I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

www.intensehiphop.com äntligen uppe!!!

Svensk Hiphop - Audio & Video

2005-10-27 19:45

www.intensehiphop.com äntligen uppe!!!

Nu var äntligen min hemsida klar. Gå in och kolla, säg vad ni tycker om design osv, sen kan ni ladda ner allt från låtar och bilder till videoklipp...

Sov inte på detta ;)

Sprid så mycket ni bara orkar!!!

www.intensehiphop.com

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-10-27 19:59
fan vad grym du e på sjunga i got to !
e best:D:D:d

2005-10-27 21:15
fett!!
Nummer sex, Nummer sex, Elfsborgs nummer sex!!............

2005-10-27 23:05
Varför ska jag byta ut mina guns?

Min musik och allt omkring den är en spegelbild av min verklighet tycker du det är kefft så är det din grej...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lyricist

2005-10-27 23:44
söt sida dawg....bättre sent än aldrig =D
"Better to write for yourself and have no public, than to write for the public and have no self"

2005-10-28 00:04
Michecka då missförstod jag... så trött på alla som håller på med sånt "töntigt" snack... Lev där jag lever så får du se hur töntigt det är...

Peace...

Niprone och Sluskish tack för kritiken...

2005-10-28 00:50
En fråga går det trögt för nån att gå från avsnitt till avsnitt eller att klicka på olika saker...?

2005-10-28 01:10
Hahahaha det är det säkert...

Alltså det går upp och ner för mig, men det är inte webhotellet för dom andra på samma webhotell flyter på... :S

2005-10-28 13:51
Nja Niprone, jag har ju varit väldigt delaktig i sidan och det är inte så jävla mycket och av det som är så är inget "stora" grejer liksom... jag vet inte vad det beror på...

Men men det går ju ändå att surfa på den, så långsamt är det inte :P

2005-10-28 14:06
snygga posebilder....
dannyM_

2005-10-28 15:18
jo Hesh...sidan var riktigt fet.
Camp Kwahsi till er tjänst

2005-10-28 15:43
byta sidor var inga problem med hastigheten för mig.. Dock tyckte jag det tog lite överdrivet lång tid att ladda bakgrund och dylikt i starten.. Kan inte vara rolig att köra med modem.. Men när allt var uppe va det snyggt, no doubt!

Dock blev det fel när jag körde den i firefox först.. då blev delen där all info är för stor för dess ram och det blev en rullist vid sidan vilket gjorde allt jävligt skumt..
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn
| www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se

2005-10-28 15:43
och så är det vita kanter uppe och nere på inlogg-sidan.. hehe..
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn
| www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se

2005-10-28 15:55
Ah fast det är anpassat för explorer Xeilon, vi försökte göra för båda men lyckades inte... Så vi skrev dit det att sidan passar bäst i explorer ;)

2005-10-28 16:12
fresh fresh. main! cool att den e uppe.

niprone, thanx. vi är nöjda med loggan nu

2005-10-28 16:50
Nice. Clean design och tunga låtar.

2005-10-28 16:55
hot shiet

2005-10-28 17:48

Tycker din hemisda är riktigt grym...och låtarna i "bakgrungen" äger speciellt I Got To ! riktigt hot mannen :D

keep bringing the hot shiet !
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"

2005-10-28 19:25
Fett tack till alla...

Niprone jag tror det är flashen som trögar ner det nästan helt säker...

2005-10-29 02:03
Det här var riktigt fett! Kommande albumet blir en hit! Ser fram emot den Hesh :)

Peace.

2005-10-29 12:56
I got to go, skön låt. :)
Fred ut.

2005-10-29 13:11
helt ok sida, men tråkig bakgrund..
shadow va här.

2005-10-29 17:15
Måste hålla med där, om det är den gråa bakgrunden du syftar på men det ska bli bättre när jag kommit på vad jag vill ha där...

2005-10-29 21:38
To order Intense for a concert we have a minimum charge of 5000 Swedish kronor, about 590 euros (value added taxes has to be included). Food, accommodation and the travel tickets have to be prepaid for at least 2 persons (Intense plus a sidekick) this is not included in the payment.

Äre många som hugger på det eller? hehe...
What would macgyver do?

2005-10-29 21:56
Jajamensan annars hade vi väl inte lagt ut det... Sista stora släppet som vi hade vilket är I Surrender Myself hade 15 000 nedladdningar enbart första veckan ;)

2005-10-31 21:53
Tro det eller ej, men hälften av dom som lyssnar på min musik laddar ner utanför Sverige och jag gör min musik för alla... Så jag tycker dom också borde kunna förstå =)

2005-11-01 12:15
fetnice... alltid lika färgstark ;)

2005-11-01 13:21
Du e Allah

2005-11-01 13:42
Hahahahaha momo, din torsk jag svär jag skrattar alltid när du öppnar din mun... speciellt dina sjuka namn på msn...

2005-11-01 16:29
haha så jävla fult med engelska i den där videon

2005-11-02 17:08
Tusen tack TT hehehe... =)

2005-11-02 20:08
jävligt bra musi

Atmosphere känsla på det hela.
HISINGEN MOTHA FRRUKKIN ÖL STARS BRIITCH!

2005-11-03 16:51
É det nån som vet om man sänker kvaliten på låtarna i flashplayern om det går snabbare att ladda sidan då?

2005-11-03 18:46
tungt mannen...

2005-11-04 02:18
Allt går perfekt för mig :)
I've been gone gor a while , but i'm back again dawg

2005-11-04 04:00
Okej men det jag menar är att, alltså det flyter för mig med, men om jag är på typ home och ska klicka till en annan avdelning säg order (spelar inte roll vilken) då hänger sig sidan nästan, inte hänger sig men den hakar upp sig, som niprone sa som att den håller på och laddar ner någonting sen fortsätter det flyta på... konstigt...

2005-11-04 12:40
en grej jag undrar vi e så bra vänner HOW COME we never do songs with you HOW COME you never break the awful truth HOW COME

du e alpha och omega

2005-11-04 12:43
Hahahaha din TÖNT! Jag sa till er att vi skulle kicka på den där låten innan jag flytta men ingen av er tog tag i det, erkänn, stå för ert brist på intresse, hahaha...

2005-11-04 12:59
Jag har kvar det som a.k.a och jag säger det fortfarande i låtar... Det är jävligt lång historia, men det kändes bäst så här bara Intense var kortare och passar mig som person också...

2005-11-04 13:24
I wen to intense from cromosome47 wen i saw the seen and the laak of inteligence

2005-11-04 13:48
Momo har du druckit den här tiden på dygnet igen?

2005-11-04 18:52
snygg sida....haha u really got a crest? de vaffan kreativt, har aldrig sett en rappare me de förut.
www.myspace.com/youngivy<br>
tro mej, jag är skitduktig på att rappa

2005-11-04 18:55
engelskan på sidan kunde ha varit bättre dock

2005-11-04 19:06
nu när jag tänker efter måste jag nog också säja att jag skulle hellre se nåt annat än vapen i din crest. fast den ser jävligt grym ut tycker jag inte om det.... buu för vapen

dont worry i know what its like living where the guns is at, så de e inte så att tror att dom inte finns kring dej... själv tycker jag bara inte om att stödja sånt. klart att många jag rappar med, många jag kännner håller på med sånt. men dina texter verkar mycket smartare än så.... o well, it is what it is. maktub

2005-11-06 20:57
Tack för all kritik...

Till starwars snubben ;) tyvärr inga svenska låtar kör bara på eng...