalvinhiphop.com
fyfan vad det svänger!...hur grymt som helst!
skit bull låt
hela hiphop sverige är min diskografi
Va i helvete är detta för nåt?? Sämsta jag hört på mkt mkt länge.. Trodde aldrig jag skulle skriva så om Fattaru, diggar ju dom.. Tår i ögat..
They wont belive me/ MAAAAAN / Im high (Smokie in Friday)
inte bra alls vafan.
i fucked your girlfriend.
bulleks P24 - Helt med dig på den där punkten om att vissa bidrag får dissen på helt fel grunder. Klart det är en smaksak men man måste ju även vara medveten om vad andra gillar om man kör en grej som heter "veckans mp3". Men visst, nu står de säkert på gästlistan till nästa releaseparty, det var säkert värt det. Kanske kommer en bra mp3a nästa vecka istället.
http://www.myspace.com/dirtydonline
Redaktionschef
2005-11-08 18:11
Dirty_D > Den här låten låter inte som något annat vi lagt upp, och det finns folk som diggar det som fan. Kan inte tycka att vi gjort fel då. Var precis samma med Aki. Vi lägger hellre upp låtar som låter lite mer egna än samma vanliga hiphoptugg som låter som allt annat. Sen angående "grunder" så skulle det vara fullständigt ohållbart för oss att måsta utförligt motivera varje anledning till varför vi tackar nej till en låt. I grund och botten handlar det ofta om att vi inte tycker att låtarna håller måttet av en eller annan anledning, det tycker jag att anledningen "föll oss inte tillräckligt i smaken" sammanfattar tillräckligt bra. Trist också att flertalet av dom som är negativa i den här tråden och tidigare aktuell mp3-trådar är folk som själva inte fått igenom sina låt som aktuell mp3. Vore så mycket roligare om folk bara slutade vara så bitska och istället visade sin glädje över att det finns admins som orkar lägga ned flera, flera timmar i veckan så att aktuell mp3 går runt. Låten kan inte falla en i smaken varje vecka.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
för att vara plågsamt ärlig var det här plågsamt att lyssna på
this goes out to my little princess
aka1 P20 word! känner inte detta..folk proppsar (suger röv) bara för att dom har ett namn...fan hur trist som helst, föstår inte vad som är coolt med att hihaten ligger off??? det är bara jobbigt juh...gillar inte rappen heller, trist som fan...mren det är juh fattaru så däför måste det vara bra, det måste vara så foilk tänker.
nope not feelin it
Cap - RoadLake Entertainment
Redaktionschef
2005-11-10 07:25
2776 downloads.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!