Timbuktu - Funken Styr Våra Steg (DVD)
Funken Styr Våra Steg (DVD) -- Timbuktu m/ Chords, DJ Amato & damn! - Konsert (Mosebacke 2005): Generellt På Ettan Gott Folk Lobbyn Om 5 m/ Chords Pendelparanoia Ett Brev Strö Lite Socker På Mig m/ Tingsek Kärlekens Bandvagn Stirra Ner Plotten Tjocknar The Botten Is Nådd Oavsett Vad Alla Vill Till Himmelen Men Ingen Vill Dö Bonuslåtar: Hjälp Dä Brinner m/ Promoe Ring Snuten m/ Promoe & Supreme Det Löser Sej m/ Chords & Supreme Kamrater m/ Tingsek -- Dokumentär: Spelberoende Dokumentär som följer Timbuktu från 1992 fram till 2005. Bland annat ser ni: - när Sedlighetsroteln sammanträder. - inspelningen av “Imumba Unity” i Syd Afrika. - intervjuer med Timbuktu från 1992 till 2005. - jam session med Timbuktu, Chords, damn! och Peps Persson. - rep med Timbuktu och damn!. - Timbuktu och M.O.N.S. i studion. - “Only When I’m Drunk” live med Timbuktu, Chords, J-Ro (Tha Alkaholiks) och damn!. - inspelningen av “Jag Drar” videon. -- Musikvideos: MVH Pendelparanoia Gott Folk Jag Drar Ljudet Av.. Ett Brev The Botten Is Nådd Dynamit! m/ Peps Persson Alla Vill Till Himmelen Men Ingen Vill Dö Det Löser Sej m/ Chords & Supreme Stirra Ner -- Releasedatum: 2005-11-09 --
http://www.jujurecords.com
|