ONLINE: Large Money Entertainment
Large Money Entertainment is now online! www.largemoneyentertainment.com Dont forget to register in the forum! 1 hunnet! LEGEND
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
mycket snygg sida
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
jaaadu, det var ju jävligt bling-katching över sidan i alla fall... men kul att ni kör!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Clintborn: Jag lovar dig att vid nästa uppdatering så bjuder vi på backpacks och spraycans :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
DalastDon> Haha, tack :D Det ser jag fram emot... men det verkar ju rulla på för er, nån i ert team lyckades få med en låt på kurup's nya mixtape såg jag... kul! lycka till med allt
Finns lite MP3 på min whoa sida :)
Negombo P21 - Denna intervju är från stenåldern :)
"Det kommer att finnas med ett litet avsnitt på skivan med Krazie Bone och Kaymont, där de säger till Fjärde Världen och Fattaru att sluta baita Bone Thugs N Harmony, och istället köra sin egna jäkla grej. Så när skivan släpps så kommer ni att få se på hur stort hat de kommer få ifrån den amerikanska hip hop-scenen... " "Fattaru och Fjärde Världen är kanske bra för andra men det är fan inte bra för mig. " "Hjärntvätta är de bra på, men några höjdare är de inte. " LME om Fjärde Världen ;-) Fast saker och ting ändras ju med tiden och det var väl mer deras rappa-snabbt-grej Chubby hatade på och inte Sekkens beats. Hehu. Vad vet jag, men det är en ganska kul omställning :P
"stora artister i USA nu för tiden är inget man vill prodda direkt" <--- generisk 16-åring i producentforumet låter oss ta del av hans tankar
shit.. Inget skitsnack i en lme-tråd! Första gången! Sidan är i alla fall clean, så gå in och rösta på mitt felstavade namn nu gott folk! haha..
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
Schysst sida! En fråga bara... Hur kan Legenden ha fått flest röster om vem som är den bästa producenten i LME? Sheriffen får lätt min röst.
http://soundcloud.com/relicbeats
Jävligt schysst sida. Blir att man får kolla den med jämna mellanrum.. Grattis till Xeilon förresten.. Ska bli skoj att se hur LME utvecklas..
Uppercut P19 inte bästa, utan deras favorit. de kanske tycker han är söt?
bra där mystic :D
haha.. tack hundt! Och vem tycker inte att legenden är söt liksom!?
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
mystic P21: Alright! Dår jag med på noterna =)
http://soundcloud.com/relicbeats
Sheriffen är sötast i Large Money!
haha skojare gå o skala potatis lr nått .. känn lugnet mecka en lr 2 lr nått .. för vi alla vet att
chubby e sötast i LME :D
Jag tror jag blev förälskad nu, tack legenden! (K)
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
hahaha.. Jävlar va han är!! Helt sanslöst!
mak-d, 1024*768?;)
chubby the one and only :D hahahha
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
hehe ...han var ännu värre i lördags kan jag berätta :P har nog aldrig spytt på så många ställen på så kort tid i malmö, som efter den kvällen ...tack chubby ...tack :P
fett nice sida
Schysst sida! Bara ett litet fel: På folk ni jobbat med står det Organism 12 (USA). :)
Married to the money, fuck the world, that's adultery
haha
såg oxå det men jag va tyst om det för jag tyckte det var kul:)
haha damn it :)
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Riiiktigt tuung sida.. Proud of u dani boy..;) Keep it up..;)
haha va många som e proud av mig :D
Det är klart..?:D Who the fruuuck is Scott Storch ? Legend is here now..;) Haha
Seb1 ? e det seb1 från whoa?
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
fuckin nice boys... ska regga mig när jag orkar. cheeea
Crime Pays, ask the Rothschilds!
LME up in this
Har kanske inte så mycket relevans i den här tråden, men när jag browsade sidan väcktes en stilla undran: Hatar alla i LME sk "underground-rap" lika mycket som Chubby? Backpacks och spraycans och sånt... Akro, Supastition, Mr Lif, Ken Starr, K-Otix, OhNo och Pumpkinhead (som Slopfunk arbetar med för tillfället) slår mig inte direkt som de mest glossy rapparna i världen... De representerar väl snarare precis det som Chubby förkastar... Och det kan ju kanske se lite lustigt ut eftersom det då också kan verka som att man förkastar det vissa personer i LME gör?
Snotnose Vi är ett producentteam, inte ett politikerparti. Vi delar ej åsikter.
Legenden: Haha, bra sagt!
jag har ett par gamla chubby beats på datorn, kanske mer än ett år gamla. eller jag tror jag har kvar de, feta pianobeats.
Vi är ett producentteam, inte ett politikerparti. Vi delar ej åsikter. haha fett bra svar.
vad har ni gjort för produktioner till ken? har de släppts eller kommer de släppas?