Timbuktu - Funken Styr Våra Steg (DVD)
Funken Styr Våra Steg (DVD) -- Timbuktu m/ Chords, DJ Amato & damn! - Konsert (Mosebacke 2005): Generellt På Ettan Gott Folk Lobbyn Om 5 m/ Chords Pendelparanoia Ett Brev Strö Lite Socker På Mig m/ Tingsek Kärlekens Bandvagn Stirra Ner Plotten Tjocknar The Botten Is Nådd Oavsett Vad Alla Vill Till Himmelen Men Ingen Vill Dö Bonuslåtar: Hjälp Dä Brinner m/ Promoe Ring Snuten m/ Promoe & Supreme Det Löser Sej m/ Chords & Supreme Kamrater m/ Tingsek -- Dokumentär: Spelberoende Dokumentär som följer Timbuktu från 1992 fram till 2005. Bland annat ser ni: - när Sedlighetsroteln sammanträder. - inspelningen av “Imumba Unity” i Syd Afrika. - intervjuer med Timbuktu från 1992 till 2005. - jam session med Timbuktu, Chords, damn! och Peps Persson. - rep med Timbuktu och damn!. - Timbuktu och M.O.N.S. i studion. - “Only When I’m Drunk” live med Timbuktu, Chords, J-Ro (Tha Alkaholiks) och damn!. - inspelningen av “Jag Drar” videon. -- Musikvideos: MVH Pendelparanoia Gott Folk Jag Drar Ljudet Av.. Ett Brev The Botten Is Nådd Dynamit! m/ Peps Persson Alla Vill Till Himmelen Men Ingen Vill Dö Det Löser Sej m/ Chords & Supreme Stirra Ner -- Releasedatum: 2005-11-09 --
http://www.jujurecords.com
Ojoj, timbuktu är verkligen stor nu. Verkar riktigt nice!
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
Blir nog ett köp faktiskt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ser riktigt intressant ut faktikst, big ups för att få med så mycket!
Vart hittar man när det är release då? Jujurecords?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ska nog köpa liiiiiide alltså :D
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
Releasedatum: 2005-11-09 låter faktiskt intressant
www.fucksolar.com FUCK SOLAR
Skivsamlare
2005-10-26 14:12
vad kommer den att kosta?
Den kommer att hamna mellan 169:- / 199:- beroende på butik. Kostar 169:- på ginza.se
Kostar 149:- på megastore.se (ingen frakt om man hämtar ut i butik)
Sapp! Hojta på dina vänner, köp detta!
ja, så är det.
yes! har alltid velat se MONS i studion. han är ju trots allt sveriges hetaste producent. ska absolut ses!
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
fan vilken fullsmetad dvd. brukar ju bara va en kort konsert och en trist musikvideo typ. solklart köp.
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
perfekta julklappen till mig själv!
Högt liv
den vill jag köpa !
WWW.ISMEN.NU
Ett givet köp!, blir till att lägga undan pengar redan nu, verkar vara en fullsmockad DVD. Man kommer inte att kuna köpa DVD:n direkt från er eller?
Finsta som gör ett fett cover!!
Fy fasen, snuskigt nice det verkar!
Denna verkar rätt fulltäckande. Hett.
Rakt upp och ner.
niiice!
NBS - Nothin' But Skillz
Varför är inte den bästa låten fråm Alla vill till himmelen med? "Fruktansvärld" med Promoe!! Skulle vilja ha en liveversion av den :( Annars låter det riktigt fett faktiskt!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
låter nice som fan..blir nog ett köp..
årets julklapp eller vad? =) tror faktist att denna kommer sälja bra mycket mer än vad timbuks senaste skiva har gjort trots att jag inte har en aning om vilka siffror som gäller...men detta känns i magen lixom. =P
s-mic hans senaste skiva såled två guld
förbeställa? kan man?
http://www.homage.nu/
manish p60 haha, jag visste att det var mycket. men vafan? men...står fast vid att dvdn kommer sälja bra iaf...=)
Timbuk DVD säger:"KÖP MIG...." Jag säger:Klart jag ska!
Dom där videosen ser riktigt kul ut att ha..
DIIIF
OBS!!! Releasedatumet har blivit framflyttat ca: 2 veckor. Detta på grund av att vi vara tvugna att göra en ny master. Återkommer med exakta datum.
Fan va synd, jag som sett fram emot detta som en jävla galning
tungt måste ha :D
ska köpa detta iaf.. nice att det ges ut!!!
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
ska fan ja oxå göra :)
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
Redaktionen
2005-11-03 14:07
Oj vilken julklapp!
namaste
Riktigt schysst omslag...
http://fredpajorden.com
den där blir ett givet köp! skönt också att ni som jag för stått det har spelningen för sig och dokumentär och videos för sig. något som alla inte verkar ha fattat är bäst. Non Phixion, Necro & Atmosphere dvderna är i en stor röra.
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
trailer?!
//Erik (aka Pipen)
_Speed_ Lär inte finns nån trailer i dagsläget iaf, man får väl se om de knåpar ihop någon senare, men jag antar att de flesta förstår vad man man får ändå, jag menar man har ju sett en del av videosarna och en livespelningen vet man hur det går till, det som jag kan tänka mig intressant att se trailer på är dokumentären
Bokat den nu! yeeah!
Högt liv
18:e november finns den i butik!
Får fan ta och boka den nu asså
De här killarna har fattat vad vi musikälskare vill ha! Orginella artister som gör musik och säljer grejer som de själva skulle ha köpt. Juju ger oss orginella omslag, feta koncerter, fylliga tolvor, gratis låtar och videor på webplatsen. Kvalitet till ett schysst pris helt enkelt. Det är så otroligt tydligt att de gör detta av kärlek till musiken och inte för att vinstmaximera. All heder och respekt till er grabbar! :-)
´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸. ><((((º> www.beatheartsblog.com
Så då var den beställt nudå, då är det bara att vänta.
Skivsamlare
2005-11-06 17:01
jävligt snyggt omslag, ser ut som något Finsta har gjort. är det det?
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
INOK Håller med. Mycket likt finsta.
Mind Your Head...
Håller med om det jag också, men det är väl inte alldeles otroligt, han är ju grafisk formgivare väl?
Skivsamlare
2005-11-06 21:24